2020-08-09, 14:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det jag visade p var din lgn om att han bara drack vatten med tv hnder. Han kan dricka enhandsfattat ocks.

Stable Genius. The chosen one.

PS detta r allt annat n ok, att dom verkligen tnker fullflja detta, tror att Biden tas "ur tjnst" 3 mnader efter valnatten. https://mobile.twitter.com/RealJames...53055548088320
trumpen sg ut som en med svra besvr nr han anvnde bda hnderna, och sen har vi rampen som trumpen fick ledas ned
Och de kade atanlet lkarbesken fr trumpen talar om stroke eller parkinson och med tanke p hur svrt trumpen har att greppa saker och g i nedfr lut.

Finns inget stabilt med trumpen, och ja, det r er nazisters val och chosen one, det r inget nytt dock.
2020-08-09, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Bolagsskatten snktes till 21%.

Vad skrev jag i mitt inlgg?
Stiftelser eller bolag?

Jag ser inget behov av att fortstta debattera med dig s du fr det sista ordet sagt. Sen ignorerar jag dig och alla andra troll som hver ur sig saker utan ngon kllhnvisning eller empiri
2020-08-09, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, du skrev det, men vad betyder det nr den andra kandidaten har tecken p stroke/parkinson?
Man sger liksom inget med att pvisa ntt bgge har problem med.
Du menar att man inte nmner alla de uppenbara tecknen p Trumps ohlsa men projicerar nonstop p Joe biden?
2020-08-09, 14:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du menar att man inte nmner alla de uppenbara tecknen p Trumps ohlsa men projicerar nonstop p Joe biden?
Jo, det gr sga s, trumpnissar har ju projicerat politik p Biden som inte existerar ens i ratal nu.
Det r alltid en parodi och lsa om Biden och nr en trumpnisse r inblandad, jag tror inte de tergett Bidens politik korrekt en enda gng, utan hittar p egna fantasier var gng.
En r s besatt av biden att jag vet inte riktigt vad det r fr fel p den personen, d allt den skriver r bara fantasier och rena lgner.
Men s r det med fascism och hgerextrema, de vill inte prata om det som sker i verkligheten och sakfrgor till en presidentkampanj.
Och varfr inte gr detta, r fr att de vet att de kommer i princip frlora varje diskussion.(oftast deltar de inte ens i en diskussion, utan vljer prata om annat istllet.)

Dock r jag lite perplex till de pratar om Bidens hlsa och nr trumpen har s uppenbara problem sjlv.
Att inte klara av att g ned fr en ramp utan hjlp, det r ANMRKNINGSVRT faktiskt.

Tycker Nixter r rolig med sin twitter inlgg om att vi mnniskor ldras och utvecklas.
Men antar Nixter sjlv komemr mrka detta en dag, och d komemr Nixter tnka tillbaka p detta inlgg.
2020-08-09, 14:44
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Trump's schema lggs ut varje dag. Det r maraton genomgngar i WH och han flg dessutom Non stop i mnader samt hll rallies parallelt. Killen har energi som tv tre personer, fr den som noterar har han heller inte ldrats!

Nu titta noga p Bilden, han r inte kapabel till ett enda rally. Detta har inte med politik att gra, mannen br inte vara i Presidentvalet. Det r fruktansvrt synd om Biden som tvingas deltaga av sina 'frmyndare".

Kina lskar Biden.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-09 kl. 14:46.
2020-08-09, 14:46
Medlem
Citat:

Det r ju skillnad p deras mentala hlsa. Biden r lngsam och det hoppar grodor ur munnen p honom. Trump r ju vansinnig. Det r ngot annat.
2020-08-09, 14:52
Medlem
Nixters avatar
Citat:
trumpen sg ut som en med svra besvr nr han anvnde bda hnderna, och sen har vi rampen som trumpen fick ledas ned
Och de kade atanlet lkarbesken fr trumpen talar om stroke eller parkinson och med tanke p hur svrt trumpen har att greppa saker och g i nedfr lut.

Finns inget stabilt med trumpen, och ja, det r er nazisters val och chosen one, det r inget nytt dock.

Ha ha. Ja du kanske inte knde till att det var ett mte som pgick i mnga timmar 30-35grader varmt och att Trump skakar hand med alla kadetter. Be Biden gra detsamma ;-)

Handskakning +1000 kadetter. Bilder frn 2019
https://youtu.be/OZAKpjIpLFI

Kadetterna fick isolera sig tv veckor innan
https://www.google.com/amp/s/www.nyt...point.amp.html
2020-08-09, 14:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ha ha. Ja du kanske inte knde till att det var ett mte som pgick i mnga timmar 30-35grader varmt och att Trump skakar hand med alla kadetter. Be Biden gra detsamma ;-)

Handskakning +1000 kadetter. Bilder frn 2019
https://youtu.be/OZAKpjIpLFI

Kadetterna fick isolera sig tv veckor innan
https://www.google.com/amp/s/www.nyt...point.amp.html
Det du skriver saknar betydelse fr vara president.

Och intressant att du ropar Biden Biden Biden, och sen inte ser trumpens svra problem med att dricka vatten och mste ledas om det inte r plan mark.
Var gng du skriver ntt om Biden och glmmer trumpens problem, s kommer vi och pminner dig.

Dock det som gr mig perplex r hur ni trumpnissar tror er sga ntt, och nr ni aldrig klarar av att terge Bidens politik.
r ni s ointelligenta eller tror ni att ngon gr p det?(inget av svaren r bra fr dig)
2020-08-09, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Sen fr du inte glmma den tredje kandidaten, Kanye West.

Min stora drm r en debatt med alla tre.

Donald och Kanye freak show kommer f de hgsta tittar siffrorna p jorden
2020-08-09, 15:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Donald och Kanye freak show kommer f de hgsta tittar siffrorna p jorden

Hrligt, Biden med 270 tittare frn the Basement tappar d valet. Mission accomplished.
2020-08-09, 15:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Det du skriver saknar betydelse fr vara president.

Och intressant att du ropar Biden Biden Biden, och sen inte ser trumpens svra problem med att dricka vatten och mste ledas om det inte r plan mark.
Var gng du skriver ntt om Biden och glmmer trumpens problem, s kommer vi och pminner dig.

Dock det som gr mig perplex r hur ni trumpnissar tror er sga ntt, och nr ni aldrig klarar av att terge Bidens politik.
r ni s ointelligenta eller tror ni att ngon gr p det?(inget av svaren r bra fr dig)

Ovan r s verklighetsfrnvnt s det saknar ord.
Boden r tyvrr p vg in i slutskedet av livet. Denna typ av demens r snabb i sitt frlopp, det rcker med att du drar tillbaka klockan ett r s ser du skillnad. Tror du r beredd att acceptera detta ocks.

Amerikaner vill som sagt ha en President som styr. Det r uppenbart fr allt fler att s inte r fallet fr Biden som med stor sannolikhet inte klarar sig utan flera sktare idagslget. Biden kommer d falla p eget grepp. Spelar ingen roll vad vnstermupparna sger om Trump, d Biden r out. Stor sannolikhet att han blir utbytt innan valet, alt att VP blir Hillary som d terigen kan sukta efter Presidentposten i Januari - Februari om Biden lggs in p sjukhem.

Det faktum att Biden r p vg alt redan r dement r redan knt i hela vrlden. Hr frn Australien https://youtu.be/sqU21irCmXI
2020-08-09, 15:38
Medlem
Citat:
Det jag visade p var din lgn om att han bara drack vatten med tv hnder. Han kan dricka enhandsfattat ocks.

Stable Genius. The chosen one.

PS detta r allt annat n ok, att dom verkligen tnker fullflja detta, tror att Biden tas "ur tjnst" 3 mnader efter valnatten. https://mobile.twitter.com/RealJames...53055548088320

Du om jag ska svara p dina inlgg fr du lgga ner sdana dr lgner. Du r inte s givande att diskutera med redan som det r. Jag kommer inte att skriva srskilt ofta till dig om du inte skrper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med tv hnder.

Dremot r det ju vansinne att en president i dessa tider nr folk r sjuka och dr och svlter och har det mycket svrt att st och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rsta p honom fr att han pratar om att dricka vatten med en hand? r det verkligen en sdan niv du r?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in