2020-05-09, 22:11
Medlem
Gjerningsmannen var i huset/kjelleren/garasjen tirsdag 30. oktober 2018. Vet ikke om han fikk sove da..
Citera
2020-05-09, 22:11
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, det er det jeg stusser over?

De m ha funnet et bevis fra de ransaka leiligheten i gr til avhret idag?
Kan de ha funnet en samtale et sted der han skriver til noen at han skal kidnappe/har kidnappa henne og gitt henne til noen? Eller bilde/videomateriale av at han har tatt henne?

Svarene kan jo ikke vre ja p sprsmlene mine over, for da hadde de jo aldri sluppet han ut? Da hadde de vel fortsatte og avhre han til han knakk og sa hvor hun var?
Han nekter skyld, ogs jfr den nye siktelsen.
Citera
2020-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, det er det jeg stusser over?

De m ha funnet et bevis fra de ransaka leiligheten i gr til avhret idag?
Kan de ha funnet en samtale et sted der han skriver til noen at han skal kidnappe/har kidnappa henne og gitt henne til noen? Eller bilde/videomateriale av at han har tatt henne?

Svarene kan jo ikke vre ja p sprsmlene mine over, for da hadde de jo aldri sluppet han ut? Da hadde de vel fortsatte og avhre han til han knakk og sa hvor hun var?

Han m ha sagt ganske mye. Sprsmlet er om han har nevnt andre. Og om det er troverdig.
Citera
2020-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris

Det er helt obligatorisk at bde skyldige og uskyldige nekter straffeskyld.
Citera
2020-05-09, 22:14
Medlem
Novotars avatar
Att finna en av Norges rikaste, Sverige, Danmark, Finland. Lsa. Bestmma sig f ngn. Iaktta, tider, etc under lng tid. Sl till. Titta bara vad vi har att ta hand om i form av scam. Utifrn Europa.
En tanke.
Citera
2020-05-09, 22:16
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er helt obligatorisk at bde skyldige og uskyldige nekter straffeskyld.
Han bruker ord som "absurd". Hvis han ble konfrontert med ugjendrivelig bevis, s hadde han vel ordlagt seg annerledes.
Citera
2020-05-09, 22:16
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...il-bortfoering

Aporopo!- Da kan jo ikke politiet mene at hun er drept i Sloraveien 4!?
Citera
2020-05-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris

Ja, men politiet valgte ikke ha fengslingsmte, de valgte bare slippe han.
Dersom de mener han har bortfrt henne s skjnner jeg ikke hvorfor de ikke ville prve fengsle han i fire uker med besksforbud og tilgang til flere avhr?

TH bura de jo inne, men han slapp ut pga. anke. Rart de ikke gjorde tilsvarende her?

De vil vel se hva han foretar seg n da...

Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Han m ha sagt ganske mye. Sprsmlet er om han har nevnt andre. Og om det er troverdig.

Ja, men siktelsen ble endret FR avhret begynte. Det vil si at de m ha oppdaget noe fra tiden han ble pgrepet til avhret begynte? hva?
Citera
2020-05-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Biler er tydeligvis ikke min sterkeste side, men tror jeg vet litt om mennesker. Hvis TH hadde planlagt drepe sin kone nettopp denne dagen, hadde han nok aldri sagt ja til en hyggelig kveld p byen med venner dagen fr? Et impulsbesk?

drepe sin kone gjennom 50 r i sitt eget hjem? Nei.

Jeg tror nok TH var istand til mer enn lese e- poster, han var tross alt ingenir. Men hadde han lyst og tid til sette seg inn i kryptovaluta og VITE at Monero er en usprorbar bitcoin?
Hvordan kom han i s fall p den ideen?

Her lukter det mye mer av en avansert gruppe som har selvtillit og mulighet til finne p noe s spektakulrt. Uredd, raske penger, svindel, en kriminell personlighet, 30 - ringer, ikke 70 ring.
Enig med deg i dette - litt snn jeg ogs tenker.
Citera
2020-05-09, 22:19
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkmatt
Gjerningsmannen var i huset/kjelleren/garasjen tirsdag 30. oktober 2018. Vet ikke om han fikk sove da..
D hade han nyckel. Inga inbrottsspr.
Citera
2020-05-09, 22:20
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Bare at det ikke eksisterer bevis som underbygger skjellig grunn til mistanke. I siviliserte land prver vi unng at uskyldige arresteres og fengsles.

Jag vet inte hur det fungerar i Norge, men han r ju fortfarande misstnkt. Han kommer garanterat lmna landet s fort han slpps ut.
Citera
2020-05-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nancy-Drew
Hei! Long time reader first time asking.

N har jeg brukt flere dager p lese denne trden. Og det er mange gode teorier her. Og noen av dere burde kanskje vurdere starte som privatetterforskere. Interessant lesning!

Jeg lurer p. IOM Holden tidligere sa at bevisene ikke er "det dere tror"... Hva tror dere bevisene kan vre da? Det meste pressen har "spdd" kom til skje, har jo skjedd. S jeg undres... Noen teorier?
Hei
Jeg tenker at anklagen mot TH eventuelt kan bygge p bl.a. falske forklaringer mot han.

"Han fastholder at han mener mistankegrunnlaget mot Tom Hagen er svakt.
Jeg str fortsatt fast med min oppfatning tidligere at jeg synes det er et srdeles magert grunnlag. Det er noe helt annet enn det dere tror anklagen bygger p, sier Holden"
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...boer-loeslates
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in