2020-10-12, 22:47
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Nej, s hariga och stryktcka tror jag inte Trumps anhngare r. Frresten tittar dom vl mest p FOX ,
och dom skrms vl inte s farligt
Tja, det r ett faktum att pollsen hade fel 2016 och nnting berodde vl felet p. Vad har du sjlv fr teori?
2020-10-12, 22:49
Medlem
ven ni som vet att Biden kommer att vinna mste hlla med om att det r skumt att det r s hr varje dag.

https://twitter.com/ScottAdamsSays/s...54134646128640

Biden str och talar infr ngra begagnade bilar i Ohio idag. Jag hrde igr att han skulle vara i Ohio idag s det kan inte vara en hemlighet fr ohioanerna.
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
D gr vi ett nytt frsk;

"During the 2016 presidential campaign, Donald Trump promised to renegotiate NAFTA, which he called the worst trade deal ever made. As president, he did so. The result is the USMCA, which Trump signed into law in January and touted as one of his signature achievements in his State of the Union address."

https://www.vox.com/2018/10/3/179300...deal-explained
Och som sagt, det r s stora frndringar att det r till innehllet ett helt annat avtal. Det som r kvar r att det r samma lnder som tecknat det nya avtalet. Men listan ver avtal han brutit, och lmnar USA avtalslsa - var r den?
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Titta p hur han tar p sin dotter, han till och med smeker hennes bajlda. Det finns en uppsj ytterligare bilder och texter dr det r uppenbart att han groomar sin egen dotter. Fy f-n va sjukt!

Du har en livlig fantasi. Har du bilder p att han "smeker hennes bajlda"?

Pedofili r ngot som hr hemma hos demokraterna och vnstern. I de fall politiker predikat liberalisering av pedofili i Sverige och annorstdes r det alltid vnstern som ligger bakom. Det hr ihop med HBTQ men r mer tabubelagt. Inse vilken politisk rrelse du r en del utav.
2020-10-12, 22:50
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Tillgg

Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Hur menar du? Jag kan mjligen tnka mig att en och annan tvekar infr bekanta att sga man hller p Trump. Det kan vara lite skmmigt bland bildat folk, kanske.
Men varfr skulle man vara s feg att man lter sig skrmmas av en opinionsunderskning.
Dr r man vl lika anonym som p Flashback
Det r lite mrkligt att 'blyga' intervjuobjekt ftt s mycket uppmrksamhet...en sak jag kan komma p som jag inte lst* ngon annanstans, men som inte borde vara s lngskt, r vl att Trumpers r mycket mer paranoida n genomsnittet. Dock har de ju ftt se sin ledare vald, och kan/br ha "slppt p det" mesta nu.

En underskning som presenterades i rutan nyligen frklarade att ~60% av Trumpers var njda med utvecklingen, samtidigt som Demokrater var rdda/oroade fr den...exakt siffra har jag inte, men den var ganska hg. Och vi vet ju sen innan att skrck motiverar mnniskor till att g och rsta. Blir intressant att flja vidare...

Edit: Har lst men inte specifikt i ngra polls.*
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-10-12 kl. 23:05. Anledning: Tillgg
2020-10-12, 22:51
Avstngd
zergrushs avatar
Nu sger wannabe-fascisterna det rakt ut: "Vi vill inte att alla rster ska rknas!"
https://apnews.com/article/election-...227848c8762396
Citat:
Some Trump allies say their best bet is to hope that the results look close election night, before some of the mail-in ballots are counted, allowing Trump to declare victory and have the results thrown to the courts.
Democracy for me but not for thee.
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Wilhoit
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
2020-10-12, 22:52
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
D skatterna bara skall hjas fr de som tjnar 400 000 USD/r (ca 3,5 M SEK) och jag hart svrt att tnka mig att pensionen r s hg fr s mnga Florida-Pensionrer, har jag svrt att tro att detta spelar roll fr dem.

https://www.washingtonpost.com/polit...s-than-400000/

Samtidigt har Biden sagt att han skall ta bort och terstlla de senaste rens skattelttnader vilket innebr oundvikligen mera skatt fr medelklassen. Men han flippar ju fram och tillbaka om det mesta som i hans ambivalenta och ltt schizofrena uttalanden om fracking, dvs nr han tycker vljarna br f veta sin politik. Fr demokrater rcker det med;
ni fr se efter valet!!!
Senast redigerad av DRAVKCAB 2020-10-12 kl. 22:55.
2020-10-12, 22:54
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Abrogera

Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Det r lite mrkligt att 'blyga' intervjuobjekt ftt s mycket uppmrksamhet...en sak jag kan komma p som jag inte lst ngon annanstans, men som inte borde vara s lngskt, r vl att Trumpers r mycket mer paranoida n genomsnittet. Dock har de ju ftt se sin ledare vald, och kan/br ha "slppt p det" mesta nu.

En underskning som presenterades i rutan nyligen frklarade att ~60% av Trumpers var njda med utvecklingen, samtidigt som Demokrater var rdda/oroade fr den...exakt siffra har jag inte, men den var ganska hg. Och vi vet ju sen innan att skrck motiverar mnniskor till att g och rsta. Blir intressant att flja vidare...

Dubbelpost
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-10-12 kl. 22:55. Anledning: Abrogera
2020-10-12, 22:55
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tror det r D som frlorar p posta fel.
D drar ju till sig mentalt trasigt folk.
D mste det ju vara bra med mycket "postrstandet" eftersom Dem. D kastar bort sina rster pga. div. felaktigheter.
2020-10-12, 22:57
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Samtidigt har Biden sagt att han skall ta bort och terstlla de senaste rens skattelttnader vilket innebr oundvikligen mera skatt fr medelklassen. Men han flippar ju fram och tillbaka om det mesta som i hans ambivalenta och ltt schizofrena uttalanden om fracking, dvs nr han tycker vljarna br f veta sin politik. Fr demokrater rcker det med;
ni fr se efter valet!!!

Nej det har han inte sagt. Men du kanske har ngon trevlig liten klla och d menar jag inte Trump eller ngon annan i Team Orange som pstr detta.
Medlem
Trump rally i Florida. Brjar om 2 timmar. Media rapporterar om mycket lnga ker.

Nyhetsreportrarna sger att det var lnge sedan de sg ett sdant intresse fr en kampanj p mycket, mycket lnge.

Go Trump!
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Vad kul det r att se hur ni desperat letar std fr era sjlvbedrgerier. Varfr valde du just rasmussen?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unit...pproval_rating

Fr att Rasmussen hade minst fel 2016 ?

PS. Biden bedriver kampanj i Nevada och New Hampshire - konstigt fr en man som anses leda med 11% rikstckande. Han borde fra kampanj i South Carolina, Montana och Kansas (fr att pressa Trumps resurser dit), inte Nevada, om pollsen var korrekta.. hoax, host host.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-12 kl. 23:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in