Citat:
Ursprungligen postat av
kangaroozzickness
Hoppas jag fr ta upp min hatt, men knner mig allt mer sker p en Trumpfrlust.
Hur tnker han? Pandemin har slagit ekonomin hrt, folk r arbetslsa, folk r dda etc. Han borde kra p budskap som: stimulus checks, jobb! och dylikt som skulle kunna f ut hans 2016 vljare p valdagen.
Jag tror inte att de bryr sig om Hunter Biden - vem gr det om pandemin slagit en ned i fattigdom?
Helt absurd strategi att sista veckan innan valet pusha Hunter som sitt strsta tema..
Han har ett vidppet ml. Han borde spendera sina rallys i hrt slagna stater, opponera mot Pelosi och skrika sig hes om att han vill ge alla stinulus checks
Det knns som att 2016 Trump hade fattat det hr och haft en helt annan taktik.
Och jag r helt sker p att han vinner. Tnka sig hur olika folks vrldsbilder r i dagslget. Dremot s r jag sker p att min vrldsbild r mer korrekt n din.
Det finns en motion fr ekonomisk stimulans p $1.8 biljoner, men Pelosi blockerar denna. USAs svar p pandemin r hrdare n Sveriges, men det r demografin som skiljer resultatet. Det r Biden som skulle snka ekonomin och andelen jobb, inte Trump.
Vljarna i USA utgrs inte av en dikotomi. Det r snarare runt 30% independents som det handlar om att locka. Bidens hlsa, Biden-familjens korruption, Biden-kampanjens frnvaro, medias favoritism och den senaste debatten r vad som suttit spiken i kistan fr Kamala Harris som president.