2018-08-13, 12:04
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Provokativ kille provocerar en lättprovocerad kvinna som låter sig bli provocera av en provokatör.

Vet inte vilken av dem som är värst... både är ute efter ungefär samma sak, att spela och försöka vinna på varandras reaktioner, och det hela blir bara pinsamt att kolla på.

Håller med dig, båda dessa personlighetstyper kommer bli Sveriges förfall. De kommer skylla på varandra ända ner i avgrunden även fast deras täta sammarbete var det som ens gjorde det möjligt.

För övrigt var jag ästan tvungen att ta fram skämskudden för att se skiten, de verkar båda totalt intelligensbefriade.
Citera
2018-08-13, 12:06
Medlem
alfamisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://minfil.com/id1eNeffba/8867EE...A036413EF.jpeg

Fick datorangrepp av länken.
Citera
2018-08-13, 12:10
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du kan inte veta vad hans åsikter är. Det framgår inte. Att klistra på åsikter och ideologier på någon människa är fult.

Var det en Pinocchio näsa?
Pinocchios ljugnäsa växte på längden. Lite som en glad pillesnopp du vet. Detta är en klassisk nidbild av en judes näsa och om pappskallen som klistrade upp dem inte vet det är han knappeligen lämpad att sitta i Sveriges riksdag
Citera
2018-08-13, 12:11
Medlem
Trist, mycket i AFS skulle jag kunna ge min röst till. Monarkin, repatriering o.s.v men anti-semitismen är väldigt uppenbar i minst två fall. Ett tredje exempel så är det spiken i kistan för partiet.
Citera
2018-08-13, 12:18
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
De klistermärkena görs av Nordisk Alternativhöger och borde beställas av alla som vill förgylla valspurten med lite näsgodis.
Det menas givetvis Pinnochios klassiska ljugnäsa fast har viss relevant synergisk effekt i association till andra näsor.

https://www.altnorden.se/produkt/ljugnasa-vit-bakgrund/

Inte konstigt att Martin i klippet vågade stå upp för vad han gjorde. Ser du hur du själv skriver? Som en prepubertal tonåring. Precis som ert användande av order nebers och sen ett garv på det. Såg ni killar hur modig jag är? Vågade NÄSTAN säga neger.... alltså altright herregud.
Citera
2018-08-13, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Pinocchios ljugnäsa växte på längden. Lite som en glad pillesnopp du vet. Detta är en klassisk nidbild av en judes näsa och om pappskallen som klistrade upp dem inte vet det är han knappeligen lämpad att sitta i Sveriges riksdag

Är du jude själv? Är det därför du har PMS i tråden... Visst man kan tycka det är lite omoget med busstreck men jävlar vad du lipar, det är som du skulle ha en personlig koppling till dådet.
Låt mig gissa din näsa liknar denna arketyp https://i.4pcdn.org/pol/1405892567647.jpg
Citera
2018-08-13, 12:20
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall
*Öh, stå för vad du gör så vi kan använda media och stat för att förstöra ditt liv! Har du liten snopp eller?*

Hahahaha. Okej. Så mycket är kampen för rasen värld. Åh jag kan förlora mitt jobb om jag står upp för Sverige. Jag låter bli. Och samtidigt: ”vi går under!”
Citera
2018-08-13, 12:24
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redness
Ett tredje exempel så är det spiken i kistan för partiet.

Jaså? Finns det någon lag som bestämmer att man inte får vara judemedveten?
Citera
2018-08-13, 12:28
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
The botten is fanimej nådd... Nummer 10 på ett parti som gör anspråk på att komma in i riksdagen rantar runt på stan och sätter upp antisemitiska klisterlappar? Dessutom är han uppenbart dum i huvudet och försöker dölja sina mentala tillkortakommanden med styltigt och konstruerat språkbruk.

Jag har inte ett vitten till övers för gapiga vänsterdårar i övrigt men här måste jag ge henne rätt i sak. Karln är uppenbarligen en nazist av gammal god svensk lantras och om jag stöttade AfS hade jag skämts pupillerna ur mig å dumskallens vägnar.

Lovar du att botten är nådd?
https://samnytt.se/tre-ar-sedan-caro...ea-i-vasteras/

Hm, vilka vare' nu som gav oss massinvaderingen av ekonomiska migranter…

Analysen är tydligen redan gjord av flera vakna.
"Tiden för reträtt är över. Vi gör som karolinerna – anfall är bästa försvar!" Klistra klistra klistra
”Det parti som inte har återvandring på sin agenda har INTE svaren på de massiva problem som vi ser idag i Sverige.”
Citera
2018-08-13, 12:37
Medlem
Ulo2000s avatar
Vem bryr sig? Problemet är att han inte tog debatten direkt och hänvisade till hur överrepresenterade just judar är i media, bankväsendet och framförallt i mångkulturförespråkande (överallt förutom i Israel förstås). Det ska inte behöva vara kontroversiellt eller fult att påpeka uppenbara företeelser.
Varför ska just judar vara befriade ifrån kritik och granskning?

SD-sekterister går naturligtvis i taket, vad hade Bieler och Expo-Karlsson haft att säga om detta? Är det här i linje med den Sverigedemokratiska värdegrunden? Som tur är är det högt i tak i AfS, där kan man diskutera allt utan att riskera en uteslutning.
Citera
2018-08-13, 12:40
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Vem bryr sig? Problemet är att han inte tog debatten direkt och hänvisade till hur överrepresenterade just judar är i media, bankväsendet och framförallt i mångkulturförespråkande (överallt förutom i Israel förstås). Det ska inte behöva vara kontroversiellt eller fult att påpeka uppenbara företeelser.
Varför ska just judar vara befriade ifrån kritik och granskning?

SD-sekterister går naturligtvis i taket, vad hade Bieler och Expo-Karlsson haft att säga om detta? Är det här i linje med den Sverigedemokratiska värdegrunden? Som tur är är det högt i tak i AfS, där kan man diskutera allt utan att riskera en uteslutning.
Inte bara SD utan vissa inom AfS också, kan jag lova...
Citera
2018-08-13, 12:43
Medlem
Varför är tjejen så arg ifall hon inte förstod vad klistermärket ska föreställa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in