Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Tro du det er noe i pstandene om at TEH har introduserte RU for TH i sin tid, den gang for hre om TH var interessert i investere i krypto. Antagelig gjennom hans firma. Og at det er her relasjonen mellom TH og RU startet. En slik siktelse kommer ikke uten at de har noe p ham. Han er siktet for medvirkning til drap eller drap. Politiet knytter ham til en rolle opp mot krypto-oppsettet i trusselbrevet. Det er ganske konkret.
Ja det tror jeg. Mange serise investorer skaffet seg kunnskaper om krypto-valuta, og noen investerte litt og andre litt mer. De som lever for se pengene sine vokse, vil kunne se muligheter overalt.
Det jeg tror politiet har p RU er at han har sendt falske krav. Antar at RU vil bli skremt over bli siktet for drap eller medvirkning til drap.
S RU vil snakke, han vil fortelle det han vet. Kan hende RU vet at Tom Hagen ikke er s uvitende og hjelpels med mobiltelefoner og digitale medier som han later som.
Det tror jeg. Kan ikke se for meg at han skal ha deltatt i drapet p AEH. Hvorfor skulle han det. Men jeg kan ta feil da.
Fr se hva politiet kommer frem til.