2020-05-09, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Venneparet til VG: Slik var Anne-Elisabeths siste kveld fr hun forsvant

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...r-hun-forsvant

Jeg m si jeg synes Gard Steiro i VG er i overkant dristig som bruker det kjente bilde, i en artikkel dagen etter TH lslates.

Og hvis det var min kompis som var i TH sine sko og jeg var overbevist om hans uskyld, er vel VG snn ca det siste mediehuset jeg ville snakket med.

Teaterbesket var ikke planlagt.

"Foranledningen til denne kvelden var en gjengjeldelse. Etter at jeg ble pensjonist, s hadde vi en avtale om invitere dem ut p restaurant og teater. Det kom brtt p bde oss og dem, da vi plutselig hadde to billetter til teaterstykket, sier venneparet til VG."

Og det var ikke avdde RK med kone.

Enig i at det er rart de uttaler seg. Men jeg tror mange tenker at det vil vre en hjelp for TH si noe positivt om han, i alt det negative. Media skriver vel uansett. Og VG skriver mest.
Citera
2020-05-09, 08:39
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Venneparet til VG: Slik var Anne-Elisabeths siste kveld fr hun forsvant

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...r-hun-forsvant

Jeg m si jeg synes Gard Steiro i VG er i overkant dristig som bruker det kjente bilde, i en artikkel dagen etter TH lslates.

Og hvis det var min kompis som var i TH sine sko og jeg var overbevist om hans uskyld, er vel VG snn ca det siste mediehuset jeg ville snakket med.
Venneparet har kjent Hagens siden 1980-tallet.

Mannen i venneparet har hatt forretningsmessig forbindelse med Tom Hagen siden 1980-tallet.
Han bekrefter Tom Hagens manglende interesse for - og kompetanse i data. Han sier at Tom Hagen kun hadde en gammel type mobil tlf, som han knapt var tilgjengelig p eller hadde med seg.

Venneparet har vrt avhrt av politiet 2 ganger. De har hatt sosial omgang med Hagens siden 1980-tallet, og beskriver kvelden den 30 10 2018 som en hyggelig kveld, p linje med tidligere treff med Hagens. De sier at de med dette intervjuet har sagt det de har si, og ikke kommer til uttale seg til media igjen.
Senast redigerad av Vossevangen 2020-05-09 kl. 08:46.
Citera
2020-05-09, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronning
Kanskje uvesentlig, men ser ogs inne p fb-profilen, p siste oppdateringen til M*ts P*trick Ut*ngen, (ftt barn for et par timer siden?), at en av de frste som har gratulert med emoji, T*re B*hrfod, ser ut til vre T*re Iv*rsen (som byttet etternavn senere) som ble dmt til 13 rs fengsel for drap p utested i Oslo i 2003. Utvikler mm., interesser i Russland.

Flger du den linken videre s er alle de verste i landet samlet.
Citera
2020-05-09, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronning
Kanskje uvesentlig, men ser ogs inne p fb-profilen, p siste oppdateringen til M*ts P*trick Ut*ngen, (ftt barn for et par timer siden?), at en av de frste som har gratulert med emoji, T*re B*hrfod, ser ut til vre T*re Iv*rsen (som byttet etternavn senere) som ble dmt til 13 rs fengsel for drap p utested i Oslo i 2003. Utvikler mm., interesser i Russland.

Citat:
Ursprungligen postat av VG
Flger du den linken videre s er alle de verste i landet samlet.

Det har du veldig rett i.
Citera
2020-05-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charnelle
Har inside informasjon om blodsporene som er funnet i huset. Det er funnet blodspor fra AEH over hele huset, men disse er analysert og er fra mange r og tidspunkter. Dette betyr muligens at AEH har blitt kontinuerlig mishandlet og dette er en av bevisene politiet har mot TH. En mishandling som gikk feil? Og en telefon til en som kunne rydde opp?

HVordan fikk du tilgang til denne informasjonen?
Citera
2020-05-09, 09:13
Medlem
Men s skal du huske at den gjengen vi ser der er alle av den typen jeg har sagt tidligere, de gr videre nr det gr til helvete. Alle disse har sonet sine femten r og de gidder ikke leke katt eller mus med politiet. De avslutter og fortsetter som ingenting har skjedd. De kjenner triksene og fellene man kan g i, og da driver de ikke og forhandler med politiet om penger de ikke fr.
Citera
2020-05-09, 09:19
Medlem
Citat:
Men s skal du huske at den gjengen vi ser der er alle av den typen jeg har sagt tidligere, de gr videre nr det gr til helvete. Alle disse har sonet sine femten r og de gidder ikke leke katt eller mus med politiet. De avslutter og fortsetter som ingenting har skjedd. De kjenner triksene og fellene man kan g i, og da driver de ikke og forhandler med politiet om penger de ikke fr.

Ser den. Men hva med kontakten i juli. Betalingen? Noen gikk videre. Var det kanskje RU det da. Som handlet alene. Og som derfor ble koblet opp mot TH?
Citera
2020-05-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ser den. Men hva med kontakten i juli. Betalingen? Noen gikk videre. Var det kanskje RU det da. Som handlet alene. Og som derfor ble koblet opp mot TH?

Det kan det vre, men tvilsomt at han gjr noe slikt mot disse karakterene. Men du skal huske p at ingen av disse har noe mer midler enn folk flest, heller mindre, s ti mill. er mer enn en neve med cash. I gamle dager hadde de uansett gjort dette med utgangspunkt p ti mill.

Betalingen i Monero er jo ogs perfekt, ypperlig for folk som vil betale for strre partier etc. i utlandet.
Citera
2020-05-09, 09:40
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Du tenker da p at TH gikk til politiet?
Citera
2020-05-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt

M ha vrt at AE dde p stedet. Det er vel det de mener kunne bevise tror jeg.
Citera
2020-05-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt

Selvflgelig, ingen av de gidder ta kampen mot politiet i en slik sak. Det vet de at det ikke blir penger av. De hadde satt reglene, alt annet enn det ville de blitt arrestert for. S alt det pisset med livsbevis etc. ville bare gitt dem nye 15+ r.

Bedre avslutte stille, eller kanskje skjedde det noe som srget for den utgangen uansett.
Citera
2020-05-09, 09:49
Medlem
B-gjengens medlemmer har nok ikke denne kapasiteten. Men flger du samme sporet s er det mange andre som er moduskandidater p listen. Man m ikke bo p Lrenskog for lukte seg frem til penger. Oslo st er n kilometer unna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in