2020-05-12, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvis du virkelig er Tom Hagen, s kanskje du kan fortelle meg det siste tallet i telefonnummeret ditt som begynner p 908. Det nummeret som ikke vises p 1881.

N tuller du med oss, Orderud!
Tror du virkelig at TH er inne p forumet, under eget navn??
Citera
2020-05-12, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Han sier n at han stiller seg uforstende til alt dette.

Ja, men noe m han jo ha sagt i avhr som har gjordt at de har gitt en mildere siktelse. At han sier at han stiller seg uforstende, kan vre av taktiske grunner fra RUs side.
Citera
2020-05-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Mulig han ikke visste hva han var med p. Men det burde han skjnt da saken ble kjent.
Men hvem er medhjelperen politet mener TH har hatt? Det lurer jeg p. Det m vre en han stoler veldig p, og som kanskje har noe tjene p dette. Jeg holder en knapp p mannen uten alibi. Mannen som brukte en annen bil den dagen.

Vet ikke hvem dette er. Hvem brukte en annen bil?Tror TH er uten medvirkning til dette.

Ser forresten ut som om den bilen p storskjermen til politiet er lik den bilen TH har n.
Citera
2020-05-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg tror at det kan vre fordi politiet eventuelt mener at 32-ringen trodde at han medvirket til grov frihetsbervelse.

Jrn Lier Horst forklarer om det her:

"Lier Horst forklarer at man kan se for seg en situasjon der mannen har delt sin kunnskap om kryptovaluta til noen uten vre klar over hva informasjonen skulle brukes til, men at den informasjonen senere er brukt til en villedingsmanver i det politiet ser p som en drapssak.

Lier Horst, med bakgrunn fra etterforskning av drapssaker, ppeker at endring av siktelse er normalt nr man i avhr forklarer seg ut av den opprinnelige siktelsen, men inn i et annet straffbart forhold.
Det skjer nr forklaringen regnes som troverdig og samsvarer med andre objektive funn i saken.

Det rimer med det som har skjedd, at han frst var siktet for medvirkning til drap og at dette blir endret til medvirkning til bortfring. Man kan rent teknisk bli siktet for en forbrytelse som faktisk ikke har skjedd. Det blir p samme mte som at man kan bli dmt for narkotikakjp hvis man trodde det var narkotika, selv om det viste seg vre mel, sier Lier Horst."
https://www.vg.no/nyheter/i/qLaxmL/k...eftet-en-teori

Trodde ikke Horst var s naiv.
Citera
Medlem
Citat:
Jeg tror at det kan vre fordi politiet eventuelt mener at 32-ringen trodde at han medvirket til grov frihetsbervelse.

"Lier Horst forklarer at man kan se for seg en situasjon der mannen har delt sin kunnskap om kryptovaluta til noen uten vre klar over hva informasjonen skulle brukes til, men at den informasjonen senere er brukt til en villedingsmanver i det politiet ser p som en drapssak.

Lier Horst, med bakgrunn fra etterforskning av drapssaker, ppeker at endring av siktelse er normalt nr man i avhr forklarer seg ut av den opprinnelige siktelsen, men inn i et annet straffbart forhold.
Det skjer nr forklaringen regnes som troverdig og samsvarer med andre objektive funn i saken.

Det rimer med det som har skjedd, at han frst var siktet for medvirkning til drap og at dette blir endret til medvirkning til bortfring. Man kan rent teknisk bli siktet for en forbrytelse som faktisk ikke har skjedd. Det blir p samme mte som at man kan bli dmt for narkotikakjp hvis man trodde det var narkotika, selv om det viste seg vre mel, sier Lier Horst."

Er nok et blinkskudd av Politiet ettersom denne personen er nok den eneste TH har diskutert krypto med, og d M det vre slik siden Politiet ikke klarer lse gten.
Citera
Medlem
Citat:
Vet ikke hvem dette er. Hvem brukte en annen bil?Tror TH er uten medvirkning til dette.

Ser forresten ut som om den bilen p storskjermen til politiet er lik den bilen TH har n.
Hvor kan man se den storskjermen med den bilen?
Citera
2020-05-12, 17:45
Bannlyst
Citat:

Tenker p akkurat det samme.
Citera
2020-05-12, 17:48
Medlem
Den eneste personen som har anseelse og troverdighet i denne suppa, det er Advokat Holden. Lytt mellom linjene s tror jeg vi er s nr sannheten vi kan komme.
Citera
2020-05-12, 17:49
Medlem
Citat:
Hvor kan man se den storskjermen med den bilen?

Ble postet her i gr, ifm med intervju av Politiet
Citera
2020-05-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Har jeg sagt det?

Hva mener du da med denne uttalelsen?

Hvis du virkelig er Tom Hagen, s kanskje du kan fortelle meg det siste tallet i telefonnummeret ditt som begynner p 908. Det nummeret som ikke vises p 1881.
Citera
2020-05-12, 17:51
Medlem
Citat:
Den eneste personen som har anseelse og troverdighet i denne suppa, det er Advokat Holden. Lytt mellom linjene s tror jeg vi er s nr sannheten vi kan komme.
Hva sies mellom linjene? Tenker du p hans utsagn om noe som ikke er som vi tror?
Citat:
Ble postet her i gr, ifm med intervju av Politiet
Takk!
Citera
2020-05-12, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
De sier at denne JRU trodde han var med p en kidnapping, der han laget et oppsett for f penger.
Men de mener TH lurte ham. Planen til TH var brutalt drepe henne, og s late som det var en kidnapping.

Dette hres sannsynlig ut. Hvilket betyr at guttungen har knekt i avhr. Kan bety at han lever farlig, hvis han n er et skalt kronvitne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in