Citat:
Ursprungligen postat av
charkoal
Han kan ju ha fastnat i den anala fasen (Freud) och skriker nr han skiter🙃
Med mnga syskon var de kanske rdda att inte maten skulle rcka.
Han hadde mange ssken, frem til i dag har jeg trodd det bare var brdre, men s leste jeg her i trden at en forhenvrende svoger tidlig skulle ha kontaktet politiet tidlig i saken og fortalt at han aldri hadde trodd p kidnappingsteorien
Det betyr at TH ogs m ha en sster/sstre siden AEH var enebarn.Dette var en overraskende ny opplysning, en forhenvrende svoger betyr vel en som har vrt gift med en sster av TH.
Noen her som vet hvor mange sstre TH har. Uansett oppsiktsvekkende fordi mye taler for at familie er veldig lojal og at man omtrent m ha forlatt familien for vge uttale seg.
Egentlig pussig denne lojaliteten og veldig urettferdig. AEH var enebarn, hvem snakket hennes sak i dette ( bygger bare opp bildet jeg allerede har av et ensomt enebarn som fant trygghet hos denne oppkomlingen og her finner man sikkert ogs forklaringen for hvordan hun kunne finne seg i denne ektepakten. AEH hadde nok venninner, men nr det kommer til slike hendelser er ofte blod tykkere enn vann, noe som gjr denne historien enda mer tragisk
AEH var enebarn og arvet ergo sine foreldre fullt ut, engang hadde hun kanskje noen 100000 kr. Vil tro de gikk med til bakke barna opp, og litt til barnebarna hvis det var noe igjen.
Barn kan vre utrolig slu, og leste i denne trden at noen mente barna var lojal mot sin far og trodde han var uskyldig fordi de var redd for miste arv.
Har lyst sprre hvem arver TH om ikke barna mon tro, finnes der en mte og omg pliktdelsarv og hvem skulle han i sfall begunstige.