Citat:
Ursprungligen postat av
Alltskitersig
Hej. Bor i Umes inland.
Min man som jag har 2 barn med har under minst 6 mnader haft daglig kontakt via messenger med en annan kvinna, kontakten har ven skett nattetid. Min man ljuger om detta fast men jag har sett det. De har ven trffats, "rkat" springa p varandra. Varfr ljuger man om sdant om det inte frsiggr ngot?
Han har bla helt pltsligt brjat sola efter jobbet ibland, jag misstnker att det r d han trffar den andra kvinnan. Vid ngra tillfllen har min man betett sig ngerfull och varit extra krleksfull mot mig, det har skett bla efter en "solning".
Han har frndrats senaste mnaderna p flera stt som var fr sig kanske kan ignoreras med allt tillsammans ser inte bra ut.
JAg knner att jag inte vill lmna honom om jag inte r helt sker p vad som sker eller har skett.
Vad ska jag gra??
till att brja med s kan jag lta lite hrd men ta det inte p fel stt,,
jag vet sjlv hur det r jag r gift med en kvinna vi har 2 barn tillsammans och vi lmnar inte bort ungarna ett par timmar och gr ut o ter gott o dricker gott vi gr inte p bio eller ngot sdant fastn jag vill, jag vill liksom lmna bort ungarna ngra timmar och g ut med min fru och liksom ta gott dricka gott titta en film och kunna gka i min egna sng utan massa ungar som str,,,,
ser ert liv ut ngot som mitt liv s frstr jag varfr han sker sig till annan kvinna han vill ha nrhet och fr han inte det av sin fru s fr han det av ngon annan och det behver inte vara sexuell nrhet,,,,,
men det du fr gra r att kolla hur ert liv tillsammans ser ut och ser det ut som att ni inte gr p bio utan ungarna d r det ju bara att fixa barn vakt och veraska din gubbe med en go middag innan och sedan en film du vet han vill se och lite tid p krogen dr du smeker hans arm och visar krlek liksom fr det finns en anledning till att han sker sig till en annan grotta och misstnker att det r drfr och det r rtt vanligt att det blir s i frhllande man mste kmpa man mste hitta p grejer tillsammans utan ungar ibland,,,,,,