2020-10-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hillary r ju ocks korrupt, varfr frstrde hon annars mailen?

Tror du han vgar stta hela sitt rykte p spel genom snt hr agerande och om det skulle vara en lgn? Nej han har nog allt han behver, vi kommer f se mer.

Och det hnde inte ett piss med henne. Hans pstende har ingen bring
2020-10-22, 14:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det hr handlar fortfarande om din matte att fler demokratiska rster betyder att republikanerna vinner. Bevisbrdan ligger p dig om du ska hvda att republikaner rstar senare. Vi har redan konstaterat att bda partier har lika mnga frtidsrster.

Kul r ju att bevisbrdan fr hur Arizona redovisas nu varje dygn, p lnken jag gav dig. Republikanerna kommer nu snart vara ikapp Demokraterna ned sina IPEV och sen har du valdagen d man har ett 70% vertag. Ta en titt redan i eftermiddag, med dumstruten p.

https://www.dataorbital.com/2020-gen...y-vote-tracker

PS. Enklast fr dig blir kanske att du skriver ned grdagens siffra innan du tittar p dagens..
Senast redigerad av Nixter 2020-10-22 kl. 14:51.
2020-10-22, 14:50
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kul r ju att bevisbrdan fr hur Arizona redovisas nu varje dygn, p lnken jag gav dig. Republikanerna kommer snart vara ikapp Demokraterna och sen har du valdagen d man har ett 70% vertag. Ta en titt idag eftermiddag, med dumstruten p.

Nej Nixter nej,
det handlar fortfarande om hur du menar att fler rster fr Demokraterna gr att det r sjlvklart att Republikanerna vinner.

Du ltsas fortfarande inte frst att lika mnga Demokrater som Republikaner frtidsrstar i Arizona.

ps! jag har fortfarande inte gissat (p Flashback) hur valet ska g. Jag njer mig med att idiotfrklara mongon som inte kan rkna och/eller r s fanatisk att de blundar allt som talar mot deras gud.
2020-10-22, 14:51
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Och?

Och =

Glm inte heller videon jag postade fr ett tag sedan frn CNN, dr dom tog upp Joe Bidens skumma och olmpliga saker.

Han var d motkandidat till Hillary Clinton.

Nu r han den som r bst och Hillary har "alltid" varit usel.
2020-10-22, 14:53
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nej Nixter nej,
det handlar fortfarande om hur du menar att fler rster fr Demokraterna gr att det r sjlvklart att Republikanerna vinner.

Du ltsas fortfarande inte frst att lika mnga Demokrater som Republikaner frtidsrstar i Arizona.

ps! jag har fortfarande inte gissat (p Flashback) hur valet ska g. Jag njer mig med att idiotfrklara mongon som inte kan rkna och/eller r s fanatisk att de blundar allt som talar mot deras gud.

Vilket inte stmmer. Tittar du p siffran nu ser du att fler Demokrater rstat n Republikaner, vi mste f in Early Votes samt valdagen, innan Republikaner gr frbi. Med viss sannolikhet har vi Arizonas valresultat innan valdagen, dvs nr IPEV fr Republikanerna gr om Demokraternas postrster.
2020-10-22, 14:56
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Vilket inte stmmer. Tittar du p siffran nu ser du att fler Demokrater rstat n Republikaner, vi mste f in Early Votes samt valdagen, innan Republikaner gr frbi. Med viss sannolikhet har vi Arizonas valresultat innan valdagen, dvs nr IPEV fr Republikanerna gr om Demokraternas postrster.

Varfr ljuger du hela tiden? Som du mycket vl vet rstar lika mnga republikaner som demokrater i frvg.

Frgan r drmed:

varfr r du en sn cklig lgnare Nixter?

EDIT: Jag vet frsts att du r en cklig lgnare fr att du inte vill erknna att Demokraterna leder i Arizona.
2020-10-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Och =

Glm inte heller videon jag postade fr ett tag sedan frn CNN, dr dom tog upp Joe Bidens skumma och olmpliga saker.

Han var d motkandidat till Hillary Clinton.

Nu r han den som r bst och Hillary har "alltid" varit usel.

Vad pratar du om? Hur relaterar det hr till det jag skrev? Du verkar inte frst pongen.
2020-10-22, 15:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det r frbjudet att registrera sig 60 dagar innan valet.
Klassisk voter suppression av en republikansk guvernr.
Har jag fel s ber jag hvligast om urskt.

Du har fel. 19:e Oktober r sista dagen att registrera sig i USA.
2020-10-22, 15:42
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Nixter, titta p opinionsmtningarna istllet! De sger unisont att Biden leder med rge nationellt.
Det blir inte ltt fr Trump att komma ifatt och frbi p 12 dagar.
Man mste kunna se verkligheten som den r, det r ingen id att tro p lgner, illusioner och frhoppningar.
2020-10-22, 15:49
Medlem
Madagascars avatar
Sista debatten kl 03 svensk tid.

Moderatorerna ska tydligen kunna stnga av mikrofonerna den hr gngen. S d fr vi vl hra Trump gorma i bakgrunden nr Biden talar. Det kan ju bli underhllande.
2020-10-22, 15:49
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Nixter, titta p opinionsmtningarna istllet! De sger unisont att Biden leder med rge nationellt.
Det blir inte ltt fr Trump att komma ifatt och frbi p 12 dagar.
Man mste kunna se verkligheten som den r, det r ingen id att tro p lgner, illusioner och frhoppningar.

Lyssna till vetenskapen, jo den har man hrt ;-)

North Carolina Update

Tar vi NC och jmfr nu med 2016 s gller fljande:

Demokrater = 1 038 752 (42,62%)
Republikaner = 691 174 (28,36%)
Demokraterna leder med: +347 578

2016 nr Trump vann NC med 3,8 procentenheter, s hade demokraterna en ledniing nr IPEV slutade med 310 000 rster.

Republikanerna mste drfr minska "Gapet" med ytterligare 37.000 rsters frdel fr att komma ut starkare n 2016 i NC. Lgg p minnet att Trump vann med 3.8% dr s frutom att 37.000 rsters vervikt p en vecka (tiden kvar p Early Voting) ter sig som grbart fr Republikanerna s har de dessutom 3.8% fallhjd frn 2016.
2020-10-22, 15:52
Medlem
Nixters avatar
Florida Update
Republikanerna fortstter ta "Gapet" sedan early voting startade igr.
Man har nu lyckats prestera 93.521 fler rster n Demokraterna p IPEV...

Trycket fortstter. Som noterat, Florida ser otroligt starkt ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in