• 1
  • 2
2018-11-19, 13:09
Bannlyst
Hr samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nmnt mrke. Sk i trden och ls igenom innan ni stller en frga som antagligen redan besvarats.

http://en.zphcgroup.com/
Citera
2021-04-14, 11:21
Medlem
-Gustavssons avatar
Mycket bra olja och deras produkter hller hg kvalitet.
Citera
2021-05-28, 18:20
Medlem
Hypotesuss avatar
Betrodda kllor sger att tminstone ett par batchar av ZPHC:s anavar i sjlvaverket r dbol (mjligen i kombination med ngon annan oral steroid).

Grunden fr detta r dels blodprover bestllda av rttsvsendet. Dels en rad olika biverkningar (svullnad, hgt stro, kass mage, dliga levervrden) som sllan frekommer vid bruk av anavar.

Hur vriga produkter r kan jag inte uttala mig om.
Citera
2021-05-30, 10:59
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Betrodda kllor sger att tminstone ett par batchar av ZPHC:s anavar i sjlvaverket r dbol (mjligen i kombination med ngon annan oral steroid).

Grunden fr detta r dels blodprover bestllda av rttsvsendet. Dels en rad olika biverkningar (svullnad, hgt stro, kass mage, dliga levervrden) som sllan frekommer vid bruk av anavar.

Hur vriga produkter r kan jag inte uttala mig om.

Bra att du tar upp det, br nmnas att det florerar kopior av detta mrke.

Dr jag har inhandlat mina ZPHC produkter har dem inte anavar som oral inne men Dianabol och dessa innehll rtt mne och dosering. Ligger sjlv p deras testo och r njd.
Citera
2022-01-04, 21:37
Medlem
ZPHC Testo E?

Kunde inte skriva i befintliga trden som finns om zphc under dopningspreparat.. Admin fr grna flytta.

Erfarenheter av testo e frn zphc? Hade bestllt Balkan, fick Zphc, drav frgan.
Citera
2022-01-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torminven
Kunde inte skriva i befintliga trden som finns om zphc under dopningspreparat.. Admin fr grna flytta.

Erfarenheter av testo e frn zphc? Hade bestllt Balkan, fick Zphc, drav frgan.

Har fr mig att ZPHC r nn sorts bttre UGL. Men som med alla tillverkare finns det alltid risk att kvaliten gr ner efter en lyckad lansering, testa, kan vl inte vara vrre n s Det r inte ett mrke som r knt fr att vara dligt p nt stt.
Citera
2022-01-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Har fr mig att ZPHC r nn sorts bttre UGL. Men som med alla tillverkare finns det alltid risk att kvaliten gr ner efter en lyckad lansering, testa, kan vl inte vara vrre n s Det r inte ett mrke som r knt fr att vara dligt p nt stt.

Bra kvalitet. Inget pip osv
Citera
2022-01-05, 15:40
Medlem
Bigboybadasss avatar
Det r bra grejjer!
Citera
2022-01-05, 17:02
Medlem
torrans avatar
Ligger p deras susta, bra skit. Ingen pip och knner bra tryck endast p 185mg EW.

Mvh
Torran
Citera
2022-01-07, 22:20
Medlem
qtboys avatar
Har fr mig att jag sneglat p zphc hgh. Tillverkas hgh utav detta mrke? Omdmen?
Citera
2022-02-10, 20:12
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Har fr mig att jag sneglat p zphc hgh. Tillverkas hgh utav detta mrke? Omdmen?

Det tillverkas och dom kallar det fr Ztropin, ska vara bra enligt mnga. Ser dock inte ngon inrikesshop som har det inne frtillfllet.
Citera
2022-02-23, 21:25
Medlem
Ville bara flja upp detta med resulatet av blodprov, 6 veckor in med ZPHC. Testo visar >120, och pip har varit minimal, knappt mrkbar (har tidigare varit knslig med pip).

Kr 500 mg/vecka och 25mg Anavar ED.

Bra tryck mao
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här