Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-11-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltskitersig
Hej. ls mitt inlgg ovan.

Jag har ftt lsa vid ett tillflle men d var samtalshistoriken med den mannen raderad.
P dom meddelanden som fanns kvar och p de jag lst innan s mrker jag att det r min fru som r den drivande, det r ven hon som skickar bilder(ej p sig sjlv) av sexuell karaktr.

Lst. Tycker fortfarande samma. Varfr ska hon skicka bilder p sig sjlv till en annan man? Oavsett karaktr. Sdant r frbehllet ens partner.
Du frtjnar ngon som respekterar dig, skicka ut henne.
Citera
2018-11-09, 23:11
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ena stunden bestmmer jag mig fr att strunta i allt och intala mig att det r normalt det han gr och att det r jag som r paranoid men sen kommer jag p honom med kontakten igen, dock s konfronterar jag inte d eftersom han inte bryr sig utan sger att det r jag som r paranoid.

Hller p att bli galen p det hr, fattar inte hur ngon kan behandla en annan mnniska s illa.

Hyr en privatdektektiv http://privatdetektivskelleftea.se/ Vet inte hur serisa dessa r, gr att googla fram. Det str i alla fall "frsta kontakten gratis" s du kan f prisfrslag osv.

Hoppas det ordnar sig, men som ngon skrev, skulle det vara otrohet, ordna upp det ekonomiska fr dig i hemlighet.
Citera
2018-11-13, 12:37
Medlem
Jag har ftt vissa saker bekrftat, jag ringde till hans fru och d kom en massa skit fram. Orkar inte skriva vad just nu men skriver ett lngt inlgg ikvll. Kan sga att det har pgtt i nstan ett r, min fru har erknt en massa. Har aldrig knt mig s hr sviken, mr s jvla dligt just nu.
Citera
2018-11-13, 13:01
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag har valt att sga att jag r frun och det r min man som antagligen r otrogen.

Nej, det r min fru som gr dessa saker. Jag valde att ndra knen d jag upplever att responsen blir helt annnorlunda. Ni mn som skrivit och skyllt p mig d ni trodde att jag var kvinnan ngrar nog era kommentarer nu dr ni bla annat sagt att "lt honom ha kul" mm.

Min fru har dessutom fr ett tag sedan kpt nya sexiga underklder som hon aldrig under vrat frhllande har gt. Dessa underklder ker enbart p d hon ska sola!

Det blir ju frvirrande som lsare, du kunde skrivit "din partner".

Men fr att terg till mnet, dra upp problemet till ytan. Utdraget svek tar kncken p vem som helst. Tala med partnern och ls problemet, eller gr slut s du kan brja ett nytt kapitel i ditt liv. ngest fr att bli ensam finns sklart, men i lngden vet du med att det r bsta alternativet om det r ett mste.
Citera
2018-11-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det blir ju frvirrande som lsare, du kunde skrivit "din partner".

Men fr att terg till mnet, dra upp problemet till ytan. Utdraget svek tar kncken p vem som helst. Tala med partnern och ls problemet, eller gr slut s du kan brja ett nytt kapitel i ditt liv. ngest fr att bli ensam finns sklart, men i lngden vet du med att det r bsta alternativet om det r ett mste.

Jag vet, ltt att vara efterklok, urskta
Citera
2018-11-13, 13:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag vet, ltt att vara efterklok, urskta

Jag har en gammal vn som skiljde sig efter 10 r frn sin partner, barn och hela kittet. Hon var sklart jtteledsen och ville inte alls det hr, men nu nr det har gtt ngra r s r hon njd. Nu kan hon vara en glad singel och grejar med sin egna liv varannan vecka, och en mamma varannan. Istllet fr en "sdr" frhllande men tvivel, ja, du vet ju hur det r.
Citera
2018-11-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Kontakta kvinnan han vnstrar med och sg att du knner till allt, och f henne att lgga korten p bordet gllande hennes och din mans relation. D fr du ju i alla fall det bekrftat, mer n din egna magknsla.

Jag brjar med att sga att jag hr i brjan av trden ljg om mitt kn, jag r mannen i frhllandet och det gller min fru.

Jag fljde ditt rd och d kom en manna fram, ls trden Lita p otrogen fru?, dr berttar jag allt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in