• 1
  • 2
2018-07-26, 23:34
Bannlyst
förr så var det ju tatuering i svanken på brudar som gällde.

nu tycks det vara tatuering på låret som gäller.

vad fick tjejer att överge svanken? varför står inte tjejer upp för svanken och säger "där ska tatueringen sitta!"

tänk om samma sak händer med lår-tatueringarna, vad ska tjejerna göra då när det blir lika skämmigt som svanken?

vad tror ni blir nästa trendiga plats för tjejer att dra sina tatueringar?
Citera
2018-07-26, 23:36
Medlem
Ronilles avatar
Efter att ha spenderat tre veckor på stranden dagligen så är jag beredd att hålla med.

Många har feta tatueringar på benen. Ner från höften och till anklarna alternativt något text etc.

Kul nu. Mindre skoj när man är lite äldre och hängigare i huden.

Annars tror jag diamanter etc mellan brösten är nästa trend.
Senast redigerad av Ronille 2018-07-26 kl. 23:38.
Citera
2018-07-26, 23:37
Medlem
Jag tycker trendigaste just nu verkar vara mandalas i form av en underboob-Gadd. sen om det räknas som en trampstamp eller inte är inget jag spekulerar i.
Citera
2018-07-26, 23:44
Bannlyst
är det för tjejer har så jävla feta lår som dom tycker det passar att sätta tatueringen där? typ "där finns det gott om yta, så hela jävla texten till favoritlåten får plats + 2 delfiner och en blomma" ?

alltså det är jävligt svårt att respektera en tjej som har en tatuering på låret. (vilket iofs inte gör nåt eftersom dom förmodligen bara är intresserade av killar som har tatuering på halsen)
Citera
2018-07-26, 23:50
Bannlyst
killar med tatueringar på låren finns väl knappt.

ganska intressant ändå att inte bara typen av tatuering varierar mellan könen, utan också placeringen.
Citera
2018-07-26, 23:59
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
killar med tatueringar på låren finns väl knappt.

ganska intressant ändå att inte bara typen av tatuering varierar mellan könen, utan också placeringen.

Är väl inte så jätteintressant, det är vanligare att tjejer visar låren än killar och därför också är det vanligare att de tatuerar sig där än killar
Citera
2018-07-27, 00:09
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
varför visar dom sina feta lår

vi vill inte se deras feta lår
Åk inte till stranden om du inte vill se deras lår....
Nästa favorit ställe för WT tatueringar blir i ansiktet........
Citera
2018-07-27, 00:21
Bannlyst
dom är inte bara på stranden utan på stan också.

ja ansiktet kan det nog fan bli, både för kvinnor och män, dom kan liksom enas om platsen däremot kommer TYPEN av tatueringar skilja sig åt, kvinnorna mer diskreta typ en liten jävla fågel eller fjäril medans dom efterblivna jävla männen kommer köra dödskallar och skit.

haha fy fan, jag tror fan detta är en realitet vi kommer söka på den här tråden om några år och inse att vi förutspådde framtiden där.
Citera
2018-07-27, 06:57
Medlem
Knucklehugss avatar
Allt går i mode, så även tatueringar.. Först armar sen axlar sen ryggtavlor sen svank och nu lår, så ini helvete fult vilket som....
Citera
2018-07-27, 08:16
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Åk inte till stranden om du inte vill se deras lår....
Nästa favorit ställe för WT tatueringar blir i ansiktet........

Det var min första tanke också när jag läste TS.

I mina ögon förövrigt, så är det så jävla skabbigt med stora fula tatueringar på kvinnor och på låret är nästan lika skabbigt som tatueringar på brösten eller röven.

Sen så visar detta beteende bara hur korkade dessa människor är också, män som kvinnor. Att vilja tatuera sig bara för att det är en trend, är fan patetiskt.
Du gör det mer eller mindre för livet, din korkade fan!!! Något som kommer att vara "ute" om ett år eller kanske mindre
Citera
2018-07-27, 12:38
Medlem
När får sleeves samma status som tribals på överarmen?
Citera
2018-07-27, 12:50
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Det var min första tanke också när jag läste TS.

I mina ögon förövrigt, så är det så jävla skabbigt med stora fula tatueringar på kvinnor och på låret är nästan lika skabbigt som tatueringar på brösten eller röven.

Sen så visar detta beteende bara hur korkade dessa människor är också, män som kvinnor. Att vilja tatuera sig bara för att det är en trend, är fan patetiskt.
Du gör det mer eller mindre för livet, din korkade fan!!! Något som kommer att vara "ute" om ett år eller kanske mindre

Exakt! även tröttsamt att lyssna på folk som försvarar sig med att det är personligt, hyllning osv haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in