Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 18:58
Medlem
Käke och haka är bland det viktigaste som gör en kille snygg. Alla modeller har tydliga käkben, bred käke och stark haka. Det finns terorier och studier som menar att hur du andas, det vill säga med näsan eller munnen samt hur du har tungan i munnen, påverkar ditt utseende oerhört mycket. Hur du andas är något som formar ditt utseende till fult eller snygg redan i barndomen men finns det hopp för oss som redan är fullvuxna att bli snyggare genom att förbättra vår andning och munhållning? Det kallas tydligen mewing. Någon som har sett framsteg genom att mewa? Vad har ni för erfarenheter av detta? Vilka här kan bekräfta att ni andas med näsan och har bra käke? Tror ni att vi kan få snyggare ansikte även som vuxna?

https://m.youtube.com/watch?v=iqlxAdmky10

https://safbaby.com/how-mouth-breath...ial-structure/
Citera
2018-08-16, 19:00
Medlem
Hur du andas påverkar din käke och ditt leende.
Citera
2018-08-16, 19:09
Medlem
Framöver tejpar jag min mun när jag sover.
Citera
2018-08-16, 19:21
Medlem
beardbraids avatar
Det som gör en man snygg för en kvinna är att han håller käft eller håller med, så det ligger lite sanning i det. Det som gör en man snygg för en annan (Så lagd) man är att han är manlig och självsäker och inte tejpar fast "bögettan" vid läggdags .
Citera
2018-08-16, 19:37
Medlem
Har inte alla tungan så naturligt? Jag har alltid haft det iallafall undermedvetet.

Måste vara därför jag är så snygg .
Citera
2018-08-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Har inte alla tungan så naturligt? Jag har alltid haft det iallafall undermedvetet.

Måste vara därför jag är så snygg .
Så är det nog!
Citera
2018-08-18, 08:49
Medlem
Finns redan en idiottråd om det här: (FB) Andas med näsan så blir du snygg!
Citera
2018-09-16, 01:42
Medlem
Tror ni på Mike Mew och hans studier? Blir man jävligt mycket snyggare när man andas med näsan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in