Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-09, 21:56
  #85
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag minns själv hur det var innan SD kom in i riksdagen. Nu var jag lite ung, så jag blev aktiv i SD i slutet av tonåren, och då låg SD runt 3% och hade under 3000 medlemmar (jag minns inte om SD fick 3000 medlemmar precis före eller efter partiet kom in i riksdagen). AFS har överstigit det antalet medlemmar redan nu.
Jag minns det också. Var riktigt kul 2006 när det blev 2,9%. Då visste jag att det kan bli stort.
Synd att SD själva blev vad man bekämpade.

AfS är vad SD var 2010.
Citera
2024-04-10, 14:45
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Jag minns det också. Var riktigt kul 2006 när det blev 2,9%. Då visste jag att det kan bli stort.
Synd att SD själva blev vad man bekämpade.

AfS är vad SD var 2010.
Snarare vad SD var 1999.
Citera
2024-04-10, 18:13
  #87
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Jag minns det också. Var riktigt kul 2006 när det blev 2,9%. Då visste jag att det kan bli stort.
Synd att SD själva blev vad man bekämpade.

AfS är vad SD var 2010.

Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Snarare vad SD var 1999.

Jag håller med om att AFS står närmare SD 2010 än vad dagens SD gör.
Citera
2024-04-10, 18:27
  #88
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag håller med om att AFS står närmare SD 2010 än vad dagens SD gör.

Jag håller också med dig i det där.
AFS är vad det gamla goda SD var. Det SD som var hungrigt och ville förändra Sverige innan det var för sent. Det SD som hade en partiledare som var vass i munnen och kunde svara på alla intervjuer.

Saknar det partiet och det Sverige som SD var med och hjälpt till att nu förstöra.

Jag hoppas AFS skickar Jeff eller vad han hette.

Drömmen vore om AFS kunde rekrytera Björn Söder. Den mannen var och är en person som etablissemanget aldrig hade förändrat för Björn säger det han tycker och skiter i om det passar in i media.
Citera
2024-04-10, 18:34
  #89
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elakfejkare
Jag håller också med dig i det där.
AFS är vad det gamla goda SD var. Det SD som var hungrigt och ville förändra Sverige innan det var för sent. Det SD som hade en partiledare som var vass i munnen och kunde svara på alla intervjuer.

Saknar det partiet och det Sverige som SD var med och hjälpt till att nu förstöra.

Jag hoppas AFS skickar Jeff eller vad han hette.

Drömmen vore om AFS kunde rekrytera Björn Söder. Den mannen var och är en person som etablissemanget aldrig hade förändrat för Björn säger det han tycker och skiter i om det passar in i media.

Jeff Ahl kandiderar inte för AFS längre. Jag vet inte ens om man är kvar i partiet. Jag gillar Björn Söder i överlag, men jag tycker att han borde gå ut och be om ursäkt offentligt för sitt beteende under pandemin.
Citera
2024-04-10, 18:37
  #90
Avstängd
[quote=Eoppoyz|87932660]Jeff Ahl kandiderar inte för AFS längre. Jag vet inte ens om man är kvar i partiet. Jag gillar Björn Söder i överlag, men jag tycker att han borde gå ut och be om ursäkt offentligt för sitt beteende under pandemin.[/QUOTE]

Minns faktiskt inte vad han gjorde då? Kanske även OT för diskussionen.
Men jag har alltid gillat honom både som politiker och person. (ja jag har träffat honom åtskilliga gånger via regionfullmäktige).

OnT
Synd med Jeff.
Jag är faktiskt även för oinsatt i det partiet. Men gillar deras politik då den är som SD s var innan Åkesson fick sin psykos och skulle rensa ut alla bra från partiet.
Citera
2024-04-10, 18:51
  #91
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elakfejkare
Minns faktiskt inte vad han gjorde då? Kanske även OT för diskussionen.
Men jag har alltid gillat honom både som politiker och person. (ja jag har träffat honom åtskilliga gånger via regionfullmäktige).

OnT
Synd med Jeff.
Jag är faktiskt även för oinsatt i det partiet. Men gillar deras politik då den är som SD s var innan Åkesson fick sin psykos och skulle rensa ut alla bra från partiet.


Du kan läsa mer om det här: https://morgonposten.se/2023/06/13/f...r-som-lamnade/

Jag hoppas på att Jeff Ahl mfl återkommer till partiet. De är saknade av många.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback