Kievregimen har ju omgende blivit misstnkt men jag kan ven tnka mig att det r CIA som ligger bakom. Vilket som var det inget vidare smart drag fr det hr kommer bara att ytterligare elda p ryssarnas hat mot det globaliststyrda vst. Jag hller inte fr uteslutet att ryssarna ger igen p liknande stt och brjar lnnmrda etablissemangskoryfer i vst.
Hur gick det med detta nu d???
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Jod, jag har frskt med yandex. Archive.org ocks. Ingenting. Det r mjligt att artikeln kan ligga p ngon av piratebays gamla spegelservrar. Kanske ngon annan som r en bttre ntdetektiv n jag kan hitta den? Besynnerligt r det i alla fall.
Dugin var ppen nazist nr han var yngre. Det var lite friare vad gller det under Jeltsins tid men under Putin r det strngare.
Dugin var ppen nazist nr han var yngre. Det var lite friare vad gller det under Jeltsins tid men under Putin r det strngare.
Jag vill minnas att Dugin kallade sig nationalbolsjevik p 1990-talet. Ett epitet som nazist sger inte srskilt mycket lngre. Men Dugins inspirationskllor ven idag r uppenbara. Det handlar till stor del om sdana som Heidegger, Haushofer, Nietzsche, Evola och Carl Schmitt.
Jag vill minnas att Dugin kallade sig nationalbolsjevik p 1990-talet. Ett epitet som nazist sger inte srskilt mycket lngre. Men Dugins inspirationskllor ven idag r uppenbara. Det handlar till stor del om sdana som Heidegger, Haushofer, Nietzsche, Evola och Carl Schmitt.
En annan inspirationsklla fr Dugin var baggebo1-favoriten Traditionalist Worker Party som dessvrre klappade ihop, vrre n NJP, redan 2018. Dugin medverkade ver lnk nr partiet lanserades.
Det var ett parti med mnga feta nazbolgubbar. Husvagnsparkhjlten Heimbach drev Odysee-kanalen National Bolshevik Radio. Dessvrre inga sndningar sedan 3 r tillbaka. Verkar ha slutat sedan den civilrttsliga processen vad gller Charlottesville.
En annan inspirationsklla fr Dugin var baggebo1-favoriten Traditionalist Worker Party som dessvrre klappade ihop, vrre n NJP, redan 2018. Dugin medverkade ver lnk nr partiet lanserades.
Det var ett parti med mnga feta nazbolgubbar. Husvagnsparkhjlten Heimbach drev Odysee-kanalen National Bolshevik Radio. Dessvrre inga sndningar sedan 3 r tillbaka. Verkar ha slutat sedan den civilrttsliga processen vad gller Charlottesville.
Det dr r inget jag r bekant med. Dugin har emellertid deltagit i mnga olika sammanhang under lng tid. Frmst r ju Dugin kopplad till vad som brukar kallas Den Nya Hgern i Europa.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!