Post Nord slutar alltså dela ut paket i vissa delar av staden för de anses vara så farliga att det skulle bryta mot arbetsmiljöansvaret att låta personalen arbeta där.
Som svensk bryr jag mig inte nämnvärt men kan vara intressant och veta hur hårt Sverige har misslyckats med invandringen även om de flesta här på Flashan redan är frälsta.
Alltså med handen på hjärtat.. Vilka yrken kan en svensk ta i vårt land utan att behöva ett överfallslarm? Kommer det ens gå att ha en funktionell nation kvar inne nästa decennium 2020-talet..?
Tror inte någon lär märka någon skillnad där, postnord är ju alltid så sega
Men det löser inga problem, som att ändra namn från "utvecklingsstörning" till "intellektuellt funktionsnedsättning". Problemet i grunden är något annat.
Alltså med handen på hjärtat.. Vilka yrken kan en svensk ta i vårt land utan att behöva ett överfallslarm? Kommer det ens gå att ha en funktionell nation kvar inne nästa decennium 2020-talet..?
Måste ju erkänna att man har ett problem först och inse att man kan inte vandra genom ett folkhav utan att trampa några på tårna.
Måste ju erkänna att man har ett problem först och inse att man kan inte vandra genom ett folkhav utan att trampa några på tårna.
Korrekt. Definierar man inte vad problemet består av finns ju inte heller någon lösning.
Man skulle kunna säga att PostNord drivs på likasätt som Sverige AB.
Vad har de för underlag i sin bedömning? Inte märkligt i sig så det är inte så att jag ifrågasätter det hela, tänker mest på om det är postanställda som blivit hotade/rånade.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!