Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-29, 22:11
  #193
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Driver du med oss så är du inte rolig, menar du allvar är det patetiskt.
Vad är problemet? Med din övertygelse och kunskap borde ju ett svar på de jag efterfrågar vara en enkel match.
Citera
2018-09-29, 22:15
  #194
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Vad är problemet? Med din övertygelse och kunskap borde ju ett svar på de jag efterfrågar vara en enkel match.

Du tycker det är en god idé att be mig citera hela NISTs redogörelser?
Hur vore det om du läste dem i orginal istället?
Citera
2018-09-29, 23:09
  #195
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du tycker det är en god idé att be mig citera hela NISTs redogörelser?
Hur vore det om du läste dem i orginal istället?
Det är inte vad jag har efterfrågat. Jag vill att du själv ger mig godbitarna, alltså inga NIST citat. Du är vad jag förstår lekman, men en övergripande redogörelse, så vi mindre vetande också förstår, för NIST förklaring för kollapsen samt vilka bevis man stöder det på borde ju inte vara något problem på något, enligt dig, så vattentätt och självklart. En etablering för styrkan i den befintliga hypotesen borde ju om allt står rätt vara det bästa argumentet mot alternativa teorier.
Inte sant?
Citera
2018-09-29, 23:15
  #196
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Det är inte vad jag har efterfrågat. Jag vill att du själv ger mig godbitarna, alltså inga NIST citat. Du är vad jag förstår lekman, men en övergripande redogörelse, så vi mindre vetande också förstår, för NIST förklaring för kollapsen samt vilka bevis man stöder det på borde ju inte vara något problem på något, enligt dig, så vattentätt och självklart. En etablering för styrkan i den befintliga hypotesen borde ju om allt står rätt vara det bästa argumentet mot alternativa teorier.
Inte sant?
Nej, du bad mig redogöra för NISTs hypotes angående WTC7s kollaps, det gör de bäst själva och jag tror inte moderatorerna här kommer uppskatta om jag kopierar in flera tusen sidor text för att visa något du lika väl kan kolla upp själv i orginalfilerna...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback