Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Du har tydligen svrt att frst att nr elektorerna inte rstar i enlighet med sina vljares rster s r det fr deras kandidat nd kommer frlora. Trots att din egen citerade text sa precis det, s vgrar du inse detta. Att kopiera in en text som man sen sjlv frnekar r vl nd rekordkorkat?
Du verkar ha lika stora problem med svenskan som du har med engelskan. Det citat du hnger upp dig p var: *
"Vanligast frekommer det, nr det kan frutses att elektorns partis kandidat nd kommer att frlora valet i elektorskollegiet."
"Vanligast" betyder att det sker vid en majoritet av tillfllena, men inte alltid. Det finns som jag skrev ovan ett antal tillfllen nr man gjort tvrt om, man har allts lagt rsten p den frlorande kandidaten, eller inte rstat alls. Titta igenom mina kllor s fr du se, men du r vl fr lat fr det, kan jag tnka.
Det spnnande med din argumentation r att den brjade med att du stenhrt slog fast att elektorerna var tvungna att rsta som folket hade gjort, nu har du backat p det och erknner faktiskt att dom inte behver gra det.
Du r hitte-p som vanligt "
HitteP-Zurfarn", du r ett skmt hr p Flashback och alla som debatterat med dig vet att ju bara kastar ur dig saker utan att han en aning om vad som r fakta. Men precis som din stora idol, Clownen, frlt Kejsarens nya klder, s skiter du i vad som r sant och vad som r falskt. Bara du fr komma till tals!