2020-10-01, 17:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Just detta. Den entusiasmen syns ingenstans. Lfven har fler entusiaster i Sverige. Ngot r rejlt fel hr. Fake!
Att vara selektiv ndrar inte att demokraterna mobiliserar och gr det framgngsrikt(se 2018), sen om det rcker r en annan femma.
2020-10-01, 18:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En sak Biden inte kommer behva ta hnsyn till r Putin har filmer p honom nr han lter ryska horor pissa p honom.

Exakt det r Joe Bidens son Hunter som har flugit ryska horor i skytteltrafik samt tagit emot mutor om 3.5miljoner USD frn Moskvas borgmstarens fru. Det brjar bli riktigt smaskigt det hr med Bidens crimesyndicate. Trump har genomgtt detaljerad underskningar av FBI, CIA och Clinton Foundation, man hittade inget ryskt men fabricerade en massa s knasar som du skall g runt och tro p det. Hpp !

https://www.newsweek.com/hunter-bide...t-says-1533834
2020-10-01, 18:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att vara selektiv ndrar inte att demokraterna mobiliserar och gr det framgngsrikt(se 2018), sen om det rcker r en annan femma.

Exakt var mobiliseras det ?
I Swingstates finns inga som knackar drr..
Vid Joes amtrak syns bara Trump supporters..
Nr Joe har ett online event r det ett par tre tusen tittare, medan Trump kan ha upp till 10miljoner.

Ge mig lite kta info nu. Exakt var r Bidens supportrar ?
2020-10-01, 18:09
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Just detta. Den entusiasmen syns ingenstans. Lfven har fler entusiaster i Sverige. Ngot r rejlt fel hr. Fake!
Visst, skrik "fake" om allt och alla som inte passar vin vrldsbild s frsvinner det.
2020-10-01, 18:14
Medlem
Jag fljer inte pollsen Trump--Biden utan koncentrerar mig p job approval siffrorna fr enbart Trump. Och ju mer jag fljer vad som hnt idag ser jag inte alls att Trump har frlorat mark. Nej, han har faktiskt gtt uppt. S tydligen frlorade han inte "shut the mouth-debatten"

Morning Consult redovisade tidigare idag som vanligt dliga siffror fr Trump, 42% job approval mot 55% disapproval. Underskningsperiod 28---30 september.

Precis nu kom samma Trumpfientliga institut med nya siffror bara fr den 30 september som d visar 44% job approval mot 54% disapproval. Vad finns tappet i "shut the mouth-debatten". Hur kan Biden rusa ifrn nr siffrorna gr uppt fr Trumpen? Naturligtvis r det inga hja siffror.

Som jag tidigare nmnt visar Trumpvnliga Rasmussen Reports 49% job approval mot 51% disapproval.

Detta r absolut inte avgjort. Detta blir mycket spnnande att flja men ocks lite tragiskt att sanningen r s svrt att finna.
2020-10-01, 18:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Exakt var mobiliseras det ?
I Swingstates finns inga som knackar drr..
Vid Joes amtrak syns bara Trump supporters..
Nr Joe har ett online event r det ett par tre tusen tittare, medan Trump kan ha upp till 10miljoner.

Ge mig lite kta info nu. Exakt var r Bidens supportrar ?
Du kan kolla 2018 valet, s kan du se vart.
2020-10-01, 19:21
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Gudars, Donald var som en strykhund i koppel borta i Finland.
Svrt att glmma.

Och hans mkliga krypande fr husse var inte direkt en frtroendeingivande "uppvisning":
https://www.npr.org/2018/07/17/62960...ering-whats-up

S nr Donald Trump vill ha normala relationer med ryssland d r det "mkliga krypande fr husse" och "en strykhund i koppel"

Men

Nr Demokraterna och Joe Hiden stdjs av kommunistpartiet i diktaturen kina, d r det bra fr "normala relationer"

Varken ryssland eller kina r ngra direkta fredmen eller plitliga vnner, men varfr vljer Vnstern att vara en srtykhund i koppel och kryper infr husse i beijing? Samma syn p yttrandefrihet och politisk mngfald?

Eller r ni s rdda fr kina att ni tar parti fr dem? Cuckolds?

Varfr r ryssland ett strre hot mot usa n kina? Ni hatar ju bde gula och vita mnniskor som bor i dessa lnder.
2020-10-01, 19:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Visst, skrik "fake" om allt och alla som inte passar vin vrldsbild s frsvinner det.

Konstaterar kallt att Biden inte har ngra som helst supportrar. Leder man ver The Don med 6-10% behver du en vervldigande support och entusiasm det frstr precis vem som helst. Om du tittar p andra "Bidens" ex. Macron I Frankrike hade du en ganska massiv support, hr r det absolut noll, zilch, nada.

Inte ens nr han kliver p sin valturne Amtrak I staden han bor finns ngra som vinkar av honom. Finner inte du detta mrkligt ?

Jag fr dessutom riktiga Norman Bates Hotel vibbar p bde Biden och frugan. Var r hans familj, var r hans barn, barnbarn osv ?
2020-10-01, 19:33
Medlem
ena sidan var det jttebra att Trump tog ver showen och visade vem som bestmmer.

andra sidan s var Biden favoriserad s det skriker om det, har hrsncka, promter, anteckningar, droger, och sovit hela dagen. Och nd vann Trump. Det r rtt fantastiskt.

S att Trump blir mer populr r inte konstigt. Han har stor chans att vinna. Men 1 mnad kvar, s det r svrt att vara tvrsker.
2020-10-01, 19:35
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Jag fr dessutom riktiga Norman Bates Hotel vibbar p bde Biden och frugan. Var r hans familj, var r hans barn, barnbarn osv ?
Han har nog tit upp dem. Vi vet ju att Biden egentligen r en dlemnniska frn en annan planet.
2020-10-01, 19:36
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
S att Trump blir mer populr r inte konstigt.
Hans std har visat sig sjunka efter debatten...
2020-10-01, 19:51
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
ena sidan var det jttebra att Trump tog ver showen och visade vem som bestmmer.

andra sidan s var Biden favoriserad s det skriker om det, har hrsncka, promter, anteckningar, droger, och sovit hela dagen. Och nd vann Trump. Det r rtt fantastiskt.

S att Trump blir mer populr r inte konstigt. Han har stor chans att vinna. Men 1 mnad kvar, s det r svrt att vara tvrsker.
Fast nu var ju inte formatet show i det hr fallet vilket vissa framfr kameran och bakom tv:n tyvrr inte uppfattat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in