Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-14, 23:53
  #1
Medlem
mitt första inlägg på flashback, någonsin.

23 år gammal / ung..
Man.
Jag börjar bli orolig över att mina nervryckningar aldrig skall passera,
Det första "rycket" kom vid 07-tiden på Midsommardagen i år efter rätt hårt festande (knarkande)...
Kokain... & alkohol.
Jag tror att mitt kokain bruk på något sätt förstört någon del av hjärnan som styr mina nerver i, jag är ingen läkare... men.
Jag har hur som helst dragit i mig kokain (nasalt) nästan varje gång jag krökat sedan kanske 2-3 år tillbaka. ca 1-2g per kväll.
varannan helg i snitt ungefär.

Ryckningarna hur som helst är ganska obehagliga, man kan se dom med ögat men de känns 100 gånger mer än vad de syns...
De liksom rycker i huden lite, blixtrar till. 4-5 gånger ibland 7-8 gånger.. sen lägger de sig.
Om jag försöker få fram telefonen för att filma de så slutar det. väldigt skumt,
Detta händer ofta, väldigt ofta. kanske 30-40 gånger per dag.
Om jag jobbar och är sysselsatt tänker ja inte på de så mycket,
Men om jag gått och lagt mig och ska sova på kvällen är de riktigt äckligt att känna dem små rycken.
Och dem kan komma var som helst på kroppen,
handen, skinkan, armen, ögonbrynen, låret, you name it.


Tagit kokain kanske 3-4 gånger sedan detta började och varje gång har de blivit MYCKET mer ryckningar direkt ruset lagt sig. De går några månader & de lugnar sig men slutar aldrig helt..

Försökt läsa mig till personer med samma problem men verkar faktiskt ganska rare.
Folk pratar om magnesium hit och dit men jag tror helt ärligt de ej kommer hjälpa.

Tips på vad som kan ha hänt?

MVH A
Citera
2018-12-15, 00:33
  #2
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajde
mitt första inlägg på flashback, någonsin.

23 år gammal / ung..
Man.
Jag börjar bli orolig över att mina nervryckningar aldrig skall passera,
Det första "rycket" kom vid 07-tiden på Midsommardagen i år efter rätt hårt festande (knarkande)...
Kokain... & alkohol.