2020-05-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
https://imgur.com/a/Ztd9DJT

Tidligere ansatt/medlem?

Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Link?

Her
Citera
2020-05-08, 20:17
Medlem
Citat:
Her
Takk, ser bilde. Finner bare ikke den ekte linken der jeg kan se at de fysisk str p samme side som kobling p pure.
Det der kan vel komme opp fordi han har skt p begge?

Det m vre en bedrift eller en person som har alle som relasjon.
Ingen av de som "personer" p purehjelp har JRU som relasjon? Det m vre en bedrift.
Citera
2020-05-08, 20:20
Medlem
Citat:
Takk, ser bilde. Finner bare ikke den ekte linken der jeg kan se at de fysisk str p samme side som kobling.

Linken funker ikke nr man trykker, ergo siden er slettet (tolker jeg det som).
Hvis du sker p flgende " "tr*m hagen" "robin ut*ngen" " fr du opp samme linken p Google.

Edit: Ja, tenker ogs at det er en bedrift de har hatt til felles, men som n ikke finnes lenger.
Citera
2020-05-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Det kan bekreftes at de har eller har hatt. Det er postet en link til Purehelp.no, der bl.a. TEH, TH, samt datteren HHB str oppfrt sammen med RU ( omtalt som JRU ). Du m bla deg litt bakover. Det er blitt postet i dag.
Slik at TH m vite hvem RU er.

Takk! Dette var nytt for meg.
Citera
2020-05-08, 20:21
Medlem
Citat:
Takk, ser bilde. Finner bare ikke den ekte linken der jeg kan se at de fysisk str p samme side som kobling p pure.

Det m vre en bedrift eller en person som har alle som relasjon.
Ingen av de som "personer" p purehjelp har JRU som relasjon? Det m vre en bedrift.

RU har ogs likt flere bilder av T*ym. S det er nok en relasjon der p et vis.
Citera
2020-05-08, 20:22
Medlem
Citat:
Linken funker ikke nr man trykker, ergo siden er slettet (tolker jeg det som).
Hvis du sker p flgende " "tr*m hagen" "robin ut*ngen" " fr du opp samme linken p Google.

Edit: Ja, tenker ogs at det er en bedrift de har hatt til felles, men som n ikke finnes lenger.

Takk, ser det. Linken er tom som jeg fr opp.

Ja, jeg innbiller meg via litt sk p etternavn at foreldrene til JCR og MPU driver med investering av eiendom, og at TH er venn med dem via kontakter i forhold til det.
Citera
2020-05-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netflixnchill22
RU har ogs likt flere bilder av T*ym. S det er nok en relasjon der p et vis.
Ja, vet de er venner, tenkte bare finne ut hvordan.

Hvilken bedrift, eller hvordan de i utgangspunktet kjenner hverandre.

Men antagelig eiendomsinvestering.
Citera
2020-05-08, 20:26
Medlem
Citat:
Link?

Det er postet her p fb en link som viser kopi av Purehelp.no + alle navn. Dette i dag.
Citera
2020-05-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ikke annet enn at de visstnok er venner p Facebook, og at denne RU har likt et bakgrunnsbilde av TEH blant annet. Men da er han jo i kretsen rundt TH p et vis.
Sprsmlet er om TH har en relasjon til ham forretningsmessig. Hva har politiet p ham? OG hvorfor mener de at bde TH og denne RU kan st bak drapet p AE?

Det ser ut til vre en fyr som har startet mindre vellykkede foretak innen lyd, og deltatt i skytterlag. Finner ingen opplagt link eller ev motiv for medvirkning til AEHs forsvinning. Politet mener vel ha noe med kryptovalutaen relatert til TH, men det ble vel ogs skrevet en gang at noen prvde seg p f tak i penger uten ha noe med saken gjre, men tydelig politiet mener det er en kobling da, s tja..
Citera
2020-05-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Det ser ut til vre en fyr som har startet mindre vellykkede foretak innen lyd, og deltatt i skytterlag. Finner ingen opplagt link eller ev motiv for medvirkning til AEHs forsvinning. Politet mener vel ha noe med kryptovalutaen relatert til TH, men det ble vel ogs skrevet en gang at noen prvde seg p f tak i penger uten ha noe med saken gjre, men tydelig politiet mener det er en kobling da, s tja..

Kan TH ha knyttet noe opp mot ham for villede politiet? Og de har bitt p. Igjen... Siden han insisterer p at lsningen ligger lokalt.
Citera
2020-05-08, 20:34
Medlem
Citat:
Takk, ser det. Linken er tom som jeg fr opp.

Ja, jeg innbiller meg via litt sk p etternavn at foreldrene til JCR og MPU driver med investering av eiendom, og at TH er venn med dem via kontakter i forhold til det.
det kan jo tenkes at noen i kretsen til trymH hadde et sterkt nske om f tak i penger, og at de kidnappet AEH og hadde tenkt til levere hun tilbake like hel, men s gikk det skeis og hun dde, og plutselig fikk saken langt strre konsekvenser
Citera
2020-05-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Kan TH ha knyttet noe opp mot ham for villede politiet? Og de har bitt p. Igjen... Siden han insisterer p at lsningen ligger lokalt.

Om TH er skyldig og har en lokal medhjelper ville han aldri bedt politiet g nrmiljet i smmene, vel, med mindre disse har en villedningsfaktor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in