Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Okei, somatiske plager da. Alts fysiske plager forrsaket av psykiske plager som angst/stress/depresjon p.ga. at han hadde mistet kona. Poenget er uansett at om han hadde hatt slike alvorlige plager, s hadde han ikke vrt i stand til jobbe, men tatt ut sykemelding. Man vet jo at legge seg ned, ikke ndvendigvis er bra, og at det hjelper g tur i skog og mark og g p jobb osv, men det hjelper bare inntil et visst punkt. Nr det kommer over et visst punkt, s er man ikke i stand til dette. Hjertesorg, f.eks. hvis man har mistet en katt, er en ting, noe annet er hvis kona er borte, og man ikke vet om hun er drept eller blir torturert osv. Det blir en helt annen sak. Det er faktisk mye verre ikke vite, enn ha en grav g til.
Hvis du vet s mye om psykopater som du pstr, s burde du vite at en psykopat vil holde p samme offer, og plage livet av denne. De elsker se at kreftene sakte men sikker blir borte.
Det er vanskelig for en psykopat finne et offer, og dermed holder de seg til det ene offeret s lenge som mulig. Det er nemlig ikke alle folk som har de rette personlige egenskapene til bli et offer av en psykopat. Det krever at offeret er veldig snill mot folk som egentlig ikke fortjener det. Godvilje. Godtroende og godtar alle folk slik de er. For at et offer ikke skal dra fra psykopaten p.ga. vold og hersing, s kreves det avogtil at offeret manipuleres til tro at psykopaten innerst inne er en god person. Dette er den delen som kalles manipulasjon. Dette kan vre i form av pener, sjokolade, klr, dra p kino eller andre goder.
Det har ingenting med fjerndiagnostisering gjre, men konklusjoner basert p inngende kjennskap til familien. Det er ikke alt som kommer fram i forumet.
Du snakker om at kvinner roper og skriker om at mannen er psykopat, og at dette som oftest ikke stemmer, men s sier du i neste yeblikk at du har blitt utsatt for en psykopat, s du kommer jo med den ene selvmotsigelsen etter den andre. Men i den grad du har vrt utsatt for en psykopat, s forklarer det mye av det som jeg har lurt p angende deg.
Brukte de dra p ferie og dra ut spise middag? Jeg skjnner ikke hvor du tar det ifraengang. Riktignok postet Anne at hun hadde vrt p sydentur (alene uten TH), men det er ogs bare EN post p facebook angende reise. De dro p teater ja, men hvor ofte var det? Har du noen oversikt over det? Eller kan det tenkes at dette var for f det til se ut som at de var lykkelige sammen? Er det tilfeldig at de dro p teater s lite som dagen fr hun ble borte mener du?
Og er det tilfeldig at GHH var p kaffebesk to dager tidligere og kan si at alt virket st bra til?
Det handler om legge sammen brikkene for se det helhetlige bildet..
Det som er pussig med deg, er at du har aldri bidratt til noe her i forumet. Du har bare kommmet med disse sure oppsttene dine i ny og ne. Men nr det bilde som viser det ulykkelige ekteparet TH og Anne, og at dette blir ppekt, s skriver du plutselig p hygir. Det innlegget som du skreiv til meg n, m vre det lengste innlegget du har hatt hittil.
Du er helt p viddene!
Jeg leser generelt mye p nettet, men jeg gidder ikke delta i diskusjoner nr det eneste som postes er linker og diverse smchatting, denne trden var bra i begynnelsen, men de siste mnedene har den blitt helt delagt av et knippe debattanter.
Nei, man trenger bli sykemeldt selv om man har det vondt og opplever indre stress og uro, der tar du helt feil.
Jeg blir provosert over hvor dmmende og uvitende dere er, jeg kjenner meg igjen i ekteparets Hagen forkjrlighet for et privatliv, det er ikke alle som elsker blottlegge hele livet og sine aller innerste flelser for absolutt alle som har puls, for noen av oss har faktisk begrepet
nrhet en betydning. Jeg hadde heller ikke nsket sett mitt brudebilde smurt over VG og blitt dissekert ned i minste detalj p et forum som dette, det er kanskje et av de kjreste minnene de har. Hvorfor skal det degraderes til noe s tarvelig og ubetydelig, attptil kanskje tillegge en stemning som absolutt ikke var der og som kun eksisterer i hodene deres?
Hva angr psykopater og narsissister s sa jeg ikke hva jeg har opplevd, og det har jeg heller ikke tenkt til greie ut om. Faktum er at du tar feil, og hadde TH vrt denne djevelen som dere vil ha det til hadde politiet vrt over ham fra dag 1.