Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Du menar att man inte nmner alla de uppenbara tecknen p Trumps ohlsa men projicerar nonstop p Joe biden?
Jo, det gr sga s, trumpnissar har ju projicerat politik p Biden som inte existerar ens i ratal nu.
Det r alltid en parodi och lsa om Biden och nr en trumpnisse r inblandad, jag tror inte de tergett Bidens politik korrekt en enda gng, utan hittar p egna fantasier var gng.
En r s besatt av biden att jag vet inte riktigt vad det r fr fel p den personen, d allt den skriver r bara fantasier och rena lgner.
Men s r det med fascism och hgerextrema, de vill inte prata om det som sker i verkligheten och sakfrgor till en presidentkampanj.
Och varfr inte gr detta, r fr att de vet att de kommer i princip frlora varje diskussion.(oftast deltar de inte ens i en diskussion, utan vljer prata om annat istllet.)
Dock r jag lite perplex till de pratar om Bidens hlsa och nr trumpen har s uppenbara problem sjlv.
Att inte klara av att g ned fr en ramp utan hjlp, det r ANMRKNINGSVRT faktiskt.
Tycker Nixter r rolig med sin twitter inlgg om att vi mnniskor ldras och utvecklas.
Men antar Nixter sjlv komemr mrka detta en dag, och d komemr Nixter tnka tillbaka p detta inlgg.