Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-29, 22:11
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Driver du med oss s r du inte rolig, menar du allvar r det patetiskt.
Vad r problemet? Med din vertygelse och kunskap borde ju ett svar p de jag efterfrgar vara en enkel match.
Citera
2018-09-29, 22:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Vad r problemet? Med din vertygelse och kunskap borde ju ett svar p de jag efterfrgar vara en enkel match.

Du tycker det r en god id att be mig citera hela NISTs redogrelser?
Hur vore det om du lste dem i orginal istllet?
Citera
2018-09-29, 23:09
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du tycker det r en god id att be mig citera hela NISTs redogrelser?
Hur vore det om du lste dem i orginal istllet?
Det r inte vad jag har efterfrgat. Jag vill att du sjlv ger mig godbitarna, allts inga NIST citat. Du r vad jag frstr lekman, men en vergripande redogrelse, s vi mindre vetande ocks frstr, fr NIST frklaring fr kollapsen samt vilka bevis man stder det p borde ju inte vara ngot problem p ngot, enligt dig, s vattenttt och sjlvklart. En etablering fr styrkan i den befintliga hypotesen borde ju om allt str rtt vara det bsta argumentet mot alternativa teorier.
Inte sant?
Citera
2018-09-29, 23:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Det r inte vad jag har efterfrgat. Jag vill att du sjlv ger mig godbitarna, allts inga NIST citat. Du r vad jag frstr lekman, men en vergripande redogrelse, s vi mindre vetande ocks frstr, fr NIST frklaring fr kollapsen samt vilka bevis man stder det p borde ju inte vara ngot problem p ngot, enligt dig, s vattenttt och sjlvklart. En etablering fr styrkan i den befintliga hypotesen borde ju om allt str rtt vara det bsta argumentet mot alternativa teorier.
Inte sant?
Nej, du bad mig redogra fr NISTs hypotes angende WTC7s kollaps, det gr de bst sjlva och jag tror inte moderatorerna hr kommer uppskatta om jag kopierar in flera tusen sidor text fr att visa ngot du lika vl kan kolla upp sjlv i orginalfilerna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in