Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-02, 13:51
  #421
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Jag vet. Men vad är meningen med att kämpa för människor som redan har sålt ut vårt land och folk. Om muslimer tar över Sverige, då ska du alltså springa omkring och skydda kommunister, feminister osv?

Det är den slutsatsen man kommer till när man insett att majoriteten svenskar är totalt demoraliserade Homo sovjeticus varelser. Nu tror väl jag egentligen att de stora förändringarna kommer genom ett nytt storkrig och inte Islam. Det är bara att hoppas på att vi överlever det.
Citera
2024-04-02, 16:17
  #422
Medlem
SlussenSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Jag vet. Men vad är meningen med att kämpa för människor som redan har sålt ut vårt land och folk. Om muslimer tar över Sverige, då ska du alltså springa omkring och skydda kommunister, feminister osv?
Så länge de är kommunister, feminister och annat så skulle jag inte springa runt och skydda dem. Och jag dör hellre än att ställa mig tillsammans med muslimer. Jag är kristen och ska inte ha nånting med dem att göra.
Citera
2024-04-05, 22:07
  #423
Medlem
Islam är vad Judendomen sket ut för att förstöra Kristendomen i mellanöstern.
Judar släppar in muslimer för att förstöra västvärlden, precis som judar har alltid gjort när dem öppnade portar på insidan för att släppa in muslimer för att mörda kristna.
Citera
2024-04-26, 06:50
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vensterbliven
Nationalister gnäller ständigt över att Sverige blir alltmer likt muslimska länder, men samtidigt vill de själva göra Sverige ännu mer likt muslimska länder genom att efterlikna deras synsätt på exempelvis HBTQ-frågor som samkönade äktenskap och transpersoner, jämställdhet, att kvinnor ska klä sig mer anständigt, traditionella könsroller, mindre demokrati och mer starka autokratiska ledare, ökade religiösa influenser inom det statliga osv osv.

Borde inte nationalister ägna sig åt att bekämpa islamiska influenser snarare än att försöka göra Sverige ÄNNU MER likt muslimska länder?

Du vill ju islamisera, så varför gnäller du och beskyller andra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback