2020-10-28, 12:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag har d och d kollat in Rudy G:s och Laura Ingrahams twitter den senaste veckan, bgge tv twittrar d och d om Bidens och mutor osv, men trots en del stora ord och rop ser jag ingenting annat n att de pumpar varmluft och lsa insinuationer. Ngra smoking guns syns inte till, ingenting som skulle hlla fr en kritisk granskning och som verkligen biter p Jpe Biden. De har inget riktigt solitt, de har inte mer n s hr.

Det hinner inte avgras i domstol i vilket fall.
Vljarna dmer den hr gngen.

Vi fr hlla koll p underskningarna fr att f en uppfattning om genomslaget.
2020-10-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Om du bemdar dig att kolla p ett rally s ser du att det r jobb och ekonomi han pushar. Svrt att se att folk kommer tro att Joe kommer gra bttre n Trump p den fronten.

Problemet r att han inte i mblerade rum kan uttrycka sig. Som i intervjun med Stahl, han satt och gnllde och skllde helt utan anledning. Han borde ha utvecklat sina tankar hur han ska pusha fr jobb och ekonomin. Men det underlttar ju fr honom om han frst tnker ut ngot. Annars blir frgor fr tuffa och han blir en offerkofta modell XXXXXXL.
2020-10-28, 13:00
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nu blev det nnu roligare. Du jobbar inom branschen men r s lite insatt i var de frmsta bolagen finns och funderar inte ens p att flytta dit? Hur mnga frsk gjorde du att bli anstlld hos Google innan du gav upp eller frskte du inte ens eftersom det r lnlst fr dig?

Alternativt att du ljuger fr att slippa erknna att demokratstyrda omrden r dr IT samlas.

Du r bara pinsam nu.
Ja, ert dialogutbyte var rtt komiskt. Annars r vl DeepMind i London rtt stekhett...
2020-10-28, 13:01
Bannlyst
Frra veckan hll Donald Trump ett valtal dr han sa
Citat:
Joe biden will give you the largest tax cut in history
Sant eller falskt?
2020-10-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
I Duluth, Minnesota, dagen innan han sger sig ha upptckt att han var covid-positiv, ropade han att demokraterna och Biden vill sprnga Mount Rushmore i luften - att de har direkta planer p detta. Jo, faktiskt.

Alla sna hr galenpanneuttalanden beror p att han omger sig med folk som inte reagerar som vuxna tnkande individer. De hyllar honom fr sn hr galenskap och det r klart att detta skadar honom politiskt.
2020-10-28, 13:02
Medlem
Davys avatar
Men varfr frvntas det att Trump ska ha alla svar p Corona. Det r ju helt absurt. Ingen ledare i ngot land vet hur det kommer bli. Varfr d stlla dom kraven p honom? Jo, det r bara fr att stta dit honom. Hade det varit en demokrat som varit Presiden hade de frgorna inte kommit.
2020-10-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...nd kar Trump sina rster bland svarta i omnmnda sydstater. Hur gr det ihop ?
Trump kar ju dessutom hgst noterbart bland Hispanics, det kanske starkaste vljarfldet r just drifrn i detta val, varfr d, om han nu motarbetar dem ?
Biden kommer i alla fall att ta 80-90% av de svarta rsterna, oavsett dina nskedrmmar.

Sedan har du och mnga andra Trumpsters hr missat att det inte alls r s att folk behver registrera sig p nytt fr varje valcykel. Mnga krnvljare fr bgge partierna har bott kvar p samma ort i mnga r och nstan alltid rstat p samma parti - de behver inte alls regga om sig och gr det inte heller. De kan ha registrerat sig fr 20-30 r sedan och str fortfarande kvar i rstlngden. Vilket ju gr dina utlggningar om att "Trump vinner PA fr att han har fler nyregistrerade vljare dr n demokraterna" osv helt meningslsa.
2020-10-28, 13:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Ja, ert dialogutbyte var rtt komiskt. Annars r vl DeepMind i London rtt stekhett...

Ja, aprop ytterligare platser dr vnstern styr.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Haha! Vad som helst kan komma ur hans mun...det blir lika hysteriskt i vilket fall d allt kan vara sant.

Tycker vi kr coronalotto istllet! Vad sgs? Hur mnga i administrationen kommer testa positivt innan valnatten? Jag har tidigare sagt 31. Med Pence debaclet s kan det skert bli mnga fler.

Jag tror p 17.
Blir inte dessa spel ngon hit s tycker jag vi testar sektbingo dvs, republikaner som hycklar med sina vrderingar fr att inte g emot Trump
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nu blev det nnu roligare. Du jobbar inom branschen men r s lite insatt i var de frmsta bolagen finns och funderar inte ens p att flytta dit? Hur mnga frsk gjorde du att bli anstlld hos Google innan du gav upp eller frskte du inte ens eftersom det r lnlst fr dig?

Alternativt att du ljuger fr att slippa erknna att demokratstyrda omrden r dr IT samlas.

Du r bara pinsam nu.

Ja, fr att alla vill jobba p/fr Alphabet?

Det finns en vrld bortom Google.
2020-10-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Har sett flera rallys, senast ett till frukost idag.
Mycket China, Hunter, nn slnga mot Hillary. Nn video om Biden p social security.
Visst, men jag tror det r helt fel taktik fr att f ut de vljare han behver fr att kunna vinna.
Han pratar om att han fick hem bilindustrin och dylikt. Visst, det hade skert varit en fullt gngbar strategi - om det inte var fr pandemin.
Vldigt lite om vad som faktiskt ska gras fr de som drabbats hrt, bara att Biden skulle gra det smre.
Tror som sagt att 2016 Trump hade insett det och haft Pelosi som huvudtema och plderat villt om grandiosa checkar.

Tror du att han inte pratar om checkarna fr att det har en koppling till COVID som han bestmt sig fr att inte hantera? Jag tror det kan vara s han resonerar. Allt som har med COVID att gra r ngot som han psykiskt stngt ute frn sitt eget tnkande. Det r min uppfattning i alla fall.
2020-10-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Hoppas jag fr ta upp min hatt, men knner mig allt mer sker p en Trumpfrlust.

Hur tnker han? Pandemin har slagit ekonomin hrt, folk r arbetslsa, folk r dda etc. Han borde kra p budskap som: stimulus checks, jobb! och dylikt som skulle kunna f ut hans 2016 vljare p valdagen.
Jag tror inte att de bryr sig om Hunter Biden - vem gr det om pandemin slagit en ned i fattigdom?
Helt absurd strategi att sista veckan innan valet pusha Hunter som sitt strsta tema..
Han har ett vidppet ml. Han borde spendera sina rallys i hrt slagna stater, opponera mot Pelosi och skrika sig hes om att han vill ge alla stinulus checks

Det knns som att 2016 Trump hade fattat det hr och haft en helt annan taktik.

Och jag r helt sker p att han vinner. Tnka sig hur olika folks vrldsbilder r i dagslget. Dremot s r jag sker p att min vrldsbild r mer korrekt n din.

Det finns en motion fr ekonomisk stimulans p $1.8 biljoner, men Pelosi blockerar denna. USAs svar p pandemin r hrdare n Sveriges, men det r demografin som skiljer resultatet. Det r Biden som skulle snka ekonomin och andelen jobb, inte Trump.

Vljarna i USA utgrs inte av en dikotomi. Det r snarare runt 30% independents som det handlar om att locka. Bidens hlsa, Biden-familjens korruption, Biden-kampanjens frnvaro, medias favoritism och den senaste debatten r vad som suttit spiken i kistan fr Kamala Harris som president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in