Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Nytt for meg at TH har alkoholproblemer. Det gr s mye rykter, noe jeg synes er rart er at noen forteller at de observerte et helt greit ekteskap, mens andre sier ekteskapet var turbulent. Heller har vi vel ikke ftt noen forklaring p hva som menes som turbulent.Var han voldelig ( evnt.voldelig nr han drakk) var han dominerende, drakk han mye. Var AEH en selvutslettende kvinne som fant seg i mye? Alt dette vet jo politiet men ikke vi da.
Og hvordan kan folk som kjente de vurdere s forskjellig tro?
ja, trodde det var kjent for allmennheten? Har lest det flere steder, og ogs ftt det bekreftet.
Noen i min familie (ikke nre) bor i samme nabolag, og barna deres har ogs vrt innom i huset deres for leke med deres barn nr dem var sm. Jeg sttte p dem for et halvt r siden og det er jo naturlig snakke om blant annet aktuelle saker, spesielt siden de bor i omrde og de sa det samme at bde TH og AEH har hatt et turbulent forhold til alkohol, og generelt familien er litt "kaos".
Det betyr jo ikke at noen av dem har drept hverandre for det, men at saken er mystisk og pfallende.
Folk vil vel observere forskjellig ting og da oppfatte ting ulikt. Alle personer har ogs ulike grenser, s alkohol misbruk for noen kan vre drikke flere ganger i uka, men for andre kan det vre hver helg? Det vil alltid sikkert vre ulike tolkninger etter ulike opplevelser.