Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-11, 01:05
Medlem
Hej råkade ut för en olycka när jag pungade en flaska ammoniak som droppade på min högra pungkula under ett mycket alkoliserat tillstånd när jag kokade upp crack.

Har nu i efterhand förstått hur dumt detta var och ska aldrig mer experimentera i ett såpass onyktert tillstånd.

Högra pungkulan har ett medelstort skinande sår som täcker halva säcken.

Finns det möjligtvis risk för att jag dödat vävnad? I säcken eller tror ni mina spermier klarat sig. Uppsäkte ingen läkarvård och har inte gjort det heller.

Med vänlig hälsning
Citera
2018-12-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Hej råkade ut för en olycka när jag pungade en flaska ammoniak som droppade på min högra pungkula under ett mycket alkoliserat tillstånd när jag kokade upp crack.

Har nu i efterhand förstått hur dumt detta var och ska aldrig mer experimentera i ett såpass onyktert tillstånd.

Högra pungkulan har ett medelstort skinande sår som täcker halva säcken.

Finns det möjligtvis risk för att jag dödat vävnad? I säcken eller tror ni mina spermier klarat sig. Uppsäkte ingen läkarvård och har inte gjort det heller.

Med vänlig hälsning

Nu är inte jag läkare så jag killgissar att så länge pungen får blodtillförsel så är det lugnt.
Tror däremot du kan ha fått 2:a gradens brännskada på huden vilket måste vara smärtsamt.
Citera
2018-12-11, 03:15
Medlem
förlåt men hahahahhaa är detta på riktigt ? eller är du bara uttråkad inatt?

du har nog en brännskada men sök fan upp läkare...tänk att få sin pung i inflamation =/ var o skit...nä fy.....Rensa såret bra och sök läkare

sen undrar jag..SAtt du naken och experimentera? eller gick det igenom kläder?
Citera
2018-12-11, 11:44
Medlem
Bestialisks avatar
Om du är orolig kanske det vore lämpligast att du uppsökte en läkare?
Citera
2018-12-11, 20:29
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Nu är ju ammoniak förvisso förbannat dumt att få på vissa ställen av kroppen (ögonen är extra känsliga och det kan leda till blindhet väldigt snabbt), men min magkänsla är att du inte blivit steril av detta. Men vi skickar det till medicin istället. För själva frätskadan kan kanske leda till sepsis och nekros i ett så utsatt område, varmt och fuktigt och rena sjöslaget bland bakteriestammarna.

Kemi och pyroteknik --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2018-12-22, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
förlåt men hahahahhaa är detta på riktigt ? eller är du bara uttråkad inatt?

du har nog en brännskada men sök fan upp läkare...tänk att få sin pung i inflamation =/ var o skit...nä fy.....Rensa såret bra och sök läkare

sen undrar jag..SAtt du naken och experimentera? eller gick det igenom kläder?

Haha min inneboende kände lukten och öppna dörren så punga flaskan snabbt som fan så han inte skulle se den.
Citera
2018-12-22, 04:33
Medlem
Tripportreats avatar
Vad menar du med att punga flaskan?

//tripportreat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem