2020-05-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
det kan jo tenkes at noen i kretsen til trymH hadde et sterkt nske om f tak i penger, og at de kidnappet AEH og hadde tenkt til levere hun tilbake like hel, men s gikk det skeis og hun dde, og plutselig fikk saken langt strre konsekvenser

Har ogs tenkt p denne muligheten. Kanskje det ikke var ment ramme TH personlig, men TEH. Om s at meningen i utgangspunktet var skremme.

Edit: og ogs f tak i cash, selvflgelig.
Citera
2020-05-08, 20:38
Medlem
Citat:
det kan jo tenkes at noen i kretsen til trymH hadde et sterkt nske om f tak i penger, og at de kidnappet AEH og hadde tenkt til levere hun tilbake like hel, men s gikk det skeis og hun dde, og plutselig fikk saken langt strre konsekvenser
Ja, alt er mulig. Fler jeg m ha mer bevis for f en mer anelse om hvem jeg helt sikkert tror det er. Akkurat n endrer jeg mening hele tiden. Spesielt nr vi ikke fr hre litt av bevisgrunnlaget s blir det bare gjetting.

Det kan vre at han prvde f tak i litt penger da han s hun faktisk var borte og det var brukt noe han var god p. S muligheten til ta litt uten tenke over hvor alvorlig saken var.

Det kan jo vre at snnen er med p det ogs uten at TH vet noe om det?

De sa jo etter denne pgripelsen at det kan forventes enda flere. Snnen? En helt annen?

Det kan ogs vre at ingen av dem har noe med det gjre.

Igjen det kan vre hva som helst, og jeg er absolutt ikke sikker uten mer bevis, men det er litt for "tilfeldig" med alle postene p FB, bildene, boken, osv.
Citera
2020-05-08, 20:38
Medlem
Citat:
Om TH er skyldig og har en lokal medhjelper ville han aldri bedt politiet g nrmiljet i smmene, vel, med mindre disse har en villedningsfaktor

Det var ogs min umiddelbare tanke. Det blir for dumt.
Citera
2020-05-08, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Det kan bekreftes at de har eller har hatt. Det er postet en link til Purehelp.no, der bl.a. TEH, TH, samt datteren HHB str oppfrt sammen med RU ( omtalt som JRU ). Du m bla deg litt bakover. Det er blitt postet i dag.
Slik at TH m vite hvem RU er.

Har du link til dette, eller tenker du p hvis man sker "Robin Utenen Tom Ha#en" p google? Det som kommer opp der, der det str purehelp, tror jeg ikke har noe gjre med at de er knyttet sammen via noe firma.
Citera
2020-05-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Har du link til dette, eller tenker du p hvis man sker "Robin Utenen Tom Ha#en" p google? Det som kommer opp der, der det str purehelp, tror jeg ikke har noe gjre med at de er knyttet sammen via noe firma.

Men hvorfor dukker da Trym/Tom (avhengig av hvem man sker opp) og Hanna i samme link, uavhengig?
Citera
2020-05-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.

Enig, det kommer ikke opp noe dersom man gr inn p linken, og de har ikke slettet det s raskt.

Det er nok bare noe med mten man sker p begge navnene i kombinasjon, og at mange har gjort det i hele dag.

Selve linken referer heller ikke til et firma, eller personer. Ingen av dem har hverandre som "relasjon" heller.
Citera
2020-05-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Men hvorfor dukker da Trym/Tom (avhengig av hvem man sker opp) og Hanna i samme link, uavhengig?

Alle tre er jo i samme familie og har hverandre som "relasjon" hvis du sker p en av dem, samt flere felles stillinger i firma.

Dersom du sker p RU s kommer han jo opp fordi du sker p han sammen med de andre?
Selve RU ligger inne p Purehjelp alene, s han er jo et eller annet sted inne i systemet. Ikke kombinert med de andre.
Citera
2020-05-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det var ogs min umiddelbare tanke. Det blir for dumt.

r vi skra p att TH snde pengarna till det konto som var skrivet ned i kidnappningsbrevet? Eller fick han ett nytt kontonummer i de tor meddelandet?

Viss icke s kan ju i teorien vem som helst snda ett mail frn tor till TH och be om pengar fr kidnappningen? D VG upplyste att det inte betalat ngon summa nnu om jag minns riktigt.

Men hoppas det ftt tag i riktig man och att han pratar. r han bara skyldig till krypto upplgget mste han ju brja prata fr sitt eget bsta.
Citera
2020-05-08, 20:50
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Husker dere bildet p Tr*m sin facebookprofil? https://www.artstation.com/artwork/Q5vJ8 "Rudolph just would like to renegotiate his contract" ...? Tanker?
Hgre ln pappa! Obehaglig bild men d tillhr 30 ringars liv i en viss krets.
Citera
2020-05-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men kre vrld. En SPIS r vl ingenting fr en mngmiljardr..? Dessutom fick han vl sjlv mat lagad t sig p den...

Enig i det, men reagerte p at de ppekte summen p komfyren i podcasten, som at det var viktig at det kom frem. Siden det er lagd et bilde av at TH er s gjerrig p alle omrder.
Citera
2020-05-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Alle tre er jo i samme familie og har hverandre som "relasjon" hvis du sker p en av dem, samt flere felles stillinger i firma.

Dersom du sker p RU s kommer han jo opp fordi du sker p han sammen med de andre?
Selve RU ligger inne p Purehjelp alene, s han er jo et eller annet sted inne i systemet. Ikke kombinert med de andre.

Ja men han har ogs hatt mange tidligere firmaer som n er slettet fra purehelp...
Citera
2020-05-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ja men han har ogs hatt mange tidligere firmaer som n er slettet fra purehelp...
Jeg skjnner, men jeg tviler p at de har jobbet i samme firma, da hadde det kommet frem. "Jobbrelatert relasjon, eller en fra tidligere arbeidsplass osv."
Relasjonen er via snnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in