Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 19:04
Medlem
Ola Schuberts avatar
Medan ni väntar på att valresultatet skall droppa in så kan ni alltid läsa detta inlägg och kommentera. Blir det för stressigt, så vänta gärna till nästa vecka. Det är alltid bättre med genomtänkta svar. Själv sitter jag och skriver detta i väntan på att vallokalerna skall stänga, och väljer att inte publicera detta förrän strax innan vallokalerna stänger, av rädsla för att, på något sätt gynna SD.

Politisk analys: Pusslet

Fortsättning i inlägget nedan!
Citera
2018-09-09, 19:05
Medlem
Ola Schuberts avatar
Fortsättning ifrån inlägget ovan:

(Det politiska pusslet):

Citera
2018-09-11, 10:46
Medlem
Ola Schuberts avatar
Ingen som törs eller förmår kommentera?

Tilläggas skall att jag tror att även icke SD politiker förstår varför vårdköerna ökar och skolan krånglar. De vill dock inte "ställa grupp emot grupp" osv. Dessutom tror att rasismen ökar om man skulle börja tala högt om det främst gjort att vi har vårdköer och skolproblem.

Jag tror att det förhåller sig tvärt om. Att desperata människor som påtalar detta blir stämplade som "rasister" gör bara att de dras till diverse skumma konspirationsteorier, och verkligen riskerar att bli just rasister, på riktigt

Obs det finns rasister och inte minst islamofober i SD ledningen och förtroendevalda. Här talar jag om SD:s ökade väljarbas.

Om jag skulle starta ett nytt parti som hade ovanstående analys så skulle jag knipa hälften av SD:s väljare, minst!
Senast redigerad av Ola Schubert 2018-09-11 kl. 10:49.
Citera
2018-09-12, 17:02
Medlem
Skrämmande fakta, ditt inlägg kan inte besvaras kort därför trillar det in kommentarer snart. Ska bli intressant att forska vidare tack!
Citera
2018-09-12, 23:43
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majonito
Skrämmande fakta, ditt inlägg kan inte besvaras kort därför trillar det in kommentarer snart. Ska bli intressant att forska vidare tack!

Tack, kommer själv att ha möjlighet att svara omfattade till helgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in