Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Snakker om 31.10, den dagen hun forsvant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
En forfriskende teori.
(Og helt i trd med plottet fra filmserien "The Cry".)
Har noen pgende diskusjoner p PM om mulige skjulesteder, og nedstpt i et eller annet pgende byggeprosjekt er en av mine toppteorier sammen med senkning i yeren.
Om ikke det prosjektet du nevner, s kan det vre et annet. Men interessant at det er i Haneborgomrdet, s tett opptil Sl*raveien. Hadde vrt interessant vite om det finnes noen koblinger mellom entrepenren og TH eller TEH.
Personlig fler jeg meg ganske sikker p at AEH ble fjernet fra boligen mens TH var p arbeid og hadde "vanntett alibi". Hun kan ha blitt skjult midlertidig, i pvente av mrke.
Det var dessuten Halloween, og full anledning til bevege seg forkledd utendrs p kveldstid uten at noen lfter et yenbryn. Man kan til og med bre rundt p en livls kropp uten at noen reagerer, satt p spissen.
N forstr jeg hva du mente. Skjult midlertidig frst, og deretter flyttet p kvelden den 31.
Det er jo en veldig bra teori!
Beklager at jeg misforsto.
Hvis det foregikk slik, kan den som ev flyttet liket ev ha vrt der med egen bil og hentet liket og kjrt til et sted langt borte (og kanskje ogs blitt observert av kameraovervkning), og det kan hende at sjfren i tillegg hadde en naturlig grunn til kjre den strekningen og at vedkommende dermed kunne forklare politiet om "rsaken" til kjringen av denne strekningen?
Politiet har vel sikkert kartlagt bevegelsene p ettermiddag/kveld den 31.10 og ev natt til 1.11 til den/de som de mistenker.