Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-11-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Nå finns det några här som var aktiva på swecan
Runnt millenieskiftet, när garderobs odlingar var det som gällde , innan odlingstälten var standard,

Hemmabyggda hydrosystem i frysboxar osv

Jag var själv aktiv då mest inom köp&byt är det någon mer som odlat g13XHPxBG

Detta var en fin strain och önskar jag kunde fått tag på den igen,

Härliga tider var det iaf, starten på hemmaodlingens era,

Jag var aktiv då, och jag har odlat G13xHashPlantxBubblegum, från frön jag fick av MrY…

🤷🏻‍♂️🌿
Citera
2024-11-15, 17:05
Medlem
OdCaBos avatar
Vore kul om swecan kom igång igen. Finns liksom ingen vettig plats för oss svenska cannabismänniskor (communityn) att samlas på nu. Om jag inte missat nån discord-server eller nåt.

Gud vad avlägset det känns med stora legalisera demonstrationer på Hötorget som då.

Cinderellan nån hade med sig. Asså herregud. Eller när vi var på Tantoberget och grillade, jag blev så bäng att jag somnade i rökens riktning och bara låg där och led i flera timmar innan nån märkte.
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Havocks avatar
Det verkar onekligen som att Swecan har slagit upp dörrarna igen, med en återlansering 2022 https://swecan.org/release-for-nygamla-swecan/

Dags att skaffa en användare och se om det är något att ha, för precis som du säger OdCaBo, svårt att hitta vettiga ställen med likasinnade att diskutera med. Var dessvärre ett barn i forumets glansdagar, men man vill ju ändå ta del av all kunskap av de som gått före.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Havocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havock
Dags att skaffa en användare och se om det är något att ha

Verkar som att det mest är en aktiv användare, som skulle kunna vara ansvarig för https://ganja.nu/ om man ser till namn och bild. Detta verkar dock mer vara ett samlingsställe för nyheter snarare än ett diskussionsforum, men kanske något att hålla ögonen på.
Citera
Igår, 18:24
Medlem
Sepths avatar
Minns att jag åkte ut till någon snubbe som hade ett litet företag på Hisingen, han sålde lågenergilampor för paprikaodling. 250w som i verkligheten var 150? Han var lagom paranoid. Sålde växtnäring också. Resultatet blev sådär.

Icmag tror jag några fortfarande hänger på.
Senast redigerad av Septh Igår kl. 18:27. Anledning: Fel
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in