2020-03-11, 14:39
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Tenker du p kvelden fr den 31.10/natt til 31.10? Er det mange som kler seg ut og markerer Halloween den 30.10? Er det ikke p kvelden den 31.10 at Halloween markeres med utkledning etc?
Snakker om 31.10, den dagen hun forsvant.
Citera
2020-03-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Tenker at det skjedde midt p natta og at 09:14 samtalen er fake. Det er vel ikke 100% bevist at den er ekte. Det er noe muffens med den samtalen. Det er mange her i forumet som mener det.
Politiet har vel ikke offentliggjort noe om at det finnes 100% bevis p at den samtalen var ekte eller ikke ekte. Men politiet vet vel helt sikkert om den var ekte eller ikke?
Mener du at vi ikke kan vite om samtalen var ekte eller ikke? Det er jeg enig i. Brskes uttalelser i fjor hst vedrrende "siste kjente livstegn" (der det tidligere var uttalt "siste sikre livstegn") pner jo ogs for spekulasjoner vedrrende den 9:14-samtalen.
Citera
2020-03-11, 14:46
Medlem
Citat:
Det var dessuten Halloween, og full anledning til bevege seg forkledd utendrs p kveldstid uten at noen lfter et yenbryn.
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
I hvilket tidsrom den 31.10. tenker du p at noen kunne ha kledt seg ut p kvelden uten bli lagt merke til, nr AE forsvant fr TH kom hjem fra jobb den 31.10 og fr det var blitt kveld den 31.10? Beklager hvis jeg misforsto.

Er det slik at Halloween markeres p kvelden den 30.10 + natt til den 31.10?
Senast redigerad av POlROT 2020-03-11 kl. 14:48.
Citera
2020-03-11, 14:52
Medlem
Citat:

Citat:
En forfriskende teori.

(Og helt i trd med plottet fra filmserien "The Cry".)

Har noen pgende diskusjoner p PM om mulige skjulesteder, og nedstpt i et eller annet pgende byggeprosjekt er en av mine toppteorier sammen med senkning i yeren.

Om ikke det prosjektet du nevner, s kan det vre et annet. Men interessant at det er i Haneborgomrdet, s tett opptil Sl*raveien. Hadde vrt interessant vite om det finnes noen koblinger mellom entrepenren og TH eller TEH.

Personlig fler jeg meg ganske sikker p at AEH ble fjernet fra boligen mens TH var p arbeid og hadde "vanntett alibi". Hun kan ha blitt skjult midlertidig, i pvente av mrke.

Det var dessuten Halloween, og full anledning til bevege seg forkledd utendrs p kveldstid uten at noen lfter et yenbryn. Man kan til og med bre rundt p en livls kropp uten at noen reagerer, satt p spissen.

N forstr jeg hva du mente. Skjult midlertidig frst, og deretter flyttet p kvelden den 31.
Det er jo en veldig bra teori!
Beklager at jeg misforsto.

Hvis det foregikk slik, kan den som ev flyttet liket ev ha vrt der med egen bil og hentet liket og kjrt til et sted langt borte (og kanskje ogs blitt observert av kameraovervkning), og det kan hende at sjfren i tillegg hadde en naturlig grunn til kjre den strekningen og at vedkommende dermed kunne forklare politiet om "rsaken" til kjringen av denne strekningen?

Politiet har vel sikkert kartlagt bevegelsene p ettermiddag/kveld den 31.10 og ev natt til 1.11 til den/de som de mistenker.
Senast redigerad av POlROT 2020-03-11 kl. 15:30.
Citera
2020-03-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Tenker at det skjedde midt p natta og at 09:14 samtalen er fake. Det er vel ikke 100% bevist at den er ekte. Det er noe muffens med den samtalen. Det er mange her i forumet som mener det.
Du har rett i at hvis den samtalen ikke var ekte, s pner det for mange forskjellige mulige teorier.
Citera
2020-03-12, 18:53
Bannlyst
Snart blir TH 70 r. 14 april 2020. Stordag alts. Hvilke planer har TH for denne dagen? Er det mange gjester som vil bli invitert? Kommer alle de inviterte til mte opp?, eller finnes det en splittelse? Ser uansett for meg at det kommer til vre en creepy stemning under denne fdselsdagen. Mange merkelige skrblikk. Det virker som at politiet har begynt pakke sammen, og forberede sak. Undrer p om Brske venter til den 13.04 med putte TH i varetekt for at det skal svi litt ekstra. Blir spennende se. Selv tror jeg det er rett rundt hjrnet at TH blir arrestert.

ot:
https://www.youtube.com/watch?v=GqSUCyAzbOM
Spol til 1:15
Senast redigerad av Orderud. 2020-03-12 kl. 19:03.
Citera
2020-03-12, 23:44
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Snart blir TH 70 r. 14 april 2020. Stordag alts. Hvilke planer har TH for denne dagen? Er det mange gjester som vil bli invitert? Kommer alle de inviterte til mte opp?, eller finnes det en splittelse? Ser uansett for meg at det kommer til vre en creepy stemning under denne fdselsdagen. Mange merkelige skrblikk. Det virker som at politiet har begynt pakke sammen, og forberede sak. Undrer p om Brske venter til den 13.04 med putte TH i varetekt for at det skal svi litt ekstra. Blir spennende se. Selv tror jeg det er rett rundt hjrnet at TH blir arrestert.

ot:

Tror som deg, Orderud 😉
Citera
2020-03-13, 00:09
Medlem
Hvordan str det til med kursen p Monero n som bitcoin har cracket ?

Det er jo ikke sikkert at noen har tatt ut moneroene som ble overfrt.
Citera
2020-03-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.

ot:
P 2. pskedag? Da er nok Brske p pskeferie
Senast redigerad av POlROT 2020-03-13 kl. 01:37.
Citera
2020-03-13, 16:30
Medlem
N fr vel Brske en god anledning til skylde p Corona viruset om dette ikke blir oppklart til sommeren.
Citera
2020-03-13, 17:37
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lbeb
N fr vel Brske en god anledning til skylde p Corona viruset om dette ikke blir oppklart til sommeren.

Som lget ser ut i Norge s hinner vl TH smittas o d frst. Riskgrupp o allting. Han fr akta sig fr vrdinrttningar...
Citera
2020-03-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Som lget ser ut i Norge s hinner vl TH smittas o d frst. Riskgrupp o allting. Han fr akta sig fr vrdinrttningar...
Hei Hvordan gr det? Har dere lst saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in