Citat:
Ursprungligen postat av
ilikepancakes
Tyckte om mjligt att de smetat p nnu mer orange frg, men ja han sg vl ut som han brukar.
Ja, det r sjukt cringe att han kr fanclubmten istllet fr att frmedla fakta och sin politiska plan.
Sjukvrdsplanen t.ex. har ju varit att den meddelas om 2 veckor. Men efter shr lng tid r det en rtt dlig plan. Han str bara och pladdrar fr sina fans, utan mjlighet att bredda sin bas.
Det du skriver i det fetade r substantiell kritik. Saken jag vnde mig mot r att du och mnga andra som spammar trden ngot hejdlst alltsomoftast inte skriver ngot av substans alls, utan bara bladdrar om "orange", "trumpen", "cringe", osv. I detta fallet var det dessutom p grnsen till frljuget, d ljudet var helt normalt. Jag sg det som sagt p fransk TV och frstod allt, och en snabb titt p Fox livestream lnkad nedan visar att det inte r ngra problem dr heller.
Angende att "bredda sin bas" kan man ju notera att det var en jvla samling svarta och latinos bland de hrare man bjudit in. Pminner lite om det dr talet i South Dakota, dr han ocks gick p som fan som vrsta moder Theresa om Rosa Parks och Doctor King och hela skiten. Ger nog intrycket att han mycket vl frsker bredda sin bas. Om det sen lyckas r en annan femma.
"Fanclubmten" kan vl sedan nstan alla politiska valkampanjsmten definieras som. Biden gr ju inte direkt mycket fr att appellera till mnniskor till hger eller i centern.
https://www.youtube.com/watch?v=2mMT8AaZTRw