2020-07-04, 16:50
Medlem
Evil_Santas avatar
Trump verkar ha tappat rtt mycket frtroende sen coronaviruskrisen ngot som avspeglar sig i oddsen hos olika bettingsajter. Trump var storfavorit innan, nu r det tvrtom. Man kan f runt 2.5x pengarna p att Trump blir nsta president men bara 1.6x pengarna p Biden.

Jag tror att det blir ungefr som frra valet och att Trump vinner men en del i trden verkar vara av sikten att det i princip redan r klart att Trump kommer vinna, knner man s r det vrt att stta en slant p Trump.
2020-07-04, 17:04
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Trump verkar ha tappat rtt mycket frtroende sen coronaviruskrisen ngot som avspeglar sig i oddsen hos olika bettingsajter. Trump var storfavorit innan, nu r det tvrtom. Man kan f runt 2.5x pengarna p att Trump blir nsta president men bara 1.6x pengarna p Biden.

Jag tror att det blir ungefr som frra valet och att Trump vinner men en del i trden verkar vara av sikten att det i princip redan r klart att Trump kommer vinna, knner man s r det vrt att stta en slant p Trump.
Det r ju skitbra odds fr Trump i r. Frra valet bettade jag p Trump nr man fick 5x pengarna, s 2.5 bddar ju fr en valsucc, kanske till och med kammar hem popular vote denna gng. Hur som helst s vinner Trump i r ocks. Historien upprepar sig faktiskt hr, jmfrt med nr Obama vann mot McCain och Romney: d var det en senildement iDiot och senare en anti-Putin religis iDiot som Obama fick mta. Nu r visserligen inte Biden srskilt religis, men han r en senildement gamling och hans parti har krt p anti-Putin narrativet i flera r nu. Det roliga r att ingen verkar fatta hur riggat valet r, inte med valfusk osv, utan snarare att den blivande presidenten med strst chans att vinna, fr mta tv svaga kort. Hillary var ju ocks en katastrof och det stod "jag r en kpt hora" p pannan p henne i 2016-valet, med tanke p hur Goldman Sachs osv gde henne. Av 300+ miljoner amerikaner s kan de inte plocka fram bttre presidentkandidater n McCain, Romney och Biden.
2020-07-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varfr stoppa att svartas liv betyder ntt, trumpen har vikit ned sig i den frgan ocks.
Det fr terverkningar p valet det med.

Det stoppas att vara om svarta liv nr BLM brnner ner landet.

Om Trump, tycker jag inte.
2020-07-04, 17:15
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det hela r redan klart om man lser den svenska upplagan av Wikipedia. Om Joe Biden kan man lsa fljande: men sen gick det bttre och han blev demokraternas presidentkandidat. Biden kommer att vara 77 r p valdagen och 78 r p invigningsdagen 2021.

Kan ju ocks bero p nsketnkande hos vnstertomtarna som skriver p Wikipedia...
2020-07-04, 17:26
Medlem
Opaques avatar
Placerar mitt vad efter detta datum

" The first presidential debate, when the incumbent President Trump will face off against Joe Biden, will be held on Tuesday, September 29 at the University of Notre Dame in Indiana. "

Men redan nu lutar det kraftigt t Trump i min katalog. Biden har haft det ganska ltt hittills offentligt med snlla journalister som stller snlla frgor . Hur fungerar Biden under stress och press ? Trump har varit freml fr vrldens samlade socialliberala press i ver 4 r, och han har sttt pall (Och dessutom delat ut en och en annan snyting t hyenorna i Washington) Han str pall, hans stadkommanden har gjorts osynliga hela tiden,men nd han fortstter att levererar politiska reformer som ingen annan demokratisk president ngonsin lyckades stadkomma p 8 r (Tnker p Obamas mandat under 8 r,som resultatmssigt kvalar ltt in som en av de smsta ,motsgelsefulla,hycklande mbetsperioder som US ngonsin har haft)
Senast redigerad av Opaque 2020-07-04 kl. 17:33.
2020-07-04, 17:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det r ju skitbra odds fr Trump i r. Frra valet bettade jag p Trump nr man fick 5x pengarna, s 2.5 bddar ju fr en valsucc, kanske till och med kammar hem popular vote denna gng. Hur som helst s vinner Trump i r ocks. Historien upprepar sig faktiskt hr, jmfrt med nr Obama vann mot McCain och Romney: d var det en senildement iDiot och senare en anti-Putin religis iDiot som Obama fick mta. Nu r visserligen inte Biden srskilt religis, men han r en senildement gamling och hans parti har krt p anti-Putin narrativet i flera r nu. Det roliga r att ingen verkar fatta hur riggat valet r, inte med valfusk osv, utan snarare att den blivande presidenten med strst chans att vinna, fr mta tv svaga kort. Hillary var ju ocks en katastrof och det stod "jag r en kpt hora" p pannan p henne i 2016-valet, med tanke p hur Goldman Sachs osv gde henne. Av 300+ miljoner amerikaner s kan de inte plocka fram bttre presidentkandidater n McCain, Romney och Biden.

Det behvs en viss sorts personlighet hos den som stller upp i presidentvalet fr att f de superrika att sponsera en kandidat.

Hillary var senaste valet den kandidaten, med just dessa egenskaper. Det vi nu ser r att delar av statsapparaten brjar dra i korruptionens trdar.

Risken r stor att Clintons kommer att f en roll i upploppet av kampanjandet.
Det r nr varblden ppnas med bde Fd demokratiske presidenten Bills vergrepp p minderriga flickor (med Epstain o Maxwell) kommer i ljuset o Hillarys mutbrott o dunkla affrer med en rad storfretag (varav ngra svenska).

Trump kommer sitta sin andra period.
2020-07-04, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa

P bet365 r det 7 fr 5. Var hittar du bttre odds?
2020-07-04, 17:54
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det behvs en viss sorts personlighet hos den som stller upp i presidentvalet fr att f de superrika att sponsera en kandidat.

Hillary var senaste valet den kandidaten, med just dessa egenskaper. Det vi nu ser r att delar av statsapparaten brjar dra i korruptionens trdar.

Risken r stor att Clintons kommer att f en roll i upploppet av kampanjandet.
Det r nr varblden ppnas med bde Fd demokratiske presidenten Bills vergrepp p minderriga flickor (med Epstain o Maxwell) kommer i ljuset o Hillarys mutbrott o dunkla affrer med en rad storfretag (varav ngra svenska).

Trump kommer sitta sin andra period.
Hillary var precis som Biden r, bought and paid for av globalisterna och deep state vilket folket i USA vet om. Klyban, garre eller sirup kan inte ens nmna varfr dom vill ha Biden som president och vad han vill politiskt mer n att Orange man bad!

TDS r p riktigt.
2020-07-04, 18:00
Medlem
Se hur det gick 2016, mtningar visade p Clinton, men Trump vann. S man ska vl inte bli frvnad om Trump vinner nu igen va
2020-07-04, 18:04
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXz9
Se hur det gick 2016, mtningar visade p Clinton, men Trump vann. S man ska vl inte bli frvnad om Trump vinner nu igen va
Hur sg det ut infr mellanrsvalet 2018 och gick det?

Tror du man eventuellt uppdaterade sina modeller efter 2016?
2020-07-04, 18:15
Medlem
pinger99s avatar
Jag rtt sker p att Trump ker ut.

Jag var entusiastisk anhngare av honom i valet 2016, men ser vldigt lite av den entusiasmen infr det hr valet.

Drtill ser vi hur det gick i mellanvalet 2018 dr Republikanerna frlorade underhuset.
rets senatsval kommer att vara mycket mer besvrligt fr Republikanerna jmfrt med 2018.
Det finns en stor chans att de frlorar majoriteten i senaten.

Trump r en ineffektiv och inkompetent fjant, som slngt gamla vnner och trotjnare till vargarna, och anammat rdgivare som diametralt motsatt sig den agenda som han vann valet p.

Han sldes in som en businessman som skulle rensa washington-trsket och driva landet i rtt riktning.

Total genomklappning.

Vet han ens om vilka maktbefogenheten en president har??

Helt obegripligt hur de lyckades schabbla bort Bidens korruption och hamna i det hr lget.
Skyll p Coronan.
2020-07-05, 01:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Det stoppas att vara om svarta liv nr BLM brnner ner landet.

Om Trump, tycker jag inte.
terkom grna nr BLM brnner ned USA som land.
Faktum kvarstr fortfarande att ven Republikaner str bakom svartas liv betyder ntt.
Frgan r varfr inte den Ultimata ansvariga inte gr ntt mer t saken som president.

Detta r en stor frga infr valet som ett gng till frgor, frmst COVID-19 och varfr trumpen inte bryr sig om frgan mer n peka fingret.
Finner mig se en svag president, som inte verkar fatta att folket och dess medborgare r Presidentens huvudsakliga uppgift.

Men golf, twitter och Tv verkar vara det enda trumpen bryr sig om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in