2020-09-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Och det menar du har frndrats sen tidigare presidenter ?

Eller vad r grejen ?

Nej. Ingenting fundamentalt har ndrats s klart. Snarare ligger lsningen och vntar p att bli hittad nu som precis som d.
2020-09-07, 21:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Cohen sger det...om det r ngt jag tror p som kommer ur hans kft s r det vl detta. Vore spnnande om ett tape (vilket det ryktats kring) slpptes dr han anvnder n-ordet. Tajmingen vore perfekt nu...finns svarta i militren som skert skulle g i taket av ett snt dubbelfel.

Och d blir det sant ?

En frga till dig :

Kan du ens ge en lnk, till en nyhetssida dr man behandlar det du sger : Nedsttande om svarta ?

..eller r du likadan som "klyban", och "Vittrumannen"..., som spyr ut skit som man inte backar upp ?
2020-09-07, 21:29
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Cohen sger det?
Mannen som kte dit fr bedrgeri och meded.
Han gillade att spela in saker...ofta.
2020-09-07, 21:31
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Han gillade att spela in saker...ofta.

D hade det kommit upp 2018.

Det kommer inte upp ngot. Ryktades ven att en film kommer snart att Trump sger infr en kamera "losers" och "suckers".

Men ryktet var falskt.
2020-09-07, 21:38
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Allts, om media och folket verlag gillade tidigare presidenten men hatar denna s kanske man ska ta och fundera p varfr. De har ju inte valt att hata honom fr att han r vit eller man. S kanske, kanske fr hans sikter...
Men du anvnder nedsttande ord om mrkhyade s jag frstr att du r p Trumpens sida. Och ja, jag frstr att du och mnga andra hr frsker frsvara att det inte r nedsttande. Precis som att Trump inte frstr hur folk kan ogilla att han bara fokuserar p pengar och sig sjlv.

Vad menar du, frstr ej ? Du vet vl att Obama var ju fullstndigt hatad av en stor del av befolkningen. Dock var ju ex. den kristna hgern inte lika vldsam som Antifa och BLM.

Faktum r att mnga amerikaner inte tror att Obama r fdd i USA, detta efter att Arizona polismyndighet haft en mnga r lng utredning om Obamas fdelseplats och certifikat.
Denna mycket intressanta presskonferens fick mnga inklusive Obama anhngare att tappa hakan.
https://youtu.be/jk3KRxTfkLM
2020-09-07, 21:39
Medlem
klybans avatar
Citat:

Det kommer inte upp ngot. Ryktades ven att en film kommer snart att Trump sger infr en kamera "losers" och "suckers".

Men ryktet var falskt.
Det verkar faktiskt att fler n en som har sparat sina godheter mot valet istllet.
Och de spelar upp sig en efter en, verkar som det r mnga republikaner som hatar trumpen.
2020-09-07, 21:41
Medlem
Citat:
Trump har inte sagt ngot nedstmd om svarta . I s fall skulle vi ha en trd om detta.

Det r ju Biden som kallade svarta fr predatorer. Ungefr som republikaner kallar illegala invandrare fr aliens.
Jag menade att du anvnder nedvrderande ord om svarta och drfr frstr jag att du blint r p Trumps sida, d det r folk med det tnket som dras till honom. Om du inte mrkt s r kkk, extremhger etc. p hans sida. Sa inget om vad Trump tycker i mnet.
2020-09-07, 21:41
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Och d blir det sant?
Nja, kanske...r som du ser inte helt sker, men nstan.

Citat:
En frga till dig: r du likadan som "klyban", och "Vittrumannen"..., som spyr ut skit som man inte backar upp?
Skulle gissa att klyban jag drivs av samma sorts rttspatos, medan V-man r smartare n mig p toppen av det...ingen av oss spyr dock ut ngt.

Citat:
Kan du ens ge en lnk, till en nyhetssida dr man behandlar det du sger : Nedsttande om svarta?
Rcker: 'Drug dealers, criminals, rapists' citatet?
2020-09-07, 21:43
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Addendum

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vad menar du, frstr ej ? Du vet vl att Obama var ju fullstndigt hatad av en stor del av befolkningen. Dock var ju ex. den kristna hgern inte lika vldsam som Antifa och BLM.

Faktum r att mnga amerikaner inte tror att Obama r fdd i USA, detta efter att Arizona polismyndighet haft en mnga r lng utredning om Obamas fdelseplats och certifikat.
Denna mycket intressanta presskonferens fick mnga inklusive Obama anhngare att tappa hakan.
Du har fortfarande inte frklarat varfr Rasmussen r enda tillfrlitliga polling institut...avviker som vanligt. Vad annat kan du?

Pollster: Rasmussen Research has a pro-GOP bias
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-09-07 kl. 21:48. Anledning: Addendum
2020-09-07, 21:44
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Men ryktet var falskt.

Jag vet inte vad jag skall tro..

r det en desperation ifrn "progressiva krafter", nr man r s upptagen ver att svartmla motkandidaten, att man helt glmmer att framhva sin egna kandidat.

Vet man ens vad han egentligen str fr ? Ngot bttre mste ju det vara, men man varken lser, eller nnu mindre hr ifrn kandidaten sjlv om det...

Biden mste nog vara en ny "Mandrake" med hypnotisk effekt..
2020-09-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Obama var uppe i som hgst 67% i sina approval ratings. Trumpen har under hela sin period inte kommit upp i 50% ens.
Ja, hela den dr rasistiska birtherrrelsen har ju Trump inte direkt sagt ngot illa om.
Klart den fick honom att tappa hakan. Alla mnniskor med sunt frnuft tappar hakan nr snt dr skit fr utrymme. Men nu har jag gtt emot att skippa diskussioner med hgerextrema vggar som Nixter/Jaffa s skriv ditt lilla negativa tillbaka. Jag bjuder p det. Kommer inte svara.
2020-09-07, 21:48
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Nja, kanske...r som du ser inte helt sker, men nstan.

Skulle gissa att klyban jag drivs av samma sorts rttspatos, medan V-man r smartare n mig p toppen av det...ingen av oss spyr dock ut ngt.

Rcker: 'Drug dealers, criminals, rapists' citatet?

Jag ville ha LNKEN dr han uttrycker sig nedsttande om svarta !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in