2018-07-09, 23:52
Medlem
Custom_mades avatar
Kan man inte bara gasa förorten och börja om?

Erkänna att det gick åt helvete, be om ursäkt och försöka igen med annat medel.

Det finns en enhetlig linje hos invandrare från olika länder och kulturer, de vill INTE bli en del av det svenska samhället. Har pratat med så många som alla säger samma sak att "de pissar på svenskarna"

När ska folk fatta det?
De planerar inte en framtid här...
Citera
2018-07-09, 23:57
Medlem
Streckkods avatar
El-Malmoe är nu mer Saurons rike.

Om vi kunde få Trump att fälla en en-megatonsladdning
över Malmö skulle staden förbättras avsevärt.

Och resten av Sverige skulle slippa betala utjämningspengar
till soptippen.

Näe, Malmö borde schaktas ner i havet.
Eller skänkas till Danmark.
Senast redigerad av Streckkod 2018-07-09 kl. 23:59.
Citera
2018-07-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Men varför? Vad är det som får boende i området att uppträda aggressivt mot svenska samhällsfunktioner? Det är en fråga som måste besvaras för att kunna gå tillrätta ned förtroendekrisen.
Rassism mot svenskar.
Hat mot vårat samhälle och sätt att leva.

Vissa känner sig diskriminerade av samhället, att de inte fick ett jobb med vd lön när de hoppade av gymnasiet i 1a ring.

Det läskiga är att det växer fram sub-samhälls strukturer lite överallt i Sverige där de har sina egna lagar och rättsväsende med moral poliser och annat elände.
Citera
2018-07-10, 00:28
Medlem
BallaKlavas avatar
Vem har någonsin fått ett paket levererat av postnord? Jag har nog varit med om det en gång senaste 5 åren. Ser det som helt naturligt att man hämtar paketet själv på utlämnings-stället. Jag bor i Norrland.
Citera
2018-07-10, 00:47
Medlem
Låter som en ren och skär kapitulation av ännu en del av sverige.
Citera
2018-07-10, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Det finns en enhetlig linje hos invandrare från olika länder och kulturer, de vill INTE bli en del av det svenska samhället. Har pratat med så många som alla säger samma sak att "de pissar på svenskarna"

När ska folk fatta det?

Om Sveriges invandring hade varit något kul litet inhemskt projekt så hade man nog gjort det. Men eftersom invandringen nu är allt mer tydligare globalt styrd där svenska köpta politiker har allt mindre att säga om den så kan vi nog bara se på hur adress efter adress inrikes i våra kommuner försvinner ifrån vår räckvidd rakt ned i händerna på totalt vilsna utlänningar som säkert inte ens riktigt vet vart de befinner sig geografiskt på världskartan mer än att stället heter Suedi.

Det må låta som jag saknar visioner men jag tror dessa 150 områden är permanenta och för alltid körda. Samt växande. En dag har vi 300 ghetton i landet. Osv.
Citera
2018-07-10, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Rassism mot svenskar.
Hat mot vårat samhälle och sätt att leva.

Vissa känner sig diskriminerade av samhället, att de inte fick ett jobb med vd lön när de hoppade av gymnasiet i 1a ring.

Det läskiga är att det växer fram sub-samhälls strukturer lite överallt i Sverige där de har sina egna lagar och rättsväsende med moral poliser och annat elände.

Får man inte bli en fullvärdig medborgare av majoritetssamhället skapar man sitt eget samhälle, konstigare är det inte. Om det krisar kommer vi att få veta vilket dom överlever. Jag tror inte att det är det svenska ”sköt dig själv och skit i andra så ordnar staten resten och skickar räkningen till barnbarnen”. De som tar ansvar för dig och de sina har mycket större överlevnadsförmåga i en osäker framtid.
Citera
2018-07-10, 09:39
Medlem
Citat:
Svårt rent tekniskt, gas har en tendens att driva iväg och ställa till elände på andra platser än man tänkt sig.
Citera
2018-07-10, 09:45
Bannlyst
Citat:

När ska folk fatta det?

Jag tror inte de erkänner någonting så länge de kan ödsla än fler miljarder på nya integrationssatsningar.

Men invandrarna planerar verkligen en framtid här, särskilt de som är födda i Sverige. Tyvärr, vill jag lägga till. Däremot tycker de inte om oss och ja det kan man verkligen fråga sig, när ska pk-hjonen inse det?
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-07-10 kl. 09:49.
Citera
2018-07-10, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRBLMS
Tror inte någon lär märka någon skillnad där, postnord är ju alltid så sega

Men det löser inga problem, som att ändra namn från "utvecklingsstörning" till "intellektuellt funktionsnedsättning". Problemet i grunden är något annat.

Håller med, våldsam invandring eller ej, postnord stay the same.
Citera
2018-07-10, 11:22
Medlem
Citat:
Får man inte bli en fullvärdig medborgare av majoritetssamhället skapar man sitt eget samhälle, konstigare är det inte. Om det krisar kommer vi att få veta vilket dom överlever. Jag tror inte att det är det svenska ”sköt dig själv och skit i andra så ordnar staten resten och skickar räkningen till barnbarnen”. De som tar ansvar för dig och de sina har mycket större överlevnadsförmåga i en osäker framtid.

Får....byt ut det mot Vill
Citera
2018-07-10, 13:06
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Vem eller vad hindrar dem, menar du, förutom de själva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in