Citat:
Ursprungligen postat av
Bukakekockaburra
Vad hände med kärleken ?
Om du ska börja nån typ hets mot muslimer och sprida någon dåligt skrattretande anti islam-sida kan du starta en ny tråd eller gå med i någon pågående tråd.
Du är en ganska känslomässig person som nog mer plockar russinen ur kakan för att behaga dina lustar och begär, altså du är en ganska rädd och hatisk person som inte är kapabel att se vad som är rättvisa för andra än dig själv.
Man brukar säga rädda hundar skäller högst
Vad du gör i den här tråden vet jag ej.
Jag upprörs över kärlekslösheten i islams texter.
Varje normal människa gör det.
Du ser inte alltså att jag visar på
islams egna texter och visar min avsky över dem?
Kan du bemöta det som står i islams harialag då om att muslimer som är skyldiga till ickemuslimers död inte ska få något straff?
Du måste ju ändå kunna svara för vad din egen religion säger.
Jag ser vad islams grymma texter ställer till med varje dag och dessutom kan Gud omöjligt vara så ond så det kan inte vara Gud muslimer ber till.
Jag är väldigt rädd och orolig och arg och upprörd och ledsen över alla människor som mördas och skadas och hotas och skräms till tystnad hela tiden i världen pga att muslimer vill följa muhammed och koranen!!
Och flatheten och falskheten och fegheten i att andra inte agerar!
Det är islam som är hatisk emot ickemuslimer!
Jag har läst koranen och berättelserna om muhammed så jag vet det.
"Inte är kapabel att se
vad som är rättvisa för andra än dig själv" skriver du.
Jo det är precis det jag ser.
Jag ser att islams
rättvisa är något
fullständigt annat än det kristna ser som rättvisa...
Ser ni det nu ni som är osäkra...?
Islam har en totalt annorlunda definition av livsviktiga begrepp än vad vi har!
Islamisk oskyldighet och skyldighet är något helt annat än kristen, islamisk "rättvisa" är något helt annat än vår osv.
Det är därför islamister kan säga att de står för mänskliga rättigheter, antirasism osv och blir trodda för att de menar samma sak som vi gör. I själva verket menar de islamisk rättvisa, islamiska mänskliga rättigheter (islam erkänner inte ens ickemuslimer som fullvärdiga människor) osv.
I islams texter står att en muslim inte har ansvar för vad han säger till en ickemuslim och att det är vad han egentligen menar som är viktiga för allah.
Det står också i koranen att allah är den bästa bedragaren!
Koranen 3:54
Jag är Arg!!
Skulle jag vara rädd skulle jag vara lika tyst som alla andra är!
Men eftersom människor i så många islamländer inte får och kan eller vågar säga något emot islams våld och förtryck så tänker jag göra det!