Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Fortfarande vldigt lite diskussion om vad som hnder nr Trump frlorar, ni kommer att bli lite verraskade p Onsdag tror jag..
Jag tror inte han erknner sin frlust och lmnar inte nt Consession speech.
Vet alla att hela systemet i US bygger p att frloraren erknner sin frlust och avgr? om han inte gr det s r hela landet i en grzon, helt allvarligt.
Hoppas jag har fel, men Trump sjlv har ju allts sagt tskilliga gnger att han inte accepterar ett nederlag, han sa fr vrigt detsamma 2016, skillnaden r att han nu sitter i Vitahuset....
Trump kommer inte att acceptera ett nederlag. Fr isfall r det slut inte bara med USA, utan hela mnskligheten. Men han kan omjligt frlora rligt. Enda chansen demokraterna kan vinna r genom valfusk, Trump har samlat mycket bevis fr detta valfusk. Det har jag med. Jag har ver 30 instanser, hur mnga exempel tror du d inte Trump har? Det finns ingen anledning fr honom att avg med det valfusk vi sett hittills, ens om han "frlorar". Det r fullkomligt ologiskt det r ju bara att titta p folket som kommer fr att lyssna nr de talar. Joe Biden 0-30 Trump 30 000+
d kanske du frstr hur mycket valfusk som pgr. mail-in-ballots r ltt att fuska med.