2020-11-03, 16:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Klla? Frgar fr att jag r nyfiken...och vill ocks titta...inte fr att vara dryg och uppkftig.

Du kan frga efter klla hur mycket som helst, du kommer inte f ngot. Anvndaren Nixter sitter och hittar p siffror ut ur tomma intet, helt psykadelisk.

Typ: "Senaste 35 minuterna har Trump ftt 8673 rster i vstra Minneapolis!". Rd kross!
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det r inte s konstigt att oddsen p Trump sjunker med den typen av spelande frn alla Pro-Trumpers.

Lt oss sga att Trump frlorar. De som satsade pengar p han fr absolut inget d?
Jag spelar inte p odds och drfr har jag inte satsat ngot.

SD 2022!
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Hur r det med Harris?

En ganska typisk mittendemokrat.
2020-11-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Biden har slt bcker, kpt mark billigt och sedan byggt ut hus i god takt, fr att inte tala om att han har blivit betald fr att hlla tal osv.

Det r inte direkt suspekt att folk kan f pengar av att slja bcker, speciellt inte d Biden faktiskt har slppt sina skattekvitton.

Men du tycker inte han ska behva bevisa sin oskuld? Tanker du bara lita p att hans son inte r korrrupt?

r det ngon som granskat det du nmner? r det bevisat att han dragit in 30+ miljoner dollar p att slja bcker? Och hans son, varfr inte lta sonen offentliggra sina bank-transfers etc? Det finns ju bevis fr en sjukt allvarlig korruption. Och bidns enda respons r take my Word for it. hhhhh....
Senast redigerad av fr0g 2020-11-03 kl. 16:05.
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatVoid
I Sverige har ju de flesta partier samma agenda. Snt som Reinfeldt stod fr str Lfvn fr nu. Det r ingen riktig demokrati att aldrig f vlja p riktigt, vi kunde lika grna haft kungen kvar (och det har vi ju ocks frresten).

Precis.. Rsta p S s tar vi in invandrare och infr fastighetsskat.. Rsta p M s kommer vi infra fastighetsskatt och ta in invandrare.. Vad vljer du?
Medlem
Trump ser ut att ha vertaget i Florida.

Idag fick vi Insider Advantage, period 2 nov, som ger Trump 48% mot Creepy Joe 47%.

Vi har ocks Trumpvnliga Trafalgar Group, period 31 okt--2 nov, som ger Trump 49% mot China-Joes 47%

Opinionsrrelserna fortstter hela dagen men dom gr inte att redovisa lngre.
2020-11-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Isfall fr det bli krig. Fr det blir riktigt pinsamt om biden vinner. P frgan hur han haft rd med sina 30miljoner dollar villor svarar han take my Word for it, i didnt have business with china. Man ska ba ta hans ord fr det? Samtidigt fr man inte ta trumps ord p att han deklarerar skatt, han mste tvrtom redovisa allt. Vilket det ser ut som att han kommer gra ocks.

Tycker du inte det r sjukt suspekt? Tnker du ta bidens ord och helt enkelt lita p att alla solklara bevis p korruption bara rkar va phitt?

Bidens skatt har han offentliggjort.
Avstngd
Trump 2020.
r det ngon som vet var man kan betta p en kandidat?
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men du tycker inte han ska behva bevisa sin oskuld? Tanker du bara lita p att hans som inte r korrrupt?

Man r oskyldig tills motsatsen r bevisad, vill du ha det som i Japan, Saudiarabien eller under medeltiden dr man r skyldig tills motsatsen r bevisad s fr det st fr dig.
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Varfr vill inte biden bevisa sin oskuld d? Det r ju bara lta ngon myndighet granska hans bankverfringar s kan han bevisa hur han haft rd med sina feta 30miljoner dollar villor!

Han krver ju samma sak frn Trump. Show us your tax returns!. Ska Trump behva BEVISA sin oskuld varfr ska inte biden ocks behva bevisa SIN oskuld?
Oskuld till vad? Lste du vad jag skrev?

Biden har ju offentliggjort sina skattebetalningar fr lngesedan.
https://joebiden.com/financial-disclosure/
Bannlyst
Jag hoppas Trump vinner bara fr det retar vnstern.
Men lyssnade p hans liveframtrdande i natt och hur den dren kan bli vald till vrldens mktigaste man r en gta.
S lnge jag lyssnade s pratade Trump bara om hur dligt allt skulle bli om Biden vann.
Att han skulle stnga ner USA och dom kommer inte kunna fira olika hgtider osv..
2020-11-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lt oss sga att Trump frlorar. De som satsade pengar p han fr absolut inget d?
Jag spelar inte p odds och drfr har jag inte satsat ngot.

SD 2022!
S r det.

Satsar du 1000 kr p att Trump "Vinnare (Amerikanska presidentvalet 2020)", s fr du tillbaka 2500 kr hos Unibet. Men blir Biden president s fr du tillbaka 0 kr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in