2020-11-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Gller det ven de som r bergskra p Biden (visserligen ngot lgre odds, men nd) eller r det ngot som skiljer sig med tanke p att du bara nmnde Trump-sidan? Det r nog fler som r vertygade p Biden.

Sjlv spelade jag 5k p Trump 2016. D var det grymma odds och jag fick sista skrattet. I r r jag inte lika imponerad. Hur utbrett kommer rstfusket vara? Det r Trumps enda hot i r.

Det gller vl alla som r bergskra, men Trump ger ju s mycket mer utdelning. Sjlv tror jag Biden tar hem det, jag r ungefr s sker som bettingbolagen och drmed r det inte vrt att satsa. Tror du att valfusk r Trumps enda hot kan jag bara rekommendera dig att satsa hrt.
2020-11-01, 22:03
Medlem
Dilzoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag r ganska s verygad att Trump kommer att bli tervald, och jag blir inte frvnad om demokraterna och deras fljare gr p en nnu strre chock nu n vad de gjorde fr fyra r sedan.
Det borde inte vara ngot problem ht fr Trump att vinna, se bara p motstndet 🤮 ifall man blundar och tnker sig en frrymd, dement och frnvarande 80lusare d ser man Joe Biden.
2020-11-01, 22:03
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bananrepublikens ledare i ett ntskal....
Precis! Att ett valresultat deklareras p valdagen eller under natten hnder ju bara i precis alla demokratier runt hela jordklotet. Men inte i bananrepubliken. Dr ser demokraterna till att det tar flera veckor. De r konstiga p det sttet, demokraterna. Jvla bananigt!
2020-11-01, 22:06
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Det gller vl alla som r bergskra, men Trump ger ju s mycket mer utdelning. Sjlv tror jag Biden tar hem det, jag r ungefr s sker som bettingbolagen och drmed r det inte vrt att satsa. Tror du att valfusk r Trumps enda hot kan jag bara rekommendera dig att satsa hrt.

Stdjer alla fuskfrsk av Trump till 100%. Hoppas han hittar ngot stt att verkligen kra upp den i rven p demokraterna. Inget parti har ngonsin frtjnat det mer.

Men nu kommer han inte behva det eftersom oberoende polls talar fr enkel Trumpseger.
2020-11-01, 22:12
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Scoop: Trump's plan to declare premature victory

https://www.axios.com/trump-claim-el...fb47f613f.html

Skulle inte det kunna vara anti-Trump propaganda fr att hvda att han snor valet om han ser ut att vinna p valdagen?
2020-11-01, 22:13
Moderator
Ancistruss avatar
Mnga inlgg raderade.

Vilka delar av USA nu vill semestra i och varfr r inte topic i denna trd. Fr diskussioner om detta rekommenderas forumsdelen fr Resor.

Vnligen diskutera valet istllet.

/Mod
2020-11-01, 22:19
Medlem
Var kan man hitta bsta oddsen fr presidentvalet?

tnkte satsa en tusenlapp p trump.
2020-11-01, 22:19
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Scoop: Trump's plan to declare premature victory

Trump's team is preparing to falsely claim that mail-in ballots counted after Nov. 3 a legitimate count expected to favor Democrats are evidence of election fraud.

https://www.axios.com/trump-claim-el...fb47f613f.html

Ja, jsses... "election fraud". Det gller ju att inte ta i s byxorna spricker.
2020-11-01, 22:20
Medlem
Nixters avatar
Arizona update

Lget r mycket bra fr Trump rejl seger i Arizona. Lt dessa segersiffror spilla ver i grannstaten Nevada !
https://www.saguarostrategies.com/ar...ballot-returns

Vrt att notera:
Demokraternas tidig rstning ledning 21.300 rster minskande
Republikanerna har ca 7% frre rstande (justeras valdagen till fler i %)
Republikanerna har Maripoca county som anses nyckel fr att vinna strsta countyt

Maricopa county:
Total: 1.636.265 (2016: 1,596,080)
R: 623.820
D: 577.621
UNA: 434.824
2020-11-01, 22:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Trump vinner p valnatten. Han kommer pst sig vara vinnare i valet och kommer att samarbeta tillsammans med republikanerna och de konservativa hgsta domstolarna i olika delstater samt scotus. I swing stater kommer de ogiltigfrklara s mnga mail in rster som mjligt fr att frhindra frndring om vem som vinner.

Bddat fr inbrdeskrig tror du?
2020-11-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
De flesta analytiker p twitter som rknat rsterna frn "early voting" skriver att det knappt skiljer kandidaterna t i huvud-staterna ssom Florida tex. Drmed kommer Trump g om med stor marginal nr de fysiska rsterna rknas, dit trumps vljare kommer g p valdagen.
Hur gjorde de fr att rkna RSTER fre valdagen?
2020-11-01, 22:24
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona update

Lget r mycket bra fr Trump rejl seger i Arizona. Lt dessa segersiffror spilla ver i grannstaten Nevada !
https://www.saguarostrategies.com/ar...ballot-returns

Vrt att notera:
Demokraternas tidig rstning ledning 21.300 rster minskande
Republikanerna har ca 7% frre rstande (justeras valdagen till fler i %)
Republikanerna har Maripoca county som anses nyckel fr att vinna strsta countyt

Maricopa county:
Total: 1.636.265 (2016: 1,596,080)
R: 623.820
D: 577.621
UNA: 434.824

Nixter, vi var ju verens om att du skulle sluta ljuga om att Republikanerna har rster att vinna p valdagen i Arizona. Partierna har lika mnga frtidsrster dr eftersom 80% rstar i frtid.

Du gr, som vanligt, ocks vansinniga antaganden att oberoende rstar som du vill att de ska rsta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in