Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-30, 12:09
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Nu kommer det att hnda saker i Portland vill jag lova. Trump supporter skjuten av ngon vnsteraktivist: https://www.expressen.se/nyheter/jus...r-trump-rally/

Trump sa senast i fredags i New Hampshire att om skerheten/hlsan fr medborgarna hotas i Portland s gr de in. Nu har s skett och jag tror inte att han backar.
Fast det framgr ju inte vem det var som skts? Det verkade ju vara en sammandrabbning mellan republikaner och demokrater, dr demokraterna visserligen angrep, men det verkade ju varit ngon form av skottlossning frn republikanerna? Ensak r nog sker - att det var vita mn som lg bakom vldet!
2020-08-30, 12:11
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
https://twitter.com/MrAndyNgo/status...70952839663616

Haha, kolla rubriken CNN stter. Trump har rtt ang legacy media.
Lol, man har helt tappat verklighetsanknytning
2020-08-30, 12:15
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
r detta dina lnkar ?

Inte en enda av dessa visar Trump sga detta. Vnligen lnka filmen dr Trump pstr detta. Du skickar fake news artiklar eller personer som pstr att Trump har sagt ngot men inte filmen dr han sger det du pstr. Skillnad.

Det Trump sagt om detta r att han inte innan valet godknner resultatet utan att han efter valet har en klar bild av att det gtt rtt till. Det finns god anledning att vara misstnksam d Fake-Mail in voting, Soros, Kina mfl gr sitt fr att detta inte skall g Trumps vg.

Du Mr har blivit hjrntvttad av fake news.
Det finns ingen chans att han kommer acceptera en frlust och erknna att det gtt rtt till om han frlorar, det vet bde du och jag. Skrik fake news hur mycket du vill.

Eftersom du envisas med att missa pongen, vad tror du sjlv Reinfeldt syftar p?
2020-08-30, 12:22
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hade de sagt 99 procent s r det fortfarande bara 99 procents chans, om du hade haft minsta kunskap om snt s hade du vetat att det r inte s ovanligt att 90 procents chans inte r 100 procents chans

Och nu har Biden 86% chans att vinna, oss vinner Trump igen. Men man fr helt enkelt lra sig att lsa dessa siffror p det stt du beskriver. Tack.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-30 kl. 12:47.
2020-08-30, 12:23
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Fast det framgr ju inte vem det var som skts? Det verkade ju vara en sammandrabbning mellan republikaner och demokrater, dr demokraterna visserligen angrep, men det verkade ju varit ngon form av skottlossning frn republikanerna? Ensak r nog sker - att det var vita mn som lg bakom vldet!

Jag vet inte och jag antar inget frutom att jag tror att Trump bara vill ha en anledning att g in i Portland och f slut p upploppen. Drfr s tror jag inte att det spelar ngon roll vem som skt eller vem som r offret.

r det en svart person som r offret s kan han utnyttja det fr att frska fiska svartas rster. r det en vit person som r offret s gr det hem hos egna vljarbasen, om han inte ingriper d s blir de besvikna.
2020-08-30, 12:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Det finns ingen chans att han kommer acceptera en frlust och erknna att det gtt rtt till om han frlorar, det vet bde du och jag. Skrik fake news hur mycket du vill.

Eftersom du envisas med att missa pongen, vad tror du sjlv Reinfeldt syftar p?

Jag envisas med att du pstr Trump sagt ngot han inte sagt. Du har nnu inte visat filmen. Det r dessutom intressant att du pstr att han inte accepterar en frlust d Hillary inte gjort det sedan 2016 och man har skickat fram lgn efter lgn fr att frska frama Trump.

Reinfeldt tar globalist pengar efter att han slde ut landet och r givetvis framskickad alt. s desillusionerad av sin egen lgn att han nu igen vill ge sin "nyanserade" blick. 2016 kom Reinfeldt ut och berttade om alla hemskheter som kunde hnda om Trump skulle bli vald, vilket det inte fanns ngon chans att skulle bli, enligt Reinfeldt.

Nu vntar jag bara p att TV4 morgon ger Snart kommer Paskan chansen att meddela Svenska folket att Trump folket delar ut droger i utsatta omrden igen.

Vnstern knns stabil.
https://youtu.be/9R0CaywDYjE
Senast redigerad av Nixter 2020-08-30 kl. 12:32.
2020-08-30, 12:29
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Jag envisas med att du pstr Trump sagt ngot han inte sagt. Reinfeldt tar globalist pengar efter att han slt ut landet och r givetvis framskickad att ge din "nyanserade" blick.

Snart kommer Paskan och meddelar att Trump mnniskor delar ut droger igen.

Vnstern knns stabil.
Du vljer att missa pongen och kr vidare med svammel.
2020-08-30, 12:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag vet att GOP hade huset i 2 r. Drfr skrev jag huset och inte demokraterna. Bra ppekat av Scrip7.
Du sade inte fick igenom huset, huset var trumpens i 2 r.

Och renoveringar r ven Obamas.
Sen verkar du inte riktigt greppa bygglov, och varfr det betyder att trumpen inte byggt ntt direkt.
Obama har n idag av hans politiska beslut bygglov som inte r klara, varfr har en del s svrt och frst hur och frstr bygglov?
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lugna ner dig. Du framstr som ett psykfall p 50 r. Ta och logga ut frn FB och vandra i skogen ett tag. Sitta inne, ensammen i sder framfr datorn dag ut och dag in r inte bra fr dig.

Jag kommer inte ta dina inlgg serist. Fr du r inte seris. Det r ngot annat frn dig som talar.

G in p Trump's hemsida om du vill titta p Trumps politik.
Om du inte diskuterar deras FAKTISKA politik och pratar om annat.
S berttar du precis ingenting med dina inlgg.

https://joebiden.com/
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Joe Biden skall allts som 78 ring nu lgga in vervxeln trots seniliteten och faktiskt stadkomma ngot trots ett 47 r lngt track rekord av ingenting och som beskrivits av en nra medarbetare under hans tid som Vice president varit p fel sida av rtt hela tiden i utrikespolitiska frgor.Trump har uppfyllt massor av sina vallften och faktiskt vertrffat en del genom dom historiska rekord som slagits under hans mandatperiod inom ekonomi och jobbtillvxt. Joe Biden var en bluff redan d Joe Biden var Joe Biden. Nu r han vad man kan beskrivas som en dubbelbluff.
Varfr svarar du mig och glmmer av "bluffen"?

jaja, du kanske ger det nsta gng.
Citat:
Dessa r har Biden varit topppolitiker i Washington:
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Trump r INTE problemet.
Och det r frst nu om Biden blir president kan gra ntt.
Visst r det ett intressant fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Hr, jag kan hjlpa dig: Joe Biden, Jr.'s Voting Records
Where you go!
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
https://twitter.com/MrAndyNgo/status...70952839663616

Haha, kolla rubriken CNN stter. Trump har rtt ang legacy media.
Det beskriver ju exakt lget, det finns brnder, men mesta dels fredligt.
Hade skon suttit p trumpens fot, s hade det sttt p FOX "extrem lugnt...".
2020-08-30, 12:46
Medlem
trailblasers avatar
[quote=klyban|

Det beskriver ju exakt lget, det finns brnder, men mesta dels fredligt.
Hade skon suttit p trumpens fot, s hade det sttt p FOX "extrem lugnt...".[/QUOTE]

Det visar bara hur verklighetsfrnvnd du r.
2020-08-30, 12:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Du vljer att missa pongen och kr vidare med svammel.

Konstaterar att du inte visat ngon video. Och hnvisar till Reinfeldt !
2020-08-30, 12:56
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Konstaterar att du inte visat ngon video. Och hnvisar till Reinfeldt !
Hnvisar? Du verkar ha missat att jag citerade ett inlgg hr om Reinfeldt. Det r bst att du kollar p vad folk citerar innan du citerar dem.
2020-08-30, 13:24
Medlem
Nu har Trump terigen stllt till med kaos och det srtax fre valet han s grna vill vinna men inners inne befarar att han frlorar.
Skjuta upp skatter resten av ret fr att sedan betala den 2021 fll inte i god jord hos arbetarna eller berrda myndigheter eftersom upplgget var s haftigt och dligt underbyggt att det nd inte kommer fungera, s typiskt Trump. Dom flesta som jobbar har vl inget fr att skjuta upp skatter utan det r som vanligt ngot Trump hittat p infr valet i brist p mer konkreta lften till vljarna.
Fyra r till med detta rra och kaos med falska Trumplften som snabbt glms bort , beslut som inte r frankrade i verklighet och frtroenderaset fr USA i allmnhet och Trump i synnerhet ute i omvrlden kommer frsvaga USA rejlt.
Kina t.ex arbetar ju hrt och mlmedvetet p att bli strsta stormakten i bde handel, ekonomiska satsningar utomlands och inte minst binda till sig allt fler allierade och deras bsta hjlp att n det mlet r ju Trump.

S den dr MAGA-kepsen Trump ofta br r ju inget annat n en rfil mot vljarna med tanke p hur det ser ut i USA just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in