Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-12-10, 21:19
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Har sedan september/oktober haft något liknande en finne på min kuk. Trodde först att det var en inflammerad körtel eller hårsäck av något slag men tycker den varit där väl länge nu. Lätt röd i kanterna och ser ut att innehålla något vitt. Har klämt rätt mycket och det kommer ut lite talg, men skiten kommer tillbaka. Har även låtit det vara helt men den tycks trivas där den sitter. Jag har själv uteslutit herpes. Har dessutom gjort pisstest för könssjukdomar, vet inte riktigt vad som kan uteslutas då men jag hade inget i alla fall. Den sitter precis där kondomen tenderar att åka upp lite, vilket jag tycker bådar illa. Den gör dock inte ont och kliar inte.

Här är en bild: https://imgur.com/twCnyXR

Vad tror ni det kan vara?
Citera
2018-12-10, 21:28
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Är du verkligen nöjd med den där kuken?

Grattis dunkar en finne på kuken! Snart kommer den brista och då känner det bättre.
Citera
2018-12-10, 21:53
Medlem
scoremaxs avatar
Det där tror jag är en talgkörtel som spökar.

Tar ett tag, sedan slipper du den...
Citera
2018-12-10, 21:58
Medlem
Fick såna där ibland när jag var under 30 och fortfarande oskuld, men inga sedan dess när jag började ligga. Inget att bry sig om med andra ord.
Citera
2018-12-10, 22:00
Medlem
Krusensnorres avatar
Fick en liknande knöl som jag startade en tråd om för nått år sedan, den försvann efter ett tag så du kan va lugn.
Citera
2018-12-10, 22:02
Medlem
Memmajemmas avatar
En vanlig finne, inget att oroa sig för. Men försök att inte klämma på den. Om den spricker så badda med alsolsprit.
Citera
2018-12-10, 22:11
Medlem
Nu fick du mig att googla och kolla på kukfoton.

Citat:

Körtlar och hårsäckar på penisen och pungen kan bli ibland inflammerade. Det kan bero på att du har tagit bort hår, eller att du till exempel har klämt på en talgkörtel så att det har kommit in bakterier. Det är ofarligt, men det kan bli små röda prickar eller se ut ungefär som finnar. Det läker av sig själv.

Citera
2018-12-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
En vanlig finne, inget att oroa sig för. Men försök att inte klämma på den. Om den spricker så badda med alsolsprit.
Har haft en vårta på organet, den försvann av sig själv men det tog närmare ett år.
Citera
2018-12-11, 01:56
Medlem
revodnebs avatar
Det kan vara en infekterad talgkörtel, kondylom, eller vad fan som helst. Fundera lite på var du har stoppat in kuken och besök sen en läkare som kan ge dig ett korrekt svar.

Edit:
Du ska ha creds för att du använder kondom i alla fall!
Citera
2018-12-11, 02:21
Medlem
BestCoast.s avatar
Har haft en lika dan, stannade bra länge. Men gav upp tillslut.
Citera
2018-12-11, 05:32
Medlem
Sweet.Carolines avatar
Vågar inte kolla, men jag fick en infekterad talgkörtel förut. Bokade tid på nån mottagning som tog fram spruta och skalpell... fyfan vilket obehagligt ingrepp.

Aldrig hänt sen dess men har ett litet ärr på undersidan av penisen. En tjej frågade vad det var ifrån, fick panik och sa att jag spräckte huden för jag knullade så hårt en gång. Hon köpte det inte men jag stod på mig. Så fick motbevisa henne när jag tryckte henne i tvåan 10 minuter senare. Hon köpte det fortfarande inte men what you gonna do huh?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in