2018-10-17, 08:37
Medlem
dunias avatar
Var hälsade,
Jag har laddat ned all min instagram data (gamla meddelanden och bilder). Men finns det något sätt som jag kan återskapa det, eller något program som gör att jag kan läsa det lite mer enklare? Just nu står det att jag behöver något json program, men fattar inte. Väldigt tacksam för all hjälp.
Citera
2018-10-17, 10:39
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Var hälsade,
Jag har laddat ned all min instagram data (gamla meddelanden och bilder). Men finns det något sätt som jag kan återskapa det, eller något program som gör att jag kan läsa det lite mer enklare? Just nu står det att jag behöver något json program, men fattar inte. Väldigt tacksam för all hjälp.
En json-fil är en vanlig textfil med json-data i sig, den kan du öppna i anteckningar eller vilket program som helst som kan öppna textfiler.

Vill du ha lite highlighting kanske du kan prova att ladda ner Visual studio code, eller notepad++
Citera
2018-10-17, 11:02
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
En json-fil är en vanlig textfil med json-data i sig, den kan du öppna i anteckningar eller vilket program som helst som kan öppna textfiler.

Vill du ha lite highlighting kanske du kan prova att ladda ner Visual studio code, eller notepad++
Hur menar du highlighting? Men anteckningar, vill gärna att det står ren text utan en massa datum och klockslag liksom, det ser så rörigt ut.
Citera
2018-11-01, 16:13
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Hur menar du highlighting? Men anteckningar, vill gärna att det står ren text utan en massa datum och klockslag liksom, det ser så rörigt ut.
Behöver du hjälp fortfarande?
Citera
2018-11-01, 16:44
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Behöver du hjälp fortfarande?
Nej, det löste sig. Tack för att du frågade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in