Citat:
Ursprungligen postat av
bottenslam
Lt sga att en helt otrnad person gr en match mot en professionell mma-fighter, vem vinner?
Du beskriver ju vad som vore en promenadseger om du hade rtt. Ser du inte det ologiska i ditt trams?
Desto mer skl till debatt d, eller hur?
Du beskriver vad som borde vara ett enormt vertag fr Biden men anvnder det som skl fr att undvika debatt. Det r ljligt.
Inget du skriver dr ndrar p att trumpen inte kan debattera sakfrgor sakligt.
Och det vet du ocks, vad r det du frsker sga men inte klarar av?
Jag beskriva att trumpen inte kan debattera sakfrgor sakligt, p tal om logiskt d.
Det gr ju inte ha en debatt med trumpen som inte ens kan svara p sakfrgor och veta vad faktan r i den.
Och s kommer vi tillbaka till samma punkt igen, varfr ska Biden debattera med ngon som ens vet hur det gr till?
Och sjlvbesvarande om vem som har vertag i sakfrgor med fakta, forskning och saklighet med en rd trd fr uppn konsensus.
Och det vet ven du att det inte r trumpen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Janbanan74
Tnkte inte lgga mig i denna diskussionen med det dr r bara rent hat frn vnster och anmrka p rena bagateller....lgt. Men ocks tecken p att man inte har mer konkreta fel som Trump har gjort s det r ju i sig ett bra betyg...😃
Kolla det inlgg jag citerade, detta r av samma art.
Om det r s du skriver, s berttar du samma sak om trumpen att Biden inte har ngra konkreta fel och att det r ett bra betyg fr Biden.
Annars finns det gott om saklig och bevisad kritik att ta upp infr valet, och inget du skriver hr ndrar det.
Men fr all del, titta p det jag citerade, s vet du vad det handlade om.
Och var gng man ser snt, s ska man pminna om detta du nu svarade p.
S man fr en balanserad och nyanserad bild i hyckleriet av trumpen och trumpnissarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Jobbig rst. Mycket lgner att Trump har skapa dagens USA, samtidigt att han inte har ftt ngot gjort i USA.
Oseris kritik som endast baseras p knslor
Man stller sig frgande till att ingen fr reda p dessa, eller r det s att det inte r ngra och du vill antyda det r?
I s fall gick det inte bra fr dig.
Och hur str det sig till trumpens 20000 lgner och missrepresenterande av fakta?
Ja, s vi kan jmfra och se vem som ljuger mest
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Man fact checkade ven Bidens tal ser jag:
Fact check: Joe Bidens acceptance speech at the DNC was not pre-recorded
https://reut.rs/3gw0mcS
jaha, och himlen ramla ned?
Undrar d du inget skrev om vad du vill ha sagt och vad som r s betydande fr sakpolitiken infr presidentvalet.