2020-10-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt Tisdag/Onsdag br dom kra frbi Creepy Uncle Joe... Vi fr hlla kontakten du och jag.
Se detta som ngot roligt nu Hindenburg, du fr vara en god frlorare helt enkelt.

Intressant sak r att Pensionrer verkar ka sitt rstande p Trump. En av de tyngsta pensionrs countys Sumter County kommer hr:
Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

I Sumter ligger Republikanerna nu +3% frn 2016 niver.

Heja Heja!
Fortfarande inget svar frn dig varfr du avfrdar alla mtningar som visar Biden fre frutom bitarna av dom som talar om vilka som rstar tidigt respektive vilka som rstar valdag? Uppenbart hur du bara vljer den delen av mtningarna som passar din agenda. Om en tror p det mtningarna sger om vem som rstar nr borde ju en rlig person ocks d medge att dessa mtningar ocks visar Biden i ledning.
Medlem
Trump gr mot stor seger!

Det kom i eftermiddag dom absolut bsta siffrorna fr Trump. Jag ligger fortfarande efter med mina analyser men jag terkommer med orsak och verkan.

Detta r en helt aktuell, eller nstan aktuell OU och fr varje dag kar Trump. Mtningstid 21---25 oktober, Rasmussen Reports. Job aproval fr Trump 52% och disapproval 46% Fr tv dagar sedan stod siffrorna i 51%---48% och det intressanta r nu att impopularitetsfaktorn minskar.

Jag jobbar ikvll p en rttvis modell som kan ta hnsyn till rstbengenheten.

Joe is done?
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Som sagt Tisdag/Onsdag br dom kra frbi Creepy Uncle Joe... Vi fr hlla kontakten du och jag.

Intressant sak r att Pensionrer verkar ka sitt rstande p Trump. En av de tyngsta pensionrs countys Sumter County kommer hr:
Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

Heja Heja!

Jag tror Hindenburg kommer brinna och krascha p valdagen. Det knns nstan frutbestmt.
2020-10-26, 17:19
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:

Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

Heja Heja!

Det verkar vara mnga mer eller mindre spontana rallyn fr Trump. Som det i Los Angeles och "Jews for Trump" i New York. Det tyder p att Trump-gnget vdrar seger. Det finns inte alls samma "go" i Biden-lgret. Det verkar mest lita till media.

https://twitter.com/i/status/1320416928243064832
2020-10-26, 17:24
Medlem
Davys avatar
Brjar f en stark knsla av att Trump kan vinna med strre marginal n mot Hillary.

Blir fint sen nr Fauci fr sparken valnatten. Han som gjort allt fr att sabotera fr Trump.

Flaggar ven fr Trumpvinst i New Hampshire och Minnesota.

Rustbelt tar han. Han har fixat bil- och gruvjobb.

Operation MAGA in full action!
2020-10-26, 17:24
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vi kan vl lnka till lite rrliga bilder ang. valet i Florida.

Detta r VnsterTV nr den r som bst → Early Voting Battle In Florida Causes Voter Turnout Surge
John Zogby lter vertygad...och r samtidigt inte srskilt vertygad om att ngra 'blyga' Trumpers finns att rknas vid. Galenskaper, r det inte!?

Pollster Zogby Sees Democrats Flipping U.S. Senate
2020-10-26, 17:26
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Joe Biden kommer att beska bde Texas och Georgia denna vecka p kampanjmten, vilket r intressant eftersom Biden-kampanjen anser att bda dessa stater r inom rckhll. I bda staterna r det i stort sett jmnt.

https://www.nbcnews.com/politics/202...preme-n1244715
2020-10-26, 17:27
Avstngd
zergrushs avatar
Har Donald & Co. egentligen ngot annat att komma med i nulget...?
https://thehill.com/homenews/campaig...-hes-ever-seen
Citat:
GOP pollster Luntz blasts Trump campaign as worst he's ever seen
Prominent Republican pollster Frank Luntz blasted President Trump and his campaign on Tuesday for focusing on Hunter Biden in the stretch run to Election Day, calling Trumps campaign the worst hes ever seen and saying the presidents advisers should be brought up on charges of political malpractice.

Speaking at a briefing for the British strategic advising company Global Counsel, Luntz said Trumps advisers have their heads up their asses if they think Hunter Biden will be a winning issue for them.

Fr opinionen fr honom blir verkligen inte bttre. Hur ska det g fr personkulten p Betsson egentligen?
https://twitter.com/PpollingNumbers/...02220900454400
Citat:
#NEW @YouGovAmerica/@ElectionsCenter Poll:

• Wisconsin:
    Biden 52% (+10)
    Trump 42%
  • Michigan:
    Biden 53% (+9)
    Trump 44%
  • Pennsylvania:
    Biden 52% (+8)
    Trump 44%
(LV, 10/13-21):
Men lrjungarna verkar se ngot helt annat...? Man blir nyfiken var dessa makalsa belgg kan beskdas:
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Trump gr mot stor seger!

Det kom i eftermiddag dom absolut bsta siffrorna fr Trump.
Som synes spelar verkligheten en ganska oviktig och perifer roll i deras allt mer slutna bubbla.

Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
???
Valet 2018 sa Rasmussen att Republikanerna skulle vinna "generic congressional vote" med 1%, slutade med att Demokraterna vann med 8.4%. Lt ju ganska kasst tycker jag.
Sektens TRO p den utvalde HERRENS SANNE PROFET kommer ge dem den vgledning de behver...
https://www.salon.com/2020/08/09/tru...-cult_partner/
Citat:
Trumps presidency is a death cult
The fact that Trump and his supporters want us to tolerate preventable deaths from COVID reveals their true nature
2020-10-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Vet inte riktigt hur det var svar p det jag skrev. Jag bad humanlife komma med konkreta exempel p vad fr rd och rekommendationer som Trump skulle infrt. Detta d jag var genuint nyfiken p vad som kunde frndrat antalet smittade och avlidna i USA rejlt.

Vad gller frtroende osv, det som du skriver, r det en helt annan sak. I Sverige har vi haft hgt frtroende fr FHM, nd har vi betydligt fler smittade och avlidna n vra grannlnder.
Att Trump borde varit meta tydlig i sitt ledarskap kring coronan osv r en helt annan diskussion, dr du har mnga goda ponger.

Jag kan ha missuppfattat naturligtvis.
Jag tolkade humanlifes inlgg som ett inlgg i debatten om huruvida Trump br eller inte br hllas ansvarig, jag tolkade ditt svar som en kritik mot det (eftersom ingen av oss troligtvis vet exakt vilka tgrder som br infras). Drfr svarade jag med att det inte riktigt r det relevanta hr - uppfattningen hos befolkningen r det relevanta. Hur rttvis den bedmningen r kan vi ju debattera. Jag gr ju caset att det r ganska rttvist att bedma en president hrt.
2020-10-26, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
LZ 129 Hindenburg (tyska: Deutsches Luftschiff Zeppelin #129; Registrering: D-LZ 129) var ett tyskt luftskepp (zeppelinare). Hindenburg var uppkallad efter den tyske rikspresidenten Paul von Hindenburg. Det var det strsta luftfartyg som ngonsin har byggts, men har blivit mest ihgkommet fr den katastrof d hela skeppet fattade eld och havererade infr flera filmkameror.

DET KAN INGEN UNDKOMMA
Minns hur alla Trumpers var vertyga hr inne om att Republikanerna skulle vinna Representanthuset 2018, samma snack om hur mtningarna var fejk och meningslsa anekdoter om rallies som nu. Vi vet ju alla hur det gick.
2020-10-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Joe Biden kommer att beska bde Texas och Georgia denna vecka p kampanjmten, vilket r intressant eftersom Biden-kampanjen anser att bda dessa stater r inom rckhll. I bda staterna r det i stort sett jmnt.

https://www.nbcnews.com/politics/202...preme-n1244715
Tror det r Kamala Harris dom tnkt skicka till Texas men din pong kvarstr!
2020-10-26, 17:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om Sverige gjort rtt kan du inte svara p.
Men att usa har gjort fel, det r du sker p.

Jag lmnar det s hr. Lycka till.

Med tanke p att USA har betydligt fler dda n Sverige s har de definitivt hanterat pandemin betydligt smre n vad Sverige har, eller vill du ha sagt att fler dda per en miljon r bttre, r du fr folkmord (ja det r s ljlig du lter)?

Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Brjar f en stark knsla av att Trump kan vinna med strre marginal n mot Hillary.

Blir fint sen nr Fauci fr sparken valnatten. Han som gjort allt fr att sabotera fr Trump.

Flaggar ven fr Trumpvinst i New Hampshire och Minnesota.

Rustbelt tar han. Han har fixat bil- och gruvjobb.

Operation MAGA in full action!

Vad gr du om han frlorar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in