Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Frstr att du r vnsterbliven? Dra inte in Trump i Bidens senilitet.
1. Trump dricker tv hnder fr att inte spilla vatten p sin slips. Det finns otal videos nr han skrattar t kommentaren och d dricker med en hand.
2. Trump har en jargong man kan lska eller hata, exempel r att ppeka nr "nyheter" r fejk. Detta r inte tecken p ngon senilitet utan snarare att man snabbt slr tillbaka. Man kan avsky detta men det har inget med Biden att gra.
3. Trump hller 1-2 presskonferenser samt ibland ven ett rally samt gr sitt jobb med excellence. Om du inte frstr att timmar av intervjuer ger felsgningar och annat man kan klippa ut r du ett fr. Biden dremot "upptrdde" 18minuter i Florida, han sade knasiga saker och gjorde knasiga saker, p 18minuter.
Frstr att du kr nn sorts "Guilt by association" hr men det r lnlst, ingen gr p detta lngre.
Trump kommer g till historien som Presidenten som rddade vstvrlden.
Trump r definitivt senil, ngot som du ven bekrftar med kratt-incidenten, vilket ven Sauli Niinist nekade kring.
Att Trump ljuger, ja, det r exakt vad det r, nr Trump ljuger och r totalt oplitlig trots att kllorna till diverse saker han kallar "fake" r vervgande tydliga s gr det honom till en oplitlig ledare.
Det mest komiska med ditt rvslickande r att jag tycker att Biden r usel med, det samma med Obama men Trump r p en helt annan niv. USA har inte varit s hr splittrat p vldigt mnga och Trumps slakt av ObamaCare bet amerikaner i rven p ett extremt stt nu under Covid19.
S nej, Trump kommer inte g till historien som den bsta presidenten i amerikansk historia, snarare den som i modern tid skapade mest instabilitetet, motsttningar och socialt kaos. Jag tyckte USA var otckt sist jag bodde dr under Obama-eran men det har sprat ur totalt nu.