Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-30, 13:35
Medlem
ErikAnderzohns avatar
[ABC News/Ipsos poll] Trump's favorability and perceptions of COVID-19 response stagnate post-convention

Vntat...precis vad jag frutsptt.
2020-08-30, 13:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Och nu har Biden 86% chans att vinna, oss vinner Trump igen. Men man fr helt enkelt lra sig att lsa dessa siffror p det stt du beskriver. Tack.

Vinner Trump s vinner han, frlorar han s frlorar han, bara fr att Biden har en viss chans att vinna s betyder det inte att det r en automatisk vinst, det r fortfarande lngt kvar tills valnatten och mycket, vldigt mycket kommer att hinna hnda tills dess.

S jag rekommenderar att man absolut inte tar ut en vinst/frlust i frskott.
2020-08-30, 14:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vinner Trump s vinner han, frlorar han s frlorar han, bara fr att Biden har en viss chans att vinna s betyder det inte att det r en automatisk vinst, det r fortfarande lngt kvar tills valnatten och mycket, vldigt mycket kommer att hinna hnda tills dess.

S jag rekommenderar att man absolut inte tar ut en vinst/frlust i frskott.

Det du haft diverse utlgg kring r ju att oavsett om Hillary och Biden har 86% 91% eller 99% prognos fr vinst i valet fr att sen frlora kapitalt s har pollsen inte gjort fel, dom har haft rtt.

Skn vrld du lever i, du lser DN va?
Senast redigerad av Nixter 2020-08-30 kl. 14:08.
2020-08-30, 14:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Hnvisar? Du verkar ha missat att jag citerade ett inlgg hr om Reinfeldt. Det r bst att du kollar p vad folk citerar innan du citerar dem.

Visa filmen, gr du inte det har han inte sagt det.
V.I.S.A F.I.L.M.E.N
2020-08-30, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Nu har Trump terigen stllt till med kaos och det srtax fre valet han s grna vill vinna men inners inne befarar att han frlorar.
Skjuta upp skatter resten av ret fr att sedan betala den 2021 fll inte i god jord hos arbetarna eller berrda myndigheter eftersom upplgget var s haftigt och dligt underbyggt att det nd inte kommer fungera, s typiskt Trump. Dom flesta som jobbar har vl inget fr att skjuta upp skatter utan det r som vanligt ngot Trump hittat p infr valet i brist p mer konkreta lften till vljarna.
Fyra r till med detta rra och kaos med falska Trumplften som snabbt glms bort , beslut som inte r frankrade i verklighet och frtroenderaset fr USA i allmnhet och Trump i synnerhet ute i omvrlden kommer frsvaga USA rejlt.
Kina t.ex arbetar ju hrt och mlmedvetet p att bli strsta stormakten i bde handel, ekonomiska satsningar utomlands och inte minst binda till sig allt fler allierade och deras bsta hjlp att n det mlet r ju Trump.

S den dr MAGA-kepsen Trump ofta br r ju inget annat n en rfil mot vljarna med tanke p hur det ser ut i USA just nu.

Off topic men inte vinner Kina goodwill genom att upprtta en mental mur kring Tibet samt kvsa demokratin i Hong Kong. Oavsett vem som r president fredrar jag USA framfr Kina alla dagar i veckan. Nu r det nog s att ven Trump inser att USA behver Kina och Kina behver USA. ven nr dom tvingas dansa motvals mste dom dansa med varandra.
2020-08-30, 14:15
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du sade inte fick igenom huset, huset var trumpens i 2 r.

Och renoveringar r ven Obamas.
Sen verkar du inte riktigt greppa bygglov, och varfr det betyder att trumpen inte byggt ntt direkt.
Obama har n idag av hans politiska beslut bygglov som inte r klara, varfr har en del s svrt och frst hur och frstr bygglov?

Du verkar ju vara helt blst p riktigt. So let me lay it out for you:

Jag skrev att han inte fick igenom det genom huset i stllet fr att skriva en lngre mening som t.ex. "bde GOP och Demokraterna rstade nej".

Jag har .h.t. inte pratat om bygglov, det r du som svamlar om det.
2020-08-30, 14:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Du verkar ju vara helt blst p riktigt. So let me lay it out for you:

Jag skrev att han inte fick igenom det genom huset i stllet fr att skriva en lngre mening som t.ex. "bde GOP och Demokraterna rstade nej".

Jag har .h.t. inte pratat om bygglov, det r du som svamlar om det.
Det berttar en sak med muren som jag vill frt fram.
Tack fr hjlpen.

Bygglov r inget svammel, det r en realitet fr byggen av denna arten.
ven Obama har bygglov som inte r klara n pga de snurrar i domstolar.
2020-08-30, 14:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag kollar p sammanvgningen p fivethirtyeight.com och ser inte alls att Trump tar in som ngra av er sger.

Nationwide leder Biden stadigt med 8-9 procentenheter, och i Michigan leder Biden med 7.1.

Helt ok !

Som msm har bashat Trump, borde det vara 80-90 % i Biden`s favr. Detta kan vndas !
2020-08-30, 14:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
https://mobile.twitter.com/PollWatch2020

Ngon som tar denna seris? Trump gr det. Men stmmer detta verkligen?

Lter fr bra fr att vara sant. Eller?
2020-08-30, 14:29
Medlem
Nixters avatar
Sedan RNC avslutades i veckan som var har Trump

1. Haft tv Trump rallies
2. Mtt med Guvernren av Texas, Gregg Abbot
3. Rest ner till Louisiana fr att trffa rddningstjnsten och prata med folk.

Allt medan handsy grabby dirty uncle Joey fortsatt sitter kllaren...
2020-08-30, 14:36
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Visa filmen, gr du inte det har han inte sagt det.
V.I.S.A F.I.L.M.E.N
Det finns ingen "film" som du godknner. Ditt skrnande r ett resultat av att du vill ducka min pong och vad jag har citerat.
2020-08-30, 14:38
Medlem
Nixters avatar
Om Trump vinner: 19% av svartas rster, samt 39% av Hispanics ser EV kartan ut s hr.

Som alla nu brjar frst s r det dessa tv vljargrupper som genererar "landslide lge', potentiellt p en strre niv n Reagan/Bush 84.

https://pasteboard.co/JoLb77x.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in