Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-12, 17:27
Medlem
Utnyttjar han en emotionellt instabil tjej som mig?
Citera
2018-11-12, 17:31
Medlem
Kanske borde frtydliga med att vi myser menar jag att vi enbart sover tillsammans, kramas, pussas och hnglar. Vi har inte legat sedan i somras.
Citera
2018-11-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Du lter som en allmnt jobbig tjej att vara med.

Han vill nog bara stta p dig.
+1 p det

Till TS.
ven om han bara skulle vilja ligga och ingen av er har ngra djupare knslor fr varandra (jag tror inte p varken dig eller han ni gillar varann oavsett vad ni erknner eller inte).

S har ni ju nu hamnat i ett lge dr allt r en lgn och bgge "fuckar upp" vad ni nu n har tillsammans samtidigt.

Lycka till!
Citera
2018-11-12, 17:39
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annsie
Utnyttjar han en emotionellt instabil tjej som mig?

Uhhh vafan?! Okej, fr instmma med resten, du lter som en extremt jobbig mnniska och jag frstr att han aldrig skulle vervga att bertta ngot om sina knslor fr dig. Du skulle hantera dem som en papperstrimmlare.
Citera
2018-11-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Uhhh vafan?! Okej, fr instmma med resten, du lter som en extremt jobbig mnniska och jag frstr att han aldrig skulle vervga att bertta ngot om sina knslor fr dig. Du skulle hantera dem som en papperstrimmlare.
Okej frlt r bara frvirrad.. vissa hr svarade som att det var s det lg till s min hjrna blir kaos.
Citera
2018-11-12, 17:42
Medlem
Vet inte hur jag ska gra.. :/
Citera
2018-11-12, 17:47
Medlem
Scarlettstorms avatar
Frstr mig verkligen inte p mnniskor som vill mysa, krama, hngla, ligga med ngon som dom inte har knslor fr. Det r bara egoistiskt och utnyttjande av andra att hlla p s dr och kommer bara skapa problem d en person oftast fr knslor till slut.
Det blir knslomssig tortyr.
Citera
2018-11-12, 18:04
Medlem
Soda--Pops avatar
Han kanske sysslar med nt som han inte trs tala om fr dig: smugglar sprit, krnger stldgods, trffar en annan tjej samtidigt, har personlighetsstrning som inte mrks frrn man varit ihop ett tag, r beroende av nt.
Citera
2018-11-12, 18:09
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Frstr mig verkligen inte p mnniskor som vill mysa, krama, hngla, ligga med ngon som dom inte har knslor fr. Det r bara egoistiskt och utnyttjande av andra att hlla p s dr och kommer bara skapa problem d en person oftast fr knslor till slut.
Det blir knslomssig tortyr.
Var och en fr vl ta ansvar fr vad man sjlv gr, hon har ju varit ppen med avsaknaden av knslor verkar det som. Ingen tvingar snubben att hnga efter henne, han kan avsluta det hela nr han vill.
Citera
2018-11-12, 19:47
Medlem
SoCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Ansie, lyssna inte p idioter som praktiserar onani.

det bara white knights som dig som fr runka.

Skriver man f FB fr man rkna med rliga svar, ska vara mer omtnksam nsta gng lovar. Puss
Citera
2018-11-13, 17:43
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Varfr skulle vad vi har fr tillfllet fuckas upp pga det?
Han vill inte sga att han har knslor fr dig, d han knner att det finns en risk att du inte vill fortstta ''mysa'' med honom om du inte knner samma sak, allts fucka upp det ni har just nu.
Citera
2018-11-13, 18:10
Medlem
Citat:
Kan det inte vara s d att han inte har knslor utan r som mig att han nd gillar att bara gosa?

Oavsett om han har knslor eller ej s tyder allt p att han vill fortstta gosa s oroa dig inte ver det.

Jag tror att han har knslor men fredrar kk framfr ingen relation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in