Citat:
Ursprungligen postat av
Familjefarsan
Hller med till fullo. Vinner trump s kommer de vnsterblivna att drabbas av mental hrdsmlta, och starta upplopp som fr de hittills genomfrda desamma att framst som nedskrpning i jmfrelse.
Om pedofil-Biden vinner s kommer republikanerna att bli galna fr att USA kommer att g t helvete. Om detta scenario utspelas s kan det drja uppskattningsvis 0-2 r innan det blir riktigt jvligt; det beror lite p hur de nationella reagerar, och hur snabbt Biden frstr landet. Ytterligare en faktor som kan komma att spela sin roll r de vnsterblivnas kade aggressioner mot nationellt sinnade, och om Biden vinner kan de tolka detta som fritt fram att ostraffat attackera Trumps supportrar.
Jvligt hemska, men spnnande, tider vi lever i. Hade jag ftt vlja hade jag nog sett till att bli fdd i slutet av 30-talet/brjan av 40-talet, men den lyxen r inte riktigt mnniskor frunnad. Att vara ung i dag r ingen dans p rosor.
Risken r vl att det gr vldigt fort om Biden vinner. Missnjet, allts en bevpnad massa som motstter sig makten kan vi nog komma att f se redan under valnatten. Det initiala upproret kan nog hanteras men sedan ska Biden svras in Januari och dr kan snbollen nog brja rulla ordentligt.
Mina 10 kronor ligger p att det vi har ftt se frn BLM, kommer motsvarande att ske av nationalisterna till vren om Biden vinner. Sommaren, den fr vi bara hoppas p att den inte blir allt fr blodig.