2018-08-13, 18:58
Medlem
negrofobens avatar
Araber brukar ju inte ha problem att häckla och hata judar? Förstod inte arabbruden att det var judenäsa?
Citera
2018-08-13, 18:59
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
Han klarar inte ens av att stå för vad han gör. När hon frågar vad det är för sorts människor han åsyftar (judar) så vill han inte svara.

Han beter sig förövrigt som en autistisk typ med en pinne upp i röven.
Citera
2018-08-13, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gospel.of.Luke
Han klarar inte ens av att stå för vad han gör.

Han är inte intresserad av att kommunicera med bruden ifråga och det gör han rätt i. Bästa sättet att inte låta det här eskalera är att skita i den filmande yngre kvinnan.
Citera
2018-08-13, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arnold2k5
En judenäsa är inte direkt kritik mot judendomen som religion va?
För att förtydliga :

Muslimer är överrepresenterade i våkdtäktsstatistik

Judar är överrepresenterade i media

Bara 1 av dessa 2 grejer hade du sett rött på. Varför?
Citera
2018-08-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Ja jag funderar faktiskt på om han inte har åkt på nån psykos eller liknande? att han även vänder sig helt plötsligt till snubben bredvid och frågar om han är från Uzbekistan... får honom inte att verka friskare heller... Känns verkligen som att allt inte står rätt till...

Ja! Han uppvisar ett väldigt irrationellt beteende, i det närmaste psykotiskt. Men mental ohälsa kan ju drabba även den bäste. Hoppas han får en chans förklara vad han höll på med. Nu när allt finns på film borde ju någon konfrontera honom.
Citera
2018-08-13, 19:06
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
För att förtydliga :

Muslimer är överrepresenterade i våkdtäktsstatistik

Judar är överrepresenterade i media

Bara 1 av dessa 2 grejer hade du sett rött på. Varför?

Du har rätt i sak, de enda som stör mig med ovan nämnda är våldtäkterna.
Dock skrev jag inget om detta.
Du läser in något som inte finns. Allt jag frågade var hur en karikatyr av judenäsan var kritik mot judendomen som religion.
Citera
2018-08-13, 19:06
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Provokativ kille provocerar en lättprovocerad kvinna som låter sig bli provocera av en provokatör.

Vet inte vilken av dem som är värst... både är ute efter ungefär samma sak, att spela och försöka vinna på varandras reaktioner, och det hela blir bara pinsamt att kolla på.
Detta.
Och en man som går runt och seriöst använder sin tid att sätta upp klisterlappar med judenäsor är väl knappast "Nazist" han är väl nazist i sin rätta bemärkelse?

Jobbigt FI-djur dock.
Citera
2018-08-13, 19:09
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Detta.
Och en man som går runt och seriöst använder sin tid att sätta upp klisterlappar med judenäsor är väl knappast "Nazist" han är väl nazist i sin rätta bemärkelse?

Jobbigt FI-djur dock.
Nej judenäsor har uppmärksammats av personer av alla möjliga ideologiska inriktningar genom historien. Faktum är att man måste drillas hårt mentalt för att aktivt kunna ignorera judenäsorna:
https://i.4pcdn.org/tv/1519518102637.jpg
Citera
2018-08-13, 19:11
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Pinochio har en ljugnäsa.

Idioten i Afs använde en JUDENÄSA.

Och skillnaden är....?
Citera
2018-08-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arnold2k5
Du har rätt i sak, de enda som stör mig med ovan nämnda är våldtäkterna.
Dock skrev jag inget om detta.
Du läser in något som inte finns. Allt jag frågade var hur en karikatyr av judenäsan var kritik mot judendomen som religion.

Det jag ville framföra var att hade ni kallat någon som kritiserade muslimer i grupp för ”islamofob” eller ”muslimofob” och ifall nej varför då kalla någon som kritiserar judar för ”antisemit”.
Förstå mig inte fel, detta var riktigt dumt gjort av honom. När du är riksdagskandidat så förväntas mer.

Jag tycker båda är viktiga. Vilka är det som har banat väg för demoraliseringen utav Väst som har öppnat upp för massinvandring?
Jo, akademin, Hollywood och media.

EDIT : Jag undrar bara varför det anses ok att kritisera somalier, muslimer osv som kollektiv men inte judar. Förstå mig inte fel, jag är ingen judehatare men en debatt angående denna fråga är något som behövs.
Senast redigerad av lurre55 2018-08-13 kl. 19:20.
Citera
2018-08-13, 19:20
Medlem
Rikskanslerns avatar
Vem fan bryr sig om ett jävla klistermärke? Vårt land har tagits ifrån oss och vi förintas som folk, och ändå kan svenskuar uppröras av att klistermärken används i politiska syften.

Vilka patetiska indoktrinerade gojer ni är. Det räcker alltså med en näsa för att ni ska få panik och gråta över att någon driver med herrefolket.
Citera
2018-08-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nereid
Mannen som sitter mitt emot frågar enkla frågor till personen bredvid varpå Aida Sowan Sambou blir kränkt och tar han för ett "nassesvin". Hon försöker starta en konfrontation men blir gång på gång nedtystad av mannens lugna och intelligenta svar.

Nu försöker hon starta något drev på facebook mot denna "nasse".

https://www.facebook.com/aida.sowan/...55588952886190

Intelligenta svar? Han talar som en sådan där automatisk telefonröst och jag hör inget intelligent komma ur hans mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in